بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

:دی

نظرات 4 + ارسال نظر
گلی چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 13:57 http://onlypictures.blogsky.com

خاله این بچه به طور پیش فرض بچه ی مهساست چون هم مایه هایی از فرار از زندان داره هم شاید باورت نشه اما تو قسمت 1 FG دقیقا این کار انجام میشه
خوبی خاله؟


نمیخوام نوه شهههههههههههههههه
میشه قسمت 1 FG رو واسم بیاری
آخه من کلی با این حال کردم

ریحانه پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 00:08

خخخخخخخخخ
خوبی گلنوش؟؟


قربونت عزیزم شما خوبی؟

گلی پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 16:36 http://onlypictures.blogsky.com

خاله دارم حس میکنم یه بار نیشگونت! گرفتم داری زامتی میشی
همه ش بچه با مهسا دعوا داری
اما این بچه از رفتارش معلومه زامبیه

یاه یاه یاه معلومهههههههههههههههههههه
بابا دیگه این 2 تا کاریکاتورو بذارید واسه خودم
اونیکیم نمیخوام اسمشو سرچ کن :|
نه دیگه اگه زامبی بود بخار میشد این بچه از راه های زمینی کمک گرفته مامان فداش شه

مهسا جمعه 29 آذر 1392 ساعت 09:13

قسمت 1 FG رو هم نمی دیم بهت
دو روز دیگه میگی اونم داداشت نیست بچته!
راه افتاده واسه من!!!!
آخه آدم با مامانش این کارارو میکنه؟؟؟ آخه بچه دزدی از مامان؟؟؟

دانلود میکنم اصن


اینو که اول خودم گفتم بچه مههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد