بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

تیم ملی والیبال

این برد شیرین و دوست داشتنی رو به همتون تبریک میگگگگگگگگگممممممممممممممم

عالیییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووددددددددددددددد

کلی انرژی مثبت گرفتیم

امیدوارم تا آخرش همینطوری موفق باشن



دیروزم کلی خونه پدربزرگ جیغ و داد کردیم واقعا بازی دیروزم حیف شد...

نظرات 4 + ارسال نظر
شقایق شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 22:29 http://pises.blogsky.com

وااای واااقعا عالی بود با ابن شاهکار امروز جیغ جیغ های دیروز جبران شد

البته من امروزم کلی جیغ جیغ کردم اما از خوشحالی
دیروزم سر اون دو ست برد کلی جیغ و داد کردم
واقعا عالی بود

هانیه دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 22:52

p.t شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 20:03

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممم
رئیسسسسسسسسسسس
آره ایندفعه هم که بردیم ... حالا انشاءالله فردا هم باز میبریمشون
دمشون گرمممممممم

سلاااااااااااااااامممممممممممممممممممممممممممم
بعلهههههههههههههههههههههههههههههههه
ایشالا امشبم میبریییییییییییمممممممممممممممممممممم
من آماده ام یه عالمه جیغ بزنم
یعنی اصن عادت کردم والیبال ببینم شدییییییییییییید
دمشون گرممممممممم

فاطمه چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 17:57

سلااااااااااااااااااااااااام گلی جونم چطوری؟
دلم برات تنگ شده
تازه شمارتم گم کردم ندارم
اگه شماره منو داری یه اسی میسی چیزی پیلیز
ییهو یادت افتادم گفت یه سر بزنم بهت
خوشحالم که هنو اینجا میای و گمت نکردم
خوش باشی
بوس

سلاااااااااااااااااااااامممممممم عزیز دلممممممممممممممممم
منم همینطور کلی دلم واسه همتون تنگ شدهههههههههههههههه
این برنامه های متفاوتمون نمیذاره اصلا همدیگه رو ببینیم
اتفاقا یه روز هانیه رو دیدم گفتم ما چرا اصلا همدیگه رو نمیبینیم
خوب کاری کردی اومدیییییییییییییی اینجا
کلی خوشحال شدمممممم
باشه امیدوارم شمارت عوض نشده باشه فقط
همچنین دوستممممممممممممم
ماچ موچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد