بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

پروژه پایانی

بالاخره استارت کار عملی پروژه پایانی رو زدم

تا الان بیشتر فازش تحقیقاتی بود

دیگه شروع کردم به تست عملی 

خدا به خیر بگذرونه 


نظرات 6 + ارسال نظر
خیال چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 23:36

موفق باشی رفیق

مرسی خیالمممممممممممم
و همچنین شما

ریحون پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 01:20

o_O

hi

نههههههههه خاله ستتتتتتتتتتتتتتت
یه نی نی ه بقیشم که مهم نیست

p.t پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 11:37

سلللللللللللللللللاااااام
رئیس این پروژه ها که واسه شما چیزی نیست....شما سخت تر از اینهاشم انجام دادی..
موفق باشــــــــــــــــــــــــــــــی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممم
اون برگه ی تشویقی رو بیاریییییییییییییییییییییییییییییییید

مرسی عزیزمممممممممممممممممممممممممممم
سیستم رو نپکونم خوبه
پریروز اومدم یه چند گیگی درایو c رو خالی کنم واسه پروژه ام بعد هر چی برنامه به جونم وصل بود آنیستال کردم 10 گیگ خالی شد بعد دیروز اومدم دیدم درایو C 20 گیگ خالیه چی رو پروندم خدا می دونه

سوگلی پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 21:57

سلییییی
آدم یاد این فیلما میوفته که میخان یه عملیات سری خطرناک شروع کنن.همیشه یه سیستم نشون میده که که این برنامه ها همینجوری به سرعت نوشته میشه و بووووووووووووووووم
کجارو میخای منفجر کنی خوووووواهر؟

سلووووووووووووووووووووووو
اونااااااااااااااااااااا که بلدددددددددددد نیستنننننننننننن
سیستم خودمو :|
ویندوزم میپره آخرش :|
آخرای جواب نظر پی تی رو بخون بخشی از گندهایی که تا به اینجا هنوز شروع نکرده زدم آشکار میشه

سوگلی جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 19:00

ای جاان..فداااااای سرت...تا باشه ازین پریدنا باشه..خودت نپری صلواااااات...دست و جیغ و هورااااااا



سوگلی رو نپرونممممممممم صلوات
صلوات دومو جلی تر ختم کن

مهسا یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 20:33

باریکللااااااااااااااااااا
من بهت افتخار می کنم


ممنونمممممممممممممممممممممممممممم
خیلی داری افتخار میکنی
الان بشری یه ایمیل بهم زده که تحقیقا بدبخت شدم
گفته حالا که خوشت اومده بقیه رو هم همینطوری در بیار باهم مقایسه کنیم حال بده :|
مهسا این بوس رو نزن میزنی من خندم میگیره =))
منم امروز کلی به تو و زهرا افتخار کردمممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد