بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

14 فروردین

14 فروردین و یه آبگوشت دسته جمعی 

abgoosht.jpg (1735×1354)

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 21:10

حسابی داری خوش می گذرونیاااااا برعکس من که این عید له له شدم!


امسال یه کم با سال های قبل فرق داشت
چـــــــــــــــــــــــــــــــــرااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
الان دیوی می باشی یا آقای همساده
من عاشق سالهاییم که سال تحویل میفته 8 شب خیلی باحاله
اصن حوصله ی اون عروجی رو ندارم واقعا
کلی از تقویم 3 شنبه ها رو شمردم تازه اردیبهشت 5 تا سه شنبه داره :|

سارا... شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 01:26

سال نو و سیزده بدر و چهارده بدرت مبارک گلم ببخشید دیر شد
عکس باز نشد ولی نوش جان...

به به به به سلاممممم سارا جون عزیز خودمممممممم
مرسی دوستم و همچنین برای شماااااااااااااااااااااااااااااااا
نه بابا این چه حرفیه
بهتر مدیون نشدیم
انشاء الله همیشه جمع همگی جمع باشه

خیال شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 14:16

سلام گلنوشـــــــــــــــی
وووووووووی آبگـــــــــــــــــــوشت
اونم دسته جمعی!!!!!
با سنگک تازه، سیر ترشی، ترشی مخلوط و بندری و آلبالو، سبزی خوردن هم کنارش باشه که دیگه شاه غذاهاست
چه مزه ای داده هااااا
نوش جونتون
تو فکر یه آبگوشت 10 نفره هستم. ولی چی بشه ها!!!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممم خیال بی خیال بی خیال خیال
آره خدایی دسته جمعی خععلیییییییییییییییی می چسبه جای همگی خالیییییییییییییییییییییییییییییی
من خیلی ترشی خور نیستم اما سبزی خوردنو هستم شدیییییییییید
کلی هم سر سفره مسخره بازی در آوردیم
ُآقایونم فرستادیم گوشت کوبیده رو بکوبنننننننننننن
خلاصه که جای همگیتون سبز سبزززززززززززززززززززززز
ما 15 نفر بودیم حله بزنید دور هم یه صفای دیگه ای داره

p.t شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 16:12

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم
بـــــــــــــــــــــــــه بــــــــــــــــــــــه
نوش جان ... آبگوشت دوست میدارم ...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممم قلب::
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
جای همگیتون خالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
انشاء الله همگی شما هم همیشه جمعتون جمع باشه کنار خانواده هاتون

فاطمه شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 19:58

سلااااااااااااااااااااااام گلی جووووووووونم چطوری غخشم؟خوشی؟سال نو مبارک
دلم برات تنگ شده کچل


به سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممم
خوبی خوشی خوش می گذره
سال نوی شمام مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ازت متنفرم دلم واست گشاد شدههههههههههه ( دیوی ) ( البته امیدوارم کلاه قرمزی دیده باشی )

ریحون چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 11:30

بابا اشپززززز آورین آورین

کیییییییییییییی؟ من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بام؟ آبگوشت؟ اونم واسه 15 نفرررررررررررررررر
من فوقش یه نیمرو بزنم واسه خودم
ما فقط خوردیمممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد