بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

داداشی

به سلامتی اون داداشی که وقتی می فهمه تو دلت می خواد یه کاری رو انجام بدی

 عزمشو صدبرابر بیشتر از خودت جزم می کنه که حتما اون کار انجام بشه ...


نظرات 3 + ارسال نظر
ریحون سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 17:37

منم خیلی دلم میخواست یه برادر داشته باشم... ولی....
قدرهمو بدونین... :)

یه دونه داری دیگهههههههه :-"
منم خیلی دلم می خواست یه خواهر بزرگ داشته باشم
چشششششممممم

مهسا چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 09:00

دلم داداش خواست
یاد تنظیم افتادم و یک ساعت توضیح در مورد معایب تک فرزندی

نه بابا داداش اصن خوب نیست تو جو بودم یه چیزی نوشتم
منم همش دلم خواهر می خواد :-S


آره بابا گندشو در آوردن :|
بیچاره اونایی که تک فرزند بودن و تو کلاس بودن =))
تقریبا یه چیزی تو مایه های خاطره ی آقا علیرضای شماست =))

مهسا چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 10:42

نه خیرم معلومه خوبه، داری دروغ میگی که من دلم نخواد
باید 4تا بچه داشته باشیم که همشون حداقل یه خواهر و برادر داشته باشن دیگه
منم که کلا دستم به کم نمیره واسه محکم کاری 8تا بچه خوبه
یه دختره سر کلاس ما برگشت به استاد گفت من تک فرزندم و الان له ام کردی! استادم به جای اینکه بخواد ماست مالی کنه سریع گفت آها ببین چقد لوسی!!!(اینو نگفتااا ولی یه ایراد دیگه از تک فرزندی یادش اومد و سریع گفت)
علیرضای بیچاره که ناخواسته گند میزد اینا کاملا با اراده ....

نــــــــــــــــــه بابا
آره اصن این یه آرمانه
مهسا می ترسم 8 تاش هم جنس شن اونوقت 8 تای دیگه لازم شه
خوشحالم که تو هستی اصلا نگران خطر افزایش سن جمعیت در آینده نیستم
=)) عجججججججب حالا استاد ما از جلسه اول هر جلسه می پرسه کیا تک فرزندن که خیالش راحت باشه ما نداشتیم
کلا سر کلاس شما اکثر قریب به اتفاق بچه ها نابود شدن
خوبه بهش نگفته تو تجربشو داری که می گی؟ =))
چون هر جلسه می گه جمله ملکه ذهنش شده
اتفاقا من دوست تک فرزند داشتم خیلیم باحال بوده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد