بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

:-|(خاطراتی)

این هفته تاریخ امتحانات مشخص شد. یعنی چی بگم من؟ چی بگم؟ هیچی نگم بهتره 

افتاده از اول تا 20 خرداد . که امتحانای ما افتاده 4 تا 13 خرداد. همه پشت سر هم بدون فرجه ساعت امتحان 8 صبح نه الان جا نداره من این میز رو افقی تو حلقم فروو کنم؟  

تازه استادمون میگن ابلاغ شده میتونن کلاس های جبرانی رو شب ها تا ساعت 9 و حتی جمعه ها هم برگزار کنن  حتی درس اخلاق هم واسمون کلاس جبرانی گذاشتن!!! نه الان جا نداره من این میز رو افقی تو حلقم فروو کنم؟  یا به قول نقی ...

بگذریم ...


این هفته یه کادوی بامزه هم گرفتم 

chopstick از دوست خوبم مهسا

خوب تو دستم نمیگیرم شاید چون عادت ندارم 

نظرات 4 + ارسال نظر
منصوره دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 21:37

سلام دوست عزیزم... ما امتحانامون افتاده از 4 تیر تا 18 تیر!!! تو این گرما تو شهر غریب ... به قول نقی باید دست بندازم این دهنمو جر بدم...
موفق باشی... وبلاگتم خیلی عالیه...

ســـــــلام
جدا؟؟!!! اشکال نداره عوضش فرجه زیاد دارین غصه نخور
خوبه حالا تا قبل از ماه رمضان تموم میشه وگرنه سخت تر بود
چی بگیم والا...

ممنون چشمات عالی میبینههههه

حدیث سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 20:09

بیخیال بابا حرص نخور
چاپستیکو بچسب
دست مهساجون درد نکنه
بامن دوست نمیشه
منم دارم باهاش نودلیت میخورم
یادش بخیر رفتم بخرم به مغازه داره گفتم چاپستیک
اینطوری شد:
بعد گفت آهاااااااااااااااااان چوب غذا رو میگین
یبار تو عمرمون اسم یه چیزی رو درست گفتیم
طرفمون...


حرص نخور نودل بخور :دی
خواهش میکنه
نه دیگه اون در انتخاب دوست دقت میکنه
شوخی کردم اتفاقا خیلی دوست داشتنی و بجوشه



حدیث یه سوال فنی بپرسم؟
توام فیلم کره ای زیاد میبینی؟

حدیث دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 21:57

شما دوتا بپرس
فقط فنی باشه
این تو امی که گفتی یعنی توهم آرههههههههههههه
فیلم کره ای میبینی؟
من قدیما(دوسال پیشا) میدیدم
ولی الان فیلم دیدنم کم شده
کدوم فیلم یا سریالاشودوست داری؟

بابا فن
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
آخه به جز من همه ی بچه های دانشگاه دور و برم میبینن
من اون وسط
آخه خیلی فشرده و اینا میبینن من اصلا نمیتونم
من فقط اون متشکرم که چند سال پیشا میداد خیلی دوست داشتم

گلنوش دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 18:14

مهسا
برو تو پست پایینی جواب نظرتو بخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد