بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

HI

الهی قربون اون شلوار صورتی و بلوز بنفش و موهای آبشاریش بشم من 

یعنی توی این video عاشق 2 قسمتشم

یکی اونجا که (گاگوله میکنه) 4 دست و پا میره دنبال باباش 

دوم اونجا که بعد از نیم ساعت میگه HI 

یعنی عالیههههههههه 

موهاشم مثل بچگیای خودمه 

( به قول داداشم همیشه موهات مثل درخت نخل داروگر بود )


Baby Misses Dad's Beard

نظرات 13 + ارسال نظر
Mehran دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 19:43 http://www.mashinsavar.ir

Mehran دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 23:12 http://www.mashinsavar.ir

حجمش زیاده ! خیلــــــــی

در عوض قشنگه

مهسا سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 11:28

راحت شدی الان به همه جهت دادی؟؟:-|
یه روز باید مهرناز رو دعوت کنم یونیمون یه کم اون سریالی که داری می بینی رو برات نقد و بررسی کنه


اتفاقا نبودی اون روز که داشتیم نغمه رو اذیت میکردیم
نغمه گفت گلنوش میرم میبینم آخرشو بهت میگم و اینا
منم گفتم بگو من کامل دیدمش
بعد به زهرا میگم ، زهرا آخرشو بگو بهش بگم من حاضرم فیلم زخمی شه ولی نغمه رو اذیت کنم

مهسا سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 11:38

راس می گیا! چقدر شبیه بچه گیاته!!!
گلنوش خودتی؟؟؟؟


مامان جهت ندهههههههههه
من موهای آبشاریشو گفتم

ریحانه چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 04:39

مبارک مامانش باشه


مرسی مبارکمممممممممم باشهههههههه

p.t چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 12:15

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم
آخییییییییییییییییییییی.........
عالییییییییییییی بود ...
الهی دوتا دندوناشو دیدی ....
چه قشنگم میگه : HI
ممنون...

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
آره واقعا عالی بود
یعنی من عاشق این ادا های بچه هام
وای نگو من عاشق اون وقتیم که بچه ها 2 تا دندون پائینیشون در میاد میخندن
بلهههههههههههههه پس چیییییییییی
خواهههههههههههههههههههههههش
مرسی از نظرت

جیموتاکی D: چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 20:02 http://onlypictures.blogsky.com

hi
hello every body
i am a....
کنچانا کنچانا فقط خواستم فکر نکنی فقط بچه ی خودت خوب میگه های
کاش امروز از مهسا می گرفتمالان اومدم دانلود کنم دیدم گفتن حجمش خیــــــــــــــــــــــلی زیاده
منم که اصلا دانلود کردن با حجم کم هم دوست ندارم چه برسه به این که خیـــــــــــــــــــــــــــلی زیاده
کنچانا کنچانا


بر منکرش لعنننننتتتتتتتت
ولی خععععععععععععععلی باحاله ارزششو داره
البته میخوای تو بذار 20 ساش که شد کلیپش دراومد دانلود کن

اصلا دانلود چی هسسسسسسسسست ؟!اون لپ تاپ تو که اصلا افتاده یه گوشه بی کار حجم اینترنتتونم که داره به یه ترا میرسه حالا عوضش من مخابراتو ولش کنی میگه گفتیم نامحدود ولی نه اینقدر
اینترنت دانشگاهم که اصلا استفاده نمیکنیم
حالا چی بشه پروژه ای باشه بخوایم یه pdf درسی دانلود کنیم اونم معمولا از خونه میاریم
واااااااااای من چیقده مخاطب دارم ;;)
زهرا گلی جیموتاکی جیتو جیموتاکی D: و...

هانیه چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 21:28

عاااااااااااالی بود این دخمل بچه
البته به پای بچگی دخمل من که نمی رسه
قالب نو مبارک عزیزم :*

عشقههههههههه

مهسا تو با هانیه چیکار کردی؟
مرسییییییییییییییییییییییییییی :*

حدیث پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 19:19

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام رییس
چطوری رییس؟
رییییییییییییییییسسسسسسسس چقدر بودجه ی سازمانو
دادی پای طراحی قالب وبلاگ خصوصیت رییییییییییییسسسسسسسس
ولی خداییش معلومه برای یه رییس طراحی شده
خیلی خیلی قشنگ شده خیلی خیلی مبارک باشه
خلاصه که از این به بعد
یا میریم برف بازی یا قایق سواری یا تو ابرا سیر میکنیم
چه شود
الان یعنی ما بووو بود؟ یا پوووووووو ؟هستیم
بعد شما به اون زیبایی میگید بفرمایید تو دم در بده؟
آقای مدیر نقاشیتون خیلی خوبه ها
ریییییییسسسسسسسسسس
عکس نقاشی رو برای لوگوی وبلاگ هم بذار دیگه
موفق تر باشی رییس

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مصبر کلاس خودموووووووووون
چطوری حدییییییییییییییییییییییییییث
از اینورا؟ وبلاگ گم کردی
به هر حال رئیسی گفتن ...
خیلی معلومهههههههههههههههههههه ؟ ;;)
مرسییییییییییییی سلامت باشییییییییییی
آره دیگه با وجود ایم وبلاگا دیگه نیازی به طبیعت گردی ندارید برید حالشو ببرید
بووووووووووووووووووو ببببببببود خو من خیلی بو رو دوست داشتم دیگه شد نماد مخاطبا
ای بابا هی میخواستم ریا نشههههههههههه نفهمین اون منم
بعلهههههههههه دیگه به جای کار کردن میشینن نقاشی میکشن
بعلههههههههههههههههههههههههههههه
باشهههههههههههههههه حالا این امتحانا رو بدیم یه کم سرمون خلوت شه بسی تغییرات اعمال میکنیم
همچنییییییییییییییییییییییییییییین
مرسی که سر زدی

مهسا پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 21:30

آخر آخرش دختره انقد لوس بازی درمیاره که نگو!!! فک کن آدم تو .....
این زجر ادامه دارد
انقد دیر نظرارو تائید می کنی آدم حرفاشو یادش میره
ولی کلا بچه هه خیلی شبیهته! حتی بیشتر از شباهبش به مامان بابای خودش
مامان! بچه تو گذاشتی سر راه اینا برداشتن؟؟؟؟
(چقدر قیافه ی تعجب این متعحبه واقعا!!:-|)

شیطونه میگه بزنم سکانس آخرشو زخمی کنم تیر همتون به سنگ بخوره
تازه من فردا دوتا امتحان دارم هنوز هیچی به هیچی
:| میخوای عکس خودم و این بچهه رو بذارم بقیه بیان نظر بدن؟ :|
نه ولی میخوام برم ادعا کنم بردارم بیارمش خعلییییییی باحالههههههههههههه
آره تورو شکلک کنن بذارن خیلی باحال میشه
به قول زهرا ولی این دقیقا خودتی =))

مهسا جمعه 13 دی 1392 ساعت 15:03

وای مامان مرســـــــــــــی
هیچ مامانی هم با پای مامان من نمی رسه

گلنوش توام مردشی برو ببین! مهم اینه که زخمی می شه دیگه! حالا چه خودت داوطلبانه بری ببینی چه ما تعریف کنیم
بیاریش من نگهش نمی دارماااا! بذار اول درست تموم شه بتونی نگه ش داری
در مورد شکلکه هم که شبیه منه: من کچلم؟؟ :-| من خیلی از این بهترم
تازه اون بغض قبلیه ی بلاگ اسکای رو خیلی بیشتر دوس داشتم خیلی حیف شد برش داشتن حتی از شکلک ناراحت یاهو هم بهتر بود با اون شکلکه که چشماش بزرگ و کوچیک بود که عشقم بود
واقعا آدم احساس پیری می کنه! فک کن دو روز دیگه می خواییم واسه بچه هامون تعریف کنیم اون زماناااا بلاگ اسکای شکلکاش خیلی بهتر بود و....

از وبلاگ برای مقاصد شخصی استفاده نکنید
آخه زخمی از دید من با زخمی از دید نغمه فرق داره
مثل درک ما و استاد خوبمون بود ...
اتفاقا خیلیم حال میده

ای بابا میخواستم بیارمش یه کم با داداشم زبان کار کنه

خیلیم خوبه تازه زیادی تحویلت گرفتیم وگرنه این که خیلی بامزه تره
آره گاهی میرم اون قبلیا رو از وبلاگ حدیث می دزدم
اینم بغضه و عشقت
من اینارو خیلی دوست داشتم
احتمالا بشه رفت تو کدش کد اینا رو برداشت کد اونا رو گذاشت !!
اینا که مال یه ثانیه ته خاطرات یاهوتو تعریف کنی بچه هات پیر شدن

مهسا شنبه 14 دی 1392 ساعت 21:41

واییییییییییییییییییییییی مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی


(این اشک شوقه هااااا)

دیدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خواههههههههههههههههههههههههشششششششششش
باید قسمت پستامم اضافه کنم الان خودم ندارمشون




مهسا برو تایتلاشونو بخون ببین چه چرت و پرتایی نوشتم منتظر بودم تو و زهرا بیاین بخونین یه کممسخره کنین بعد حذفشون کنم
مثلا : ذوق کور شده کبود سرخوش =)) اصلانم ربطی نداره
به من چه آخه شونصد تا شکلک اخم داره با زوایای مختلف ابرو و دهن :|

سلام خااااااااااااااااااالهخوبی؟
آدم میاد اینجا انگار رفته تو سیاره ی خودش همه جمعنآخی...چه قدر این سوته خوبهبغض شوقکومتئو آجومانی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

شکلکای یاهو رو هم بیارم بذارم دیگه خیالم راحت میشه
بغض شوقت افقی تو حلقم ذوق شوق
اتفاقا گفتم این سوت رو بذارم باز {منم دیگه خاله خوب هی می پرسی منم هی متفاوت جواب میدم:-"} بیاد به جای روبوسی استفاده کنه
کومائو کومئتو کومئتئون کومائات ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد