بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

تولد خاطره انگیز

امروووووووز تولد یکی از دوستای صمیمی توی اکیپمون بود

قرار بود بریم باغ ایرانی

توصیه می کنم اگر گل دوست دارید ( البته گل لاله) حتما یه سر برید اونجا 

یعنی فوق العاده توی بهار قشنگه

تمامشو از رنگ های مختلف گل لاله کاشتن یعنی بی نظیرهههههه

حتی عکس هایی که گرفتیم گویای اونهمه زیبایی نیست

آدرسم می خواین دیگه سرچ کنین

من صرفا می تونم با بی آرتی بگم

از بی آرتی ایستگاه پل مدیریت پیاده شین پله کوچیکا رو رد کنین

 از اون پله بزرگا که 3 نفر می تونن باهم رد شن برید بالا ( مهسا )

به من که خیلی خوش گذشت

امیدوارم برای صاحب تولد هم همینطور بوده باشه 

می تونین عکس های اینجا رو هم ببینین 

 

 








و اینم از لحظه ی بارونی

جاتون خالی یه عالمه عکس زیر بارون گرفتیم



نظرات 6 + ارسال نظر
p.t چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 18:26

سلاااااااااااااااااااااااااااااااامممممممم
رئیسسسسسسسس
چه قشنگن عکسها...
تولدشون مبارکـــــــــــــــــ

سلااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممم
پی تی جونممممممممممممممممم
خدایی تو عکسا خیلی معمولی افتاده ولی خیلی بهتره
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی
بعلهههههههه مبارککککککککککککککککککک

سوگلی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 10:16

وااااااااااای چیگده گشنگهههه چیگده نااازه اونجا.خوش به حالتون
بعدشم خوش به حال دوستتون که دوستای خوب داره اینقد هواشو دارن ،تولد میگیرن واسش
تولدشم مبارکا باشه.خوشحالیتونم مستدام.ایشالا همیشه شادی و تولد و خبرای خوب باشه

آرههههه من که خعلییییی دوست داشتم جای شما خعلیییی سبز
دیگه واسه دوستای خوب باید تولد گرفت
مرسیییییییییییییییییییییی تولدش مبارکککککککککک
ممنونممممم دوستمممممممممم و همچنین شما بیشترترتر

ریحون جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 14:47

سلام
وای چقدر قشنگه... عجب آدرسی دادی گلنووووووووووووش!
تولدت دوستتون مبارک

سلامممممممممممممممم
آره خداییش خیلی خوشگلههههههههههههه.....به این خوبی
مرسی عزیزمممممممم تولدش مبارککککککککککک

فرزانه ی یونی! جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 23:11

سلاااااااااااااااااااام!!
چقد اینجا بی من سوت و کورههههههه!!

[:خودشیفتگی:]

ایول به تولد و خانوم تولد و دوستای خانوم تولد و عکسا و بارونو و و و و و ....

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممممم
بعلهههههههههههههههههه پس چییییییییییییییییییییییییی
عاشق اون شکلک خودشیفتگیت شدم =))
ایول به شماااااااااااااا
جای شما خالی عزیزممممممممم
ولی تا بهاره برید خعلی خوشگلههههه

مهسا شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 12:01

من خیلی ام خوب آدرس دادم، مهم اینه که گم نشد
ولی الان تو بد گفتی! باید بگی ایستگاه پل مدیریت پیاده شین و بیایین سمت راست چمران و در امتداد اتوبان بیایین به سمت بالا بعد اون پله ها رو بگی، خب معلومه این جوری که تو گفتی همه گم می شن
ولی کل اون روز یه طرف اون حرکت هانیه که در آمپاس شدید برگشت گفت بدو عکس بگیر بذاریم fb یه طرف! یعنی واقعا زبون از بیان اون همه شور و شوقش قاصره!


مزه اش به همینه که گم شن

اتفاقا بابای من همیشه عروسی کرج باشه گم میشیم برمیگرده از بس بد آدرس میدن در حد دو کلمه بعد به همشون میگه نوشتین کرج در سبزه
بعد جدیدا فهمیدیم در خونه پدربزرگمم سبز کردن دیگه قراره واسه اونام اینجوری آدرس بدیم
بابا دیروز توی مهمونی ما دیدم یه بنده خدایی داره از مامانش عکس میگیره بعد من لپ تاپ داشتم دیگه همینجوری همون لحظه رفتم fb دیدم همون عکس واسه پروفایلش آپ شده:| یعنی مردم نمیذارن عکسه تو رم سیو شه از تولید به مصرفه اصن یه وضی

مهسا چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 01:48

پس نظرمو پاک کن که گم شن
در ضمن باید گم شونده تیز باشه وگرنه با آدرس دقیق هم گم می شه، ببین زهرا چه خوب پیدا کرد. حالا اگه هانیه(عروس) بود....
در مورد عکس هم باید بگم واقعا ملت خیلی باحالن! من از اول فروردین می خوام profile pictureمو عوض کنم نمی شه! اون وقت یه سریا هستن هر روووووز یه عکس میذارن!
قبلا فقط دخترا اینجوری بودن الان پسرا هم اینجوری شدن اصن یه وضی!

باشه یاه یا ه یاه
والا سر از پارک ساعی در میاورد
یه سریام هستن اولاش که میرن فیس بوک کلا همه چیو شیر می کنن پدر ملت در بیاد بعدا که گندشو در آوردن دیگه میرن پیداشونم نمیشه بلانسبت شما دوست عزیز
فکر کن تو جمع دوستانه پسرا یکی مث هانیه عروس باشه هی بگه عکس بگیریم عکس بگیریم =))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد