بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

تنبل ترین آدم جهان

ببینید ... جالبه

البته گویا هنوز منو کشف نکردن 


دانلود کلیپ

نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 15:58

یاد کلیپ lazy boom افتادم


ها؟ چی شده؟

گلی پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 08:39 http://onlypictures.blogsky.com

هووووووووووووووووووووووووی
خانوم من هربار میام اینجا تو به گونه ای منو زجر بده هاااااا باشه؟؟
البته این بار به طور غیر مستقیم و از طریق مهسا داری زجرم میدی
این یه ابتکار ساده واسه روزنامه خوندنه اونو با ابتکار بی نظیر خاموش کردن لامپ با بالش یکی نکنید لطفا
خاله آدمای تنبل همیشه کلی ابتکار تازه دارن این که تو ابتکار تازه ی خاصی نداری نشون میده تنبل نیستی(الآن این تعریف بوداااا)

باشه
اونم خوبه یاد اون جمله ت افتادم بذار یه بارم مثلا من مظلوم واقع بشم
آهان اووووووووووووووووون بود من اسمشو یادم نبود
ساده رو خیلی خوب اومدی ...
یکشنبه همینجوری ساده واسه من یه روزنامه ورق بزن
:| با این تعریفت من الان تو پوست خودم دارم نمیگنجم :|
همینجوری دارم نمیگنجم ...

گلی پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 09:25 http://onlypictures.blogsky.com

خاله من درسته ابتکار خوب زیاد دارم اما تنبل نیستم
(یعنی تنبلا حتما ابتکار خوب دارن اما هرکی ابتکار خوب داره تنبل نیست مثلا خاموش کردن لامپ با بالش یه ابتکاره و از روی تنبلی نیست )
واسه همین من مثه آدم واسه ت روزنامه ورق میزنم
البته فقط یه بار که یاد بگیری بعدش دیگه باید رو پای خودت بایستی
چون according to my personality اصلا همین یه بارشم زیاده

اونکه صد درصد از روی ابتکاره نه تنبلی

منم شبا از روی ابتکار برق رو با ضربه ی پا خاموش میکنم
از روی ابتکار پتو رو همونجوری گلوله و تاشده میندازم رو خودم
نذار بیش از این ابتکارام لو بره
خب تو حالا با قدرت ابتکارت یه جوری روزنامه رو ورق بزن حال کنیم
البته یه ابتکارم به ذهنم رسیده واسه چی اصن روزنامه بخونیم که بخوایم ورق بزنیم

مهسا پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 09:28

من بی تقصیرم! یکی اومده به اسم من نظر داده

:|
تکذیب تو روز روشن
منکرش نتونه تایپ کنه
نتلتبطزرانتمتایلسقبظطزلامهعغتفاسقبطزلرات

گلی پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 23:54 http://onlypictures.blogsky.com

خاله شاید باورت نشه اما هر بار که می نویسی منکرش نتونه تایپ کنه اصلا له له می شم
یه ساعت دارم منفی در منفی مثبت حساب میکنم ببینم کی منکر چیه:|
خو ساده حرف بزن بفهمیم چی میگی دیگه
مثلا بگو منکرش پابوئه
تازه اینم سخته چون بازم منکر داره
بگو خیلی پابویی مثلا که ساده و قابل فهم باشه
الآن همینی که اینجا نوشتی
گفتی :تکذیب تو روز روشن
منکرش نتونه تایپ کنه
نتلتبطزرانتمتایلسقبظطزلامهعغتفاسقبطزلرات
خوب یعنی کسی که منکر یه چیزیه نتونه تایپ کنه و چون تو دیگه نمی تونی تایپ کنی پس تو منکر یه چیزی هستی
حالا اون چیز چیه؟ این جمله که "تکذیب تو روز روشن"
یعنی کسی که منکر تکذیب تو روز روشنه نتونه تایپ کنه
پس تو منکر تکذیب تو روز روشنی یعنی تو میگی تو روز روشن تکذیب صورت نگرفته
در حالی که صورت گرفته و تو هم خودت خط بالاش گفتی پس منکرش نیستی
اما دیگه نتونستی تایپ کنی پس منکرش هستی
پس به تناقض می رسیم و فرض خلف اشتباهه
حالا این فرض خلف که اشتباهه چی هست اصلا؟

پابو تو با من چی کار کردی؟؟
همه ش تقصیر این مهساست که بچه ی منو زجر میده دیگه





به احترام روح نابود شده ی من 2 دقیقه سکوت :|
پابوش منکره ...
با اثبات به روش مستقیم حل میشه
می خواستم یه چیز خیلی باحال بگم خانوادگی تو کفش بمونیم اما به دلیل حافظه ی جلبکیم هرچی تلاش کردم یادم نیومد نظرت رو دیر تائید کردم یادم بیاد ولی نیومد :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد