بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

این روزها (خاطراتی)

این روزها هم که روزهای درس و امتحانه فکر کنم حدود دی و بهمن و خرداد و تیر که میشه یه سری دعاهای روتین میره اون بالا خدایا غلط کردم از ترم دیگه وایندفعه بگذره دیگه قول میدم و فلان و .... البته ما که از اوناش نیستیم تو بازدید کننده ها هم که نداریم فقط از دور دست ها  شنیدییییییییییییم

امیدوارم همتون تو امتحانا، کار ، و از همه مهمتر زندگیتون موفق باشین

خب خب وارد سال 2013 میلادی شدیم یه ایمیل قشنگ سیما جون واسم فرستادن(ممنونم سیما جون) ازش استفاده میکنم واسه ی تبریک سال نو میلادی

 wish in 2013 God gives you 12 month of happiness. 52 weeks of fun. 365 days success.8760 hours good Health. 52600 minutes good Luck.3153600  seconds of Joy

...

and that's All

نظرات 2 + ارسال نظر
سیما پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 00:33

سلام گلنوش جون
عزیزم حالا اسم منو زیرنویس نمیزدی هم چیزی نمیشد
همه ایمیلهای ارسالی از طرف من میتونن کپی رایت بشن بدون ذکر اسمم
زمستون گوله برفی داشته باشی نانا
خدایا از ترم بعد؛ قول میدم

سلام سیما جونم
ممنون سیما جون اینجوری خودم بیشتر دوست میدارم همه ی اینا یادگاری میمونه شما لطف داری دوستم
:دی همچنین با یه آدم برفی دماغ هویجی

ترم بعد؟ قول ؟ امتحان؟

شوهرجان چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 00:26 http://pws.blogsky.com

دعاهای روتین رو خوب اومدی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد