بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دیالوگ یک فیلم

The Invention of Lying|اختراع دروغگویی(2009) - ریکی جرویس، متئو رابینسون


(در دنیایی که کاراکترهای فیلم زندگی می کنند، هنوز دروغ اختراع نشده است)

دزد (متعجب از حضور صاحبخانه در خانه هنگام سرقت): تو اینجا چیکار می کنی؟ امروز دوشنبه س. الان باید سر کار باشی!!
صاحبخانه: برای اطلاعتون، من حسابی سر کار خسته شدم. برای همین امروز زودتر اومدم خونه یه کم تنها باشم و استراحت کنم. مهمتر از اون اینکه، تو اینجا چیکار می کنی؟
دزد: خب من اومدم از خونه تو دزدی کنم.
صاحبخانه: اصلا از این حرفت خوشم نیومد. اصلا حال نمی کنم با این کارت!!!
دزد: الان که دیگه این کار رو نمی کنم. برای اینکه تو خونه ای.
صاحبخانه: می دونی الان چه اتفاقی میوفته؟ من زنگ میزنم پلیس. اونا هم میان دستگیرت می کنن.
دزد: خب من الان میذارم میرم! تو هم که اسم من رو نمیدونی.
صاحبخانه: اسمت چیه؟
دزد: ریچارد بلیسون!!!!

توضیح نوشت : من ندیدمش ولی به نظرم اومد باید جالب باشه 

نظرات 2 + ارسال نظر
p.t سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 17:55

چه با حال بود رئیس ...

آره منم خوشم اومدددددددددددد

مهسا سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 17:55

دانلود کردی به منم بده مامان خوشمان آمد

ما از اوناش نیستیم که دانلود کنیم
حتمااااااااااااااااااااااااااا
.
.
.
میبینم اون روزی رو که تو دنلود کردی آوردی من دارم ازت می گیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد