بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

کوچولوی یک ساله ! (خاطراتی)

                                             سلام سلام سلام

                                             یک سال گذشت ...



                           یک سال از چی گذشت؟                                                  

                              از کلیک من روی گزینه ی  

                              این که چرا وبلاگ زدم ؟ اووووووووووووووووووووووووم

             شاید خیلی هدفدار نبود، دلم میخواست ببینم وبلاگ نویسی چطوریه؟!! 

   یه فضای کوچولو داشته باشم واسه خودم که از چیزایی که دوست دارم توش بنویسم و ...


            موضوعی که بین موضوعاتم خیلی دوستش دارم  خاطراتی هاست   

   هرچی که امسال تو دانشگاه تو راه تو بی آرتی گذشت و دوست داشتمشون رو نوشتم  

       الانم فکر کنم هر کدوم از مخاطبها، بی آر تی ببینن ناخودآگاه یاد من بیفتن 


            خلاصه این که الان وبلاگ کوچولومون یک ساله شده               

                            اول از همه من و وبلاگ کوچولو میخوایم تشکر کنیم

         یه تشکر ویژه از همه مخاطبهایی که لطف می کردن سر میزدن و نظر میدادن،

                   سر میزدن  ولی نظر نمیدادن  ، کلا سر نمیزدن  

                                               از همتون ممنونم

                          از این که وقت میذاشتین وپست ها رو میخوندین

                             و با نظرات خوبتون خوشحالم می کردین 


                بعدش میخوام به وبلاگ کوچولو تولدشو تبریک بگم                     

                                                 

                                          وبلاگم تولدت مبارک

                                      ( چیه خوووووووووووووووووووووووو )


                    حالا جدای از شوخی (البته من که کاملا جدی بودم   )

                            میخوام امشب یه جشن تولد کوچولو بگیریم تو وبلاگ

                                                      

                                                      از اینا که نه  

           تا وبلاگ ف ی ل ت ر نشده آقایووووون اینور خانووووووما اووووونور حالا برعکس 

                      

 

              ( بیشتر هدفم یاد کردن از تاریخ ایجاد وبلاگ و تشکر از مخاطبای مهربونه )

           دوست دارم تو قسمت نظرات در مورد هرچیزی که دلتون میخواد صحبت کنین . 

                           درباره من ، وبلاگ و پستاش ، تولد ، خاطرات و.... 

                            خلاصه این که هر چه می خواهد دل تنگت بگو !

                          

                            امیدوارم تو وبلاگ کسی رو ناراحت نکرده باشم

                        و اگر اینطور بوده امیدوارم همین امشب فراموش بشه

                                  (* قول میدم بهش کیک بیشتر بدم)


    برای همتون آرزوی دل شاد، لب خندون ، تن سلامت و یک آینده پر از موفقیت رو دارم

                                      منتظر نظرات خوبتون هستم 


نظرات 27 + ارسال نظر
وبلاگ نویس دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 19:02

به نام خدا

سلام

به به .... به به

خیلی هم خوب خیلی هم عالی

یه عالمه :دی



با اینکه زیاد اهل نظر دادن نیستم
اما این نظر دادنا یه حس و حال و دیگه ای داره ......

تولدش مبارکـــــــــــــــــــــــــ
انشاالله صاحبش 120 ساله بشه
اونم با عزت

وبلاگی که هر وقت خوندمش لبخند زدم


برای نویسندش بهترین آرزوهارو دارم
انشاالله همیشه به شادی ......خط خطی بشه
بازم تولدش مبارک

سلام

به به به به ، کلیک روی لینک وبلاگ ما گذاشتین :دی
یه عالمه بیشتر تر :دی




خیلی ممنون انشاء الله مخاطباشم 120 ساله بشن اینجا نظر بذارن

امیدوارم اینجوری بوده باشه و اگر بوده خیلی خوشحالم


خیلی ممنونم
انشاء الله همیشه به شادی خونده بشه

منم واسه ی شما و همه ی مخاطبا بهترین آرزوها رو دارم
بازم خیلی خیلی ممنونم
و ممنونم به خاطر لطفتون و پستی که گذاشتین

مریم دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 19:46

سلام سلام سلام صد تا سلام
تبریک می گم ایشا الله که همیشه ات بخیر و شادی و سلامتی باشه

خیلی گلی مواظب نوش هم باش

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
هزارتا سلام
مریم جون لطف کردین سر زدین

خیلی ممنونم
انشاء الله که برای شمام همیشه خیر و سلامتی باشه
شادی یه دنیا موفقیت و....

ممنوم دوستم چشماتون گل میبینه شما بیشتر
شمام مراقب گل مریم ما باشین

خیلی ممنونم بابت لطف و سر زدنتون
خیلی خوشحال شدم

فاطمه دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 19:54

سلام
خانم ما از طرف آقای مدیر دعوت شدیم پس خیلی بهمون کیک بدین لطفا

تولدش مبارکا باشه

امیدوارم همیشه از خوبی ها وخوشی هاتون بنویسید

راستی ما که بی آرتی نداریم پس چی ؟؟؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
فاطمه جون

بله آقای مدیر لطف داشتن به ما
قدم روی لینک وبلاگ ما گذاشتین
اصلا کل کیک مال شما :دی

خیلی ممنون

بازم خیلی ممنونم
انشاء الله شمام زندگیتون سرشار از شادی و موفقیت باشه بیاین تو نظرات واسه ما بگین

شما اتوبوس دیدین یاد ما بیفتین :دی

ممنونم خیلی لطف کردین سر زدین
خیلی خوشحال شدم

مریم دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 20:00

خواهش میشه
باید مواظبه همه گلا بود
اگه می دونستم انقد خوشحال میشین وقتایی که سر
می زدم نظرم می زاشتم





آهان پس لو رفتین شما جزو دسته ی دوم بودین
همین که سر میزدین خودش خیلی خوبه لطف می کردین

ولی اگه سال دیگه کیک بیشتر می خواین نظرم بذارین :دی

dr دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 20:53

ســــــــــــــــــــــــــــلـا مـــــــــــــــــــــــــــ

تولدتولــــــــد تولدش مبارک


گلنوش جونم تبریک میگم عزیزم


به سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام خانوم دکتر وبلاگمون

مبارک مبارک تولدش مبارک :دی
خیلی ممنونم
انشاء الله تولد شما ، سالگردهای خوب خوب :دی

خانوم دکتر خیلی خوشحالم کردین
ممنونم خیلی لطف کردین
براتون یه دنیا شادی و خوشبختی آرزو دارم

کوچولوی 6 ماهه دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 22:07

ایشالا هک شی

داداشه داریم؟!!
البته 6 ماه و اندی

حدیث دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 22:28

سلااااااااااااااااااااااااااام خااااااااااااااااالهههههههههههه
بلاخره کوچولوی شما هم یکساله شد خالههههههههه
تولدش مبارک خالههههههههههههههههههههههه
ایشاا... خاطرات نوه هاتو توش بنویسی خالههههههههههه
اصن بگو ببینم خاااااااااااااااااله
الان بیداری خاله


سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خالهههههههههههههه
اینا واسه خاله گفتنات :دی

آره دیگه الان داره دستشو میگیره به دیوار کم کم راه بره

مرسی خالههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ایشالا خاطرات خواهرزاده هامو توش بنویسمممممممممممممم
یا مثلا نظراتشونو تائید کنممممممممممممممممم

مگه میشه بیدار نباشم
اصن به من میاد خواب باشم؟
الان؟
خواب؟
بام؟
شیب؟
:دی

مرسی حدیث خودم
یکی از مخاطبای پر نظر ، خوش نظر ، همیشه تحسینت میکنم
ممنونم که همیشه به من لطف داشتی

مرسی خالهههههههههههههههههههههههههههههههههههه :دی

حدیث دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 22:34

خالهههههههههههههههههههههههههههههههههه
خوابیدی خالههههههههههههههه
بچه ا یه دست یه جیغ و یه هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا
تا خالههههههههههههه از خواب پاشه
یاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
http://s3.picofile.com/file/7645431498/n.jpg
تولد عید شما مبارک
تولد عید شما مبارک
ما کیک میخوایم یالا
یالا
یالا

مگه میشه خاله یه همچین کادویی بگیره خواب باشههههههههههههه
خاله بیداره هی خاله بیداره
ای جانم چیقده نی نی مون نازهههههههههههههههههههههه

دستا شله وبلاگ گل ه :دی
دست دست
دست بزنید دارم کیکو میارم
http://s2.picofile.com/file/7645462682/1_uryblr6t7fw9xvyi0s.jpg

حدیث دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 22:40

خالهههههههههههههههههههههههههههههههه آخه شب تولدی کی رو نظرات تایید میزارهههههههههه
مدیریتت تو حلقم خالههههههههههههههههه :P
خالههههههههههههه تو کادو نمیخوای دیگه خالههههههههه
تاکیک ندی کادو مادو خبری نیست خالههههههههه
از ماگفتن بود خالههههههههههه

:دی
مگه ندیدی مردم با پرایداشون رد میشن بوق میزنن مزاحمت ایجاد میکنن


هویجوری حالش بیشتره
تک تک نظراتو میبینین :دی

کیکو که دادیم
حالا کادوی ما کوووووووووووووووووووووو؟
ما کادو میخوایم یالا
ما کادو میخوایم یالا

p.t دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 22:42

سللللللللللللللللللللللللللللللااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
تبریکککککککککککککککککککک
تبریککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

پی تی جون نمیدونم چرا تو پاسخ نظرات شما شکلکام محو شده:|

حالا الان اون که چشماش از ذوق زده بیرون رو تصور کن :دی
به سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
پی تی جون خودم
حالا یه عالمه از همینا که خودت زدی رو تصور کن :دی

خیلی ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
انشاء الله همیشه به شادی
شما هم همیشه به من لطف داشتی ممنونم واقعا پی تی جونم
معاون خوبم فردا بیا تشویقی رو بگیر( سوت)
شاید یهو ترفیع درجه هم گرفتی خدارو چه دیدی :دی

حدیث دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 22:53

کادو؟
حالا ما یه چی گفتیم کیک بخوریم
خالهههههههههههههه چرا باورش شد
دست دست
دست دست
هو هو
هوهو

بیا حدیث به خاطر تو تایید نظراتو برداشتم
آبروم رفت زیر سوال با این نظرات داداشم


بالاخره تولد بی کادو که

دستا شله هو هو

دست دست

اینا چی چیه آوردین ....

حدیث دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 23:12

گلنوشی میگم کادو که هیچوقت مهم نبوده
بوده؟
de نبوده دیگه
این دوستیاست که میمونه
مگه نههههههههههههههههههههه خالهههههههههههه
خالههههههههههههههههههههههههههههههههه
من خیلیییییییییییییی دوست دارم خالههههههههههههه
اصن اینهاواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارتا
که باور ت نمیشه خالهههههههههههههههههه
خالهههههههههههههههههههههههههههه
کادوم زیاد خوب نیست خاله
اینشکلی میشم میخوام بدمش بهت خاله
به خوبی خودت ببخش خاله

http://s2.picofile.com/file/7645422575/g.jpg

اون که بله 100 درصد

یکی بره کیک جلو حدیثو جمع کنه

من بیشترترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
منم اونهوارتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

کادوت عالیهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خیلی بامزه ست
خیلی دوسش میدارم
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مرسی حدیثم
خیلی دوسش میدارم
کادوت فوق العادست نگی اینجور
مرسی هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

p.t دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 23:19

گلنوش جونم رفتییییییییییییییییییی؟؟؟/

نه هستمممممممممممممممممممممممممم

p.t دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 23:20

کامنت قبلیم نیومد؟

اووووووووووووووووووووووووووومد

[ بدون نام ] دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 23:21

http://s3.picofile.com/file/7645498816/images_2_.jpg
شرمنده ام دیگه گلنوش جونم...

ای جانم
مرسی پی تی جونم
من عاشق رزم
عالیههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
میخوام بدم این شکلک خجالتو از نظرات حذف کنن
این مخاطبای وبلاگ هی اشتباهی میزنن
دشمنت شرمنده این حرفا چیه!!!
فوق العااااااااااااااااااااااااااااااااااااااده ست

p.t دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 23:43

خواهش میکنم... قابلی نداشت...
---------------------
نخوابیدی هنوز؟؟؟ یه ربع گذشته ها

صاحبش قابل داشت

:دی نه ما از اوناشیم که دیر میخوابیم

30MA دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 23:58

سلام گلنوشیییییییییی
مبارک باشه نانا
شما هم که دعوت نکردی!!!!!!!!
بازم جا موندم از جشن تولد
فکر کنم از زندگی هم جا موندم که همیشه دیر میرسم
بیخیال عزیزم
امیدوارم همیشه تو این وبلاگ از شادی بنویسی یا نهههه بذار اینطور بگم ایشاا... با دل شاد همیشه تو این وبلاگ بنویسی
گلنوشم ملودی وبلاگ ف ووو ق الــــــــــعـــــــــادست خیلی میپسندم حس آرامش بهم میده
مطالبی که میذاری مشخصه انتخاب شدست و همینجوری برا پر کردن و زیاد کردن پستها نمیذاری
دوست تیرماهی و احساساتی من که یادم میاد یه زمانی حس و حالت رو کامل درک میکردم و با حدیث سه تایی با هم گپ میزدیم و چه حالی داشتیم اون شب :
مراقب خودت و احساست و قلب مهربونت و تمام خوبیهات و صفات نیک درونیت باش
بیشتر از اونی که فکرش رو کنی دوستت دارم
راستی از آی ام هایی که برام فرستادی ممنونم گلم
-------------
دم در بد بود آمدیم تو
حسابی از لطف و مهربونی و گرمای محبت صاحبخونه پذیرایی شدیم
کلبه کوچیکت همیشه گرم و صمیمی
دل دریاییت همیشه به شادی
ایام همیشه به کامت
مجدد تولد نی نی وبلاگ مبارک

سلاااااااااااااااااااااااام سیمای خودم

مرسی
دیگه گفتم تو زحمت نیفتین :دی
نه بابا دیر نرسیدی که خیلی هم به موقع بود
نگو این حرفارو سیمای من همیشه به موقع میرسی ساعتت اشتباست احتمالا

خیلی ممنونم سیما جونم انشاء الله شماهم با دل شاد بخونیش و با دل شادتر واسم نظر بذاری
ممنونم .... راستشو بخوای منم خیلی دوسش دارم و به خاطر حس آرامشش گذاشتمش

شرمنده میکنی ممنونم لطف داری
ممنونم به خاطر وقتی که واسه ی خوندن وبلاگ میذاری
سیما جونمم که یکی از نظرگذاران ثابت وبلاگ با نظرات دوست داشتنیش با علامت مخصوص ، من همیشه از صحبت های خوبش استفاده می کنم . یادم نمیره واسه پست سفره ی هفت سین اولین نفری بودی که واسم عکس فرستادی و کلی خوشحالم کردی

آره
گپای سه تاییمون که کلی خاطره انگیزه
ممنونم شرمنده میکنی خیلی لطف داری به من
سیمای منم مراقب قلب صاف و پاک و مهربونش و همه ی خوبی هاش ، صحبت های دل نشین و قشنگش باشه

منم بیشترتر از اونی که فکرشو کنی دوست دارم
خواهش میکنم کاری نکردم، شرمنده که دیر پرسیدم
.......................
مرسی خیلی قشنگ
آمدید تو
و صفابخش وبلاگی کوچک شدید :دی
ولی حالا من که نمیتونم شاعرانه صحبت کنم
ولی واقعا ممنونم بابت نظرات ، بابت لطفتون ، بابت بودنتون

همیشه گرم با وجود دوستای خوبی مثل شما
همیشه شاد با شادی دل شماها
همیشه به کام به همراه شماها

مرسی خالهههههههههههههههههههههههههههههههههه سیماااااااااااااااااا

حدیث سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 00:09

واقعنی
خوشحالم خوشت اومد خالهههههههههههه
خو حالا میکروفنو بدید به من میخوام یکم حرف بزننم
هوفففف هوووف خاموشه که
واقعا که
پی تی پاتو از رو سیم بردار
123 امتحان میشه خب
میخواستم بگم خیلی خوشحالم یکسال اومدم اینجا
وهر دفعه ام می اومدم خالههههههههههههههههههه گلنوشی با روی باز بهم میگفت بیا تو دم در بده
فکر میکنم اسم وبلاگ مشخص میکنه که گلنوشی
چیقده گرم وصمیمی و خودمونیه صد البته که ما اینو میدونستیم
آخه تو کوچه هم میاد گرمه و صمیمیی
از تکیه کلام های خالهههههههههه هم خیلی خوشم میاد
واز اعترافای سادش
واقعنا من هر وقت میرم تو بی آرتی بهت میفکرم خالهههههههههه
خدارو چی دیدی شاید یبار همدیگرو کشف کردیم
خلاصه که خیلی دوست دارم دیگه خالههههههههههه
بهت خسته نباشید هم میگم برا بزرگ کردن کوچولو
ایشاا.. همیشه شاد بنویسی
حالا یه دستتتتتتتتت به افتخار خالهههههههههههههه
هوووووووووووووووووووووراااااااااااااااااااااااااااااااااا

خیلی خیلی واقعنی تر تر :دی
مرسی خالههههههههههههههههههههههههههه

(اتفاقا تو اون شکلکا که میپریدن بالا پایین میخواستم بنویسم حدیث شیطونی نکن )
حدیث دکمه شو نزدی خاموشه
(آخه ما همیشه تو آزمایشگاه یادمون میرفت دکمه ی منبع رو بزنیم ، بعد میگفتیم چرا مدار جواب نمیده )

حدیث یه دهن بخون ببینم بلدی

ما خیلی خوشحال تریم که یک سال میومدی اینجااااااااااااااااااااااااااااااا و با روی باز نظر میذاشتی
ممنونم حدیث شرمنده نکن
صمیمیت و صفا از خودتونهههههههههههههههههههههه

من؟ تکیه کلام؟ چشمات خوشش میاد میبینه (با یادی از تکیه کلام دوستم مهسا)
منم از نظرات بانمک و شیطونیای حدیث ، صحبتای قشنگش ، حسن سلیقه ش تو انتخاب پستاش و مهربونیاش خیلی خوشم میاد

:دی آره خدارو چه دیدی

من بیشترررررررررررررررررررررررررررررررررررر
سلامت باشید حالا میارمش با کوچولوی شما بازی کنن
ممنونم ایشالا شمام با شادی بخونینش

حالا یه دست و سوت و جیغ به افتخار حدیث و صحبتای قشنگش
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

30MA سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 00:11

حدیــــــــث سلام
هنو بیدارییییییی؟
چرا نامحسوسی؟

گویا فقط من خوابم :دی
حدیث هی میگم قایم نشو تو یاهو
حدیث وایساده مهمونا رو بدرقه کنه

حدیث سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 01:00

سلاااااااااااااااااااااااااااااام سیمااااااااااااااااااااا
بعد تولد رفتم کوچه
تو یاهو نبودم
الان رفتم آفاتو دیدم
خداروشکر خوشحال شدم


حدیث کوچه e e e بدو بیا تو درم ببند

خدا رو شکر

هستی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 08:22

سلام گلنوش جان
تبریک میگم بهت
انشاالله همیشه از شادیهات بنویسی
بهترین هارو برات آرزو میکنم

سلام هستی جونم
خیلی خیلی ممنونم
مرسی انشاء الله شمام تو وبلاگتون از شادی ها بنویسین
ممنونم همچنین برای شما دوست خوبم
هستی جونم شماهم همیشه با نظراتتون به من لطف داشتین
خیلی ممنون

مریم سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 15:56

سلام
اواه لو رفتم

ها چی کیک
نظرم می زاریم ولی واسه کیک نیستا
اصلا و ابدا


زیاد به وب لاگتون سر نزدم در حد یکی سه چهار بار
یادمه دفعه اول اون وقتایی بود که با مهسا خانوم وبلاگ می نوشتین
چند وقت پیشام که زیاد غیبت داشتین تو وبلاگ بغلی سراغتونو گرفتم مثل اینکه امتحان داشتین
چندتا پستم خوندم جالب بودن ، یه جاهایشم خندوندم
یه جاهایشم جای تعمق داشت
دیگه
گلنوش خانومم یه دختر سر زنده، شوخ طبع، شیطون و البته مهربون، بی آرتی سوار حرفه ای

برا سال دیگه چند تا کیک شد؟


به علیک سلام


باشه دیگه جون واسه کیک نیست سال دیگه به شما کیک نمیدیم

همونم لطف کردین ممنون
با مهسا که نمینوشتم، از مهسا مینوشتم
بلی، امتحانا این ترم خیلی سنگین بودن ، خیلی ممنون

خداروشکر اگر اینطور بوده

خیلی ممنونم همه ی اینا نظر لطفتونه
مریم جونم یه دوست مهربونه که خیلی کیک دوست میداره

طبق این بخش از نظرتون
"نظرم می زاریم ولی واسه کیک نیستا"
هیچی

ممنون بابت لطف و نظر قشنگتون
سال دیگه کل کیک مال شما

مریم سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 15:58


اینم شکلک واسه جمله آخری که جا موند


اینم جوابش

.
.
.
ممنون بابت نظرات

فرزانه ی یونی! سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 21:28 http://goldenterms.blogfa.com/

به ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه!!

مببببارکه ه ه ه ه ه ه ه ه!

درکل جزو معدود وبلاگاییه ک زیاد سر میزنم گل گل جونم!!
از اوقات فراغتم گرفته تااااااااااااااا 30 مین قبل از انتخاب واحدمون!!

منم گویا مثل خودت با قسمت خاطراتت بیشتر تر تر .. حال می کنم!!


خلاصه ک ایشالله تولد 100 سالگیشو بگیریم!!


راستی ازون ورااااااااا!!؟


به به به به فرانه جونی خودموووووووووووووووووووووووووون

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ای بابا شما لطف میکنی کلیک روی لینک وبلاگ ما مینهی
30 مین قبل از انتخاب واحد رو خوب اومدی

آره دیگه بعضیاش که خاطره با مکان مشترکه

مرسی ایشالا شمام تو 120 سالگی بیای توش نظر بذاری


چی؟ کی؟ کجا؟ کدوم ور؟ چی شده؟ کسی چیزی گفت؟
اینورم مثل همون وره
در پایان از نماد همیشگیمون استفاده میکنم ;-* D;
مرسی که سر زدی فرزانه جونم
یکی از بهترین دوست جونیا که همیشه بهم لطف داره

فرزانه پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 15:35 http://eshghmamnoe...

سلام گلنوش جوووون....خــــوبــــــــــــ ـ ـ یــــــــ؟؟؟؟
تبریک میگم ایشالا وبلاگت 100 ساله بشه.....وهمچنین خودت...
تواین مدت که بهت سر زدم همه ی ÷ستات عالی بودن.....ممنونم ازت .....
نمیدونم چی بگم جز خوبیــــت ...موفق باشی همیــــــــــــــــــــــــــــــــشهـــــــــــــــــــــــــــــــــ


به به به فرزانه جووووووووووووووووووووووووونم
مرسی خانومی همچنین شما و اونیکی فرزانه و وبلاگتون
مرسی خیلی لطف داری دوستم
شما فرزانه ها هم دوستای خیلی خوبم بودید که همیشه به من لطف داشتین
مرسی دوستم چشمات خوب میبینه ، خوبی از خودته
همچنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
مرسی دوسسسسسسسسسسسسسسسسستم
خیلی ازت ممنونم
آرزوی موفقیت دارم برای هردوتون

hamidmilano پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 22:33 http://lebasfa.com

ییییییککککککک سالش شد؟

مبارکه.

خیلی تبریک میگم.

من که همیشه از دست این کوچولو یه عالمه خندیدم. از طرف من لپشو بکش.

:دی
خیلی ممنون
متشکرم

خیلی ممنون چه خوب پس خوشحالم اینو میگید
بازم ممنون

شوهرجان سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 22:55 http://pws.blogsky.com

سلام
بهت تبریک میگم. شما الان یه وبلاگ نویس کهنه کار هستید!
یکسال با تمام آمدن و ننوشتنها(!) گدشت.
365 روز!
یادم میاد اونوقتها شما ترول رو به من معرفی کردید!
و من مخاطب پر و پا قرص وبلاگتون بودم. ای داد بیداد... یکسال گذشت. از عمرمون اضافه شد به عمرمون !!!
موفق باشید و پایدار

سلام
بله
خیلی ممنونم
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد