بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

عمه

نظرات 7 + ارسال نظر
p.t چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 21:25



سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممم
خیلی باحال بود ...ممنون
راستی رئیس ... قابلتون رو نداره ...
http://s5.picofile.com/file/8105683992/915303.jpg
دوباره سال نو میلادی بر شما مبارک باد ...:|


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
باحالی از خودتونههههههههههه .... خواهههههههششش
اتفاقا من تصمیمم بر اینه به بچه ی داداشم بگم بهم بگه خاله
فقط میترسم یه کم نسبت های فامیلی رو قاطی کنه

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مرسییییییییییییییییییی
از این جورابا که خعلییییییی دوست میداشتممممممممممممم
واقعا معاون خوبی هستی راضیم ازت
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بر شما هم مبارک باااااااااااااااااااااد
باید به فکر یه تشویقی واست باشم

گلی پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 02:24 http://onlypictures.blogsky.com

اِاِاِاِ خاله پس واسه همین با این که عمه می نمی ذاری بهت بگم عمه؟؟
بذار چند بار بگم according to our personality شاید نتیجه ی عکس داد

eeeeeee لو رفتم

خواهری چیزی نذاری تو دامنمون حالا

مهسا پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 19:20

آرههههههههههههههههه !!!
وای من چقد کیس مناسبی ام
(نمونه ای از ماهی گرفتن از آب گل آلود)


آره از اون کیس مناسب گل بی خار و اینا... داماد؟ بام؟
(نمونه ی دوستی که از صدتا دشمن بدتره )

زهرا شنبه 7 دی 1392 ساعت 20:53 http://onlypictures.blogsky.com

خااااااااااااااااااااله میبینم بلا شدی
قالب طراحی کردی
مبااااااااااااااااااااارکه خااااااااااااااااااااااااااله
هی من میگم بیاین واسه اونجا رزومه بفرستیم هی شماها نمی ذارین
الان میشه آدرس همین جا رو بدیمکاملا در جریان بقیه پروژه هامونم قرار میگیرن
البته این که رزومه ی توئه
من به تو افتخار می کنم خاااااااااااااااااااااااااله(اشک شوق)


نه بابا عکس هدرم هدیه ایست به وبلاگ من فقط عوضش کردم
البته در اینکه من عاشق html و css و بحث های پیرامون این قضیه ام شکی نیست
و در اینکم که آدم عاشق یه چیزی باشه دلیل بر بلد بودنش نیستم شکی نیست
آره خب آدرس وبلاگو بده بیان رزومه ی خوراکیایی که تو این 4 سال خوردیمو بگیرن برن
دیگه نمیتونی به من افتخار کنییییییییییییییییییییییی
بهم بگو عمه خیالمو راحت کننننننن

گلی یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 19:53

آها
آره می گم زیادم خوب نیستااااااا
راستش دیروز فکر کردم خودت درست کردی خواستم ذوقت کور نشه اما زیادم چنگی به دل نمیزنه
اصلا هم از این خاله هایی که از غریبه ها هدیه می گیرن و اونا رو از مامان و خواهرزاده شون بیشتر دوست دارن خوشم نمیاد
ای ای چه رنگای سبز و صورتی بدی هم دارهاصلا تا حالا کیو (کیو نه هاااا چه کسی را!) دیدی که از ترکیب سبز و صورتی خوشش بیاداییییییییی
تازه اون عروسکه هم که کوره
فقط آجوما این دوستان هدیه دهنده از کجا می دونن عکس بک گراند گوشی تو چیه؟؟
این وبلاگ دیگه از نظر ما ملغی ست
با این قیافه ی زشتش
پابو


آره هی میگم یه هدری طراحی کنید که من عکسای توشو دوست داشته باشم فیلماشو حداقل یه بار دیده باشم
من که مامان و خواهرزاده مو خیلی دووووووووووستتتت دارمممممممم همش تو وبلاگم از خاطراتشون مینویسم
میخواستم جدایی ها راحت تر بشه
خوب شد گفتی وگرنه رفتم تو فاز کیو و بحث های پیرامون این قضیه
آره اصن از عجایب خلقته یه نفر از سبز و صورتی باهم خوشش بیاد چه برسه به 2 نففففر 2 دوووست ...
نه بک گراند گوشیم که جدیده این مال سری قبلیست که جزو علاقه مندی فیلمام اعلام کرده بودم

کومائو

مهسا یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 20:08

اُه اُه!! حواسم باشه اگه یه وقت خواستگار برام اومد نذارم بیاد اینجا رو بببینه که بفهمه من خرجم بالاست
البته اگه اومد دید می گم نــــــــــــــــــــــــــــــــه دوستام هی می گفتن بیا بریم خوراکی بخوریم من که نمی گفتم

بیا من اسمی از پر خرج نیاوردم خودت گفتیا
آره یا مثلا دوستام هی پائین جزوم مینوشتن گشنمه
یا مثلا میگفتن استاد بسه دیگه گشنمونه

ریحانه چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 21:39

چرا باید داشته باشههههههه
منکه خیلی دوس داشتم عمه شممممممم


ولی من دوست دارم خالههههههههه شم که نمیشم
شاید به بچه های داداش گفتم بهم بگن خاله فقط یه کم نسبت های فامیلی رو قاطی میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد