بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

همچنان

  و من همچنان دارم آلوچه مخلوط می خورم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
p.t یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 22:15

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممم
رئیس خوبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
جدا؟
چقدر خریده بودید مگه ...
ولی نوش جاننننننننن...
مواظب خودت باش رئیس

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممممم
معاون بهترمممممممممممممممممممممممممممممم

خیلیییییییییییییییییییییی :دی
نه یه ظرف بود چون مخلوط بود از هرکدومم یه ذره بریزه زیاد میشه ضمن اینکه خیلی ترشه و آدم زود فشارش میفته
تازه قاشق که میداد می گفت مراقب باشید دعواتون نشه بیاید بازم بخرید :| تازه به یکی از بچه ها 2 تا قاشق داد گفت بیا توام رگباری بخور =))
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی جای همه دوستان خالی
سعی می کنم ............

مهسا پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 19:45

امیدوارم انقدر متنبه شده باشی که دفعه ی دیگه جلومونو بگیری نذاری بخریم

متاسفم
اون شناختی که من از خودم دارم عمرا
بعدم گروه بندیمون از نظر قدرت انتخاب ناهمگن بوده قدرت بعضیا بیشتره به من چه

مهسا چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 14:45

عالی گفتی اون ناهمگنو
بعدشم اگه من قدرتم از شماها بیشتر بود اصلا میکس نمی گرفتیم :-|
من فقط اسمم بد در رفته که دیکتاتورم


قدرتت که بیشتر بود سرعت عملت کم بود تا بیای واکنش نشون بدی پسره رگباری ریخت تو ظرف تموم شد رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد