بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

:|

 ساعت 8 یه فایل ورد که قرار بود به عنوان تمرین بفرستم رو شیفت دیلیت کردم
 ( اومدم یکسری عکس اضافه رو روی دسکتاپ دیلیت کنم اینم بینشون بود :|)

تا ساعت 10 انواع نرم افزار ریکاوری رو دانلود و نصب کردم به نتیجه ای نرسیدم دوباره فایل رو نوشتم:|

یعنی کل اطلاعات سکتورای هاردو ریخت بیرون جز اون فایل ورد من که می خواستم :|

بعضا فایلایی رو که زمانی که این لپ تاپو نخریده بودیم توش نریخته بودیمم دیده شد :|

چه کاری بود واقعا خب همون 8 تا 8:30 می نوشتی می رفتی پی زندگیت دیگه :|

نرم افزار ریکاوری خواستین تعارف نکنین هستااااااااااااااااا 

بعضیاشون زمان بر بودن بی خیال شدم 

نظرات 5 + ارسال نظر
یاسمین سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 23:56 http://donyayeyasamin.blogsky.com/

من بودم اعصابم حسابی بهم میریخت

مال منم بهم ریخت
فقط هی گفتم گلنوش خونسرد باش

p.t شنبه 7 تیر 1393 ساعت 10:59

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممم رئیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس
عجب بد شانسی ای ....:|

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممم
معاونننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
میبینی
اصن معاونامم نیومدن بگن رئیس بده ما برات تایپ کنیم آخه این چه وضعیشه

مهسا دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 16:56

چند شدی مامانی؟
(ابراز تاسفم رو از این مطلب همون موقع تو چت بهت گفتم الان دیگه نمیتونم راجع بهش بحرفم :D )

20
آره به همه کامل داده این تمرین رو =))
البته از من قدردانی کرده گفته مرسی انقد مقایسه کردی :|
الان تو ذهنم مرور می کنم

ریحون دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 20:22

همیشه همینطوریه!
تو لحظه های حساس همه چی دست به دست هم میدن تا دهن مارو سرویس کنن! :\


ولی الان که بهش فکر میکنم خندم میگیره
آره بابا واقعا اعصابم داغون شد
جالبه یه چیزایی ریکاوری می شد مال عهد قلقلی میرزا اونوقت این ورد به این دم دستی ریکاوری نشد :|
یکمم تنبلی میومد باید از اول دوباره می نوشتم وقتمم کمتر تلف می شد

سوگلی چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 09:57

عهد قلقلی میرزا


اصطلاح بید دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد