بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

وقتی دلت می گیره

صبحی که پاشدم دلم گرفته بود.

گفتم بذار آهنگ گوش کنم حال و هوام عوض شه.

آهنگام رو رندمه!

آهنگ اول که خودم انتخاب کردم هیچی.

آهنگ دوم: گریه کن مرتضی پاشایی 

گریهههههههه کن تو میدونی پیش اون نمیمونی ....

آهنگ سوم : بوسه های تیغ مازیار فلاحی

عکس چشمات پیش رومه بغض عشقت تو گلومه صورتم از گریه خیسه دیگه کار من تمومه

گفتم آهنگو ولش کن بذار برم یه چرخی تو اینترنت بزنم:

خبر جدید: درگذشت نیما وارسته نوازنده خوب کشورمان ( خدا رحمتشون کنه)

فکر کنم قبلش حالم بهتر بود 

من دیگه حرفی ندارم

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 08:55

نبینم دلت گرفتههه، ما که دیروز اون همه بهمون خوش گذشت


آرهههههه دیروز که خیلی خوش گذششششششششت
حالا می خوام خاطره اونم بنویسم
دیگه استاد خوبمون که اومد بخونه له له بشه

مهسا چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 10:46

استادمون که له نمیشه ولی خودمون داریم له میشیم
سیمااکه همش میگه میخواد زودتر یونیش تموم شه و بره بیاد اینارو بخونه میگه خوبه شما دارید فارغ التحصیل میشین ننگتون از دانشگاه پاک میشه

من می خواستم از لغت دیگه ای استفاده کنم دیدم همون بگم له میشه بهتره

دیگه فیلم دوربینای دانشگاه اینهمه سوژه برای بایگانی شدن ندارن
دیگه نگهبان دانشگاه بیان دنبال کدوم سایه ای که ساعت 8 از راهروی خوارزمی رد شده؟
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد