بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

هفته (خاطراتی)

شنبه: شنبه صبح زود پاشدم راه افتادم که برم دانشگاه اولین روز بعد از تعطیلات نوروزی 

بی آرتی اول رو سوار شدم هیچی، دومی رو سوار شدم تا حرکت کرد یه پراید پیچید جلوی بی آرتی (چه سعادتی واقعا) راننده اومد نزنه به پرایده فرمون رو تا ته پیچوند زد همه چیز رو ترکوند خورد به میله ها وایساد  (فقط تو خاطرات بی آر تی یه تصادف کم داشتم که حاصل شد )

خدا باقی سال رو به خیر بگذرونه 


دوشنبه: یه دو ساعت خالی داشتیم با بچه ها رفتیم بیرون ، یه سر زدیم به یه کتابفروشی 

دلم میخواست کتاب قصه های امیر علی رو بخرم . آخه خالم داشت و توی عید یه کم ازش خونده بودم. اونقدر از قلمش خوشم اومد که همش چشمم دنبال کتابه بود. کل کتابفروشی رو زیر و رو کردم

وقتی پیداش کردم انگار یه فتح بزرگ انجام داده بودم  

 (اگر دوست داشتین بخونینش ، کتاب قصه های امیر علی، نویسنده : امیرعلی نبویان ، طنز)


چهارشنبه: راننده بی آرتی تا تونست لایی کشید منم که میرم اون جلوی جلو تو شیشه وایمیسم  یعنی ... 


نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 12:29

وااایییییی گلنوش من عــــــــــــاشق داستاناشم...خیلی عالیه...خوش به حالت....البته نمیدونم اینجا باشه یا نه ....نگشتم ...ایشالا بعد از کنکور

آره خیلی قشنگن
حتما پیدا میشه
انشاء الله بعد از کنکور بعد از موفقیت بزرگ

حدیث سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 19:56

اااااااااااااااااااا من تا حالا با بی آرتی نتصادفیدم
ولی یه بار تو یه بی آرتی بودم
پیسسسسسسسسسسسسسسسسس
پنچر شد
بعد مجبور شدیم پیاده شیم سوار یه بی آرتی دیگه شیم
بعد بگو تو بی آرتی بعدی چی شد؟
کیف یه زنرو زدن
نمیذاشت کسی پیاده شه
یعنی اوضاعی بود اون روز همش منتظر سومیش بودم
که مثل اینکه بخیر گذشت یانه رفتیم دیدیم کلاسمون تشکیل نشد
راستی این کتابای همون امیرعلیه رادیو هفته؟
همین دوجلده؟
انتشاراتشم میگی خالههههههههههههههه


خدا قسمت نــــــــــــــــــــــــــــکنه
دفعه ی بعدی فکر کنم روحم باید آپ کنه
عجب من اکثرا به خاط خرابی پیاده شدم
ای بابـــــــــــــــــــــــــــــــــا
عجب روز خاطره انگیزی بوده پس
خوبه عجله نداشتی یعنی امیدوارم عجله نداشتی
مثلا روز یه امتحان مهم باشه
بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
همون قصه ها هم هست فعلا هم 2 جلده
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
.
.
.
نقش و نگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد