بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

من و بی آرتی (خاطراتی)

این روزها به خاطر عقب افتادن امتحان ها استاد ها کلاس جبرانی گذاشتن. شنبه ی هفته ی پیش از 5 تا 8 کلاس جبرانی داشتیم ساعت 8 راه افتادیم بی آر تی اول رو سوار شدیم که هیچ دومی رو سوار شدیم چند تا ایستگاه که رد شد یه صندلی خالی شد قسمت شد بشینم . خلاصه یک سری از بچه ها هم بودن که اونا خیلی زودتر از من پیاده میشن . 2 تاشون که پیاده شده بودن آخری هم ایستگاه بعد میخواست پیاده شه. برگشتم با کلی ذوق و شوق بادوستم خداحافظی کردم . چقدر داشتم حال میکردم که نشستم اما زهی خیال باطل بی آر تی سر پل نرسیده به ایستگاه خراب شد *:| straight face مجبور شدم با همون دوستم پیاده شم تا ایستگاه پیاده بریم حدود نیم ساعت منتظر بیآرتی بعدی بشم و به زور توی در سوار شم  ساعت 10 رسیدم خونه بمونم دانشگاه به نفعمه  

 (بعد از هر ذوقی ، ضد حال است ... گلنوش ضد حال خورده )


و این هم از طرز نشستن جدید راننده های بی آرتی موقع رانندگی 

فقط n موردشو خودم دیدم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
hamidmilano سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 21:55 http://www.lebasfa.com

بی آر تی سوار شدن تکنیک های خاص خودشو داره...
اگه فرصت شد شاید نشستم یه سریاشو تدوین کردم برای استفاده مبتدیا!!

خب من که خودم منبع تجربه هستم
ولی کلا بی آرتی وسیله ی خاطره سازیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد