بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دخملللللللللللللللللم ....

الهی عزیزمممممممممممممممم 

نظرات 4 + ارسال نظر
p.t چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 17:44 http://ghayeghema.blogsky.com

الهییییییییی....
چه قشنگ ...
از تختش فرار میکرده که بیاد مسئله ی ریاضی حل کنه...


دیدین پی تی ام تائید کرد این بچه ی خودمه همون 2 پست بالا تریه ست
دیدییییییییییییییییییییییییییییییییش
قربونش بره مادر

مهسا جمعه 29 آذر 1392 ساعت 09:12

نه خیرم پی تی هم می دونه این آبجیشه، مگه نه پی تی جون؟؟

پی تی اخراج؟ بام؟ شیب؟

p.t جمعه 29 آذر 1392 ساعت 17:23

:S

این بچه چون پشتش رو به دوربینه ... واسه همین شناسایی سخت میشه ... باید ببینیم اون خانومه که تو عکس معلومه کیه تا بشه نظر نهایی رو داد...


تبعید؟ بام ؟ شیب؟
معاون دیدی بچم از پشت سر چیقده شبیه منه اصلا مو نمیزنه

مهسا شنبه 30 آذر 1392 ساعت 19:34

چون خواهرته شبیهته دیگه!
ولی اون خانومه خودمم دیگه! قشنگ معلومه! بلدم نیستم غذا درست کنم دارم فک می کنم
ولی اگه گلنوش بود غذا درست می کرد عالییییییییییی! یه جوری که بچه انگشتاشم بخوره! ولی بچه های من همه سوء تغذیه دارن مث این
بعدشم حتی اگه بچه ات هم بود (که نیست) به علت بدرفتاری با کودکان دیگه سرپرستیش با تو نیست

خانومه که آشپزی نمیکنه پای لپ تاپشه داره کار میکنه
بعدم آفرین همه ی بچه های تو سوء تغذیه دارن ولی این مثل مامانش قلمبه ست
من با بچه هام بدرفتاریم که کنم حداقلش اینه به همشون یکسان میگم خاک تو سرت به یکیشون بیشتر وقع نمینهم به یکی کمتر همه در نزد من یکسانند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد