بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

لبخند (متفرقه)

لبخند بزن

برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید رفته را بازگرداند،

تجربه ثابت کرده است که گاه قوسی کوچک ، میتواند معماری بنایی را نجات دهد ...

نظرات 2 + ارسال نظر
30MA سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 14:33

سلام عسلی
خیــــــــــــــلی جمله زیبایی بود مرسی گلم
اینروزا خیلی خنده رو شدم میدونی آخه دیگه حرفم نمیاد با یه لبخند و سر تکون دادن با یه نگاه جواب میدم بچه خوبی شدم... از اون بچه ها که دیگه صداشـــــونم در نمیاد...
امیدوارم هیچ وقت همین لبخند ساده، برات تکراری نشه
دوست دارم با لذت بخندی نه بر حسب وظیفه یا عادت یا مصلحت
خوش بخت و اقبال باشی نازنینم
مجدد ممنونم از جمله بسیار لذتبخش و شیرینت خیلی به دلم نشست


سلام شیرینم

خواهش میکنم عزیزم منم خیلی دوستش داشتم
انشاء الله شماهم همینجوری از ته دل بخندی با یه عالمه قه قهه

خواهش میکنم دوستم خیلی خوشحالم که سیمای خوش سلیقم دوستش داشته

انشاء الله همیشه از ته دل بخندی دوستم

فرزانه ی یونی! یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 18:36 http://goldenterms.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد