بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

:دی (خاطراتی)

دیشب داداشم گفت بیا اینقدر تو مازیار فلاحی گوش میدی یکی رو بذار من حفظ کنم واست بخونم*o|\~ sing

آهنگ مجنون لیلی رو گذاشتم *8-> day dreaming. گفت خب میخوام از حافظه ی تصویری استفاده کنم*/:) raised eyebrows

گفتم خب بیت اول : کنار سیب و رازقی نشسته عطر عاشقی 

بعد گفت خب تو سیب*:| straight face من رازقی*B-) cool مبل هم عطر عاشقی 

گفتم خب: من از تبار خستگی بی خبر از دلبستگی عــــــــــــــــــــــــــــــاشقم

گفت: خب من همیشه خسته ام و خلاصه بقیشم با حرکات دست حفظ کرد

گفتم خب حالا از اول بگو ببینم 

گفت: توسیبی ومنم رازقی ،مبلم که عطر عاشقی ... فقط کلماتشو یادش بود *:D big grin

خلاصه حالا کم کم تکرار کرد نصفش و دست و پا شکسته حفظ کرد

صبح پاشدیم میگم بخون ببینم 

میگه:سیب و گل رازقی  ،بینشونم عاشقی*=)) rolling on the floor

نظرات 2 + ارسال نظر
p.t جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 14:44

سلااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممم رئیس
عجب....
خداییش داداشا همشون آخر اعتماد بنفسن....


علیک سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
معاونم

میبینی واقعا =))

hamidmilano شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 14:03 http://www.lebasfa.com

هی میگن اینقد من و تو نبینید واسه این چیزاس دیگه!
مگه آکادمیییییییییییییییههههههه؟


آکادمی چی هست ؟خوردنیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد