بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

یک روز به یادموندنی

صبح از خواب بیدار میشی 

یه کم اینترنت گردی می کنی

شروع می کنی به باز کردن page های مختلف

از شبکه های اجتماعی که توش عضوی تا وبلاگ هایی که بهشون سر می زنی

با یه عالمه اتفاق هیجان انگیز مواجه میشی

و اونوقته که به خاطر وجود تک تک افرادی که اطرافت هستن

از دوست گرفته تا آشنا و فامیل خداروشکر می کنی

و اونروز می شه یکی از موندگارترین روزهای عمرت


   

روی wall تو می بینی که چقدر شلوغ پلوغ و هیجان انگیز شده

شروع می کنی به خوندن متنایی که دوستات برات نوشتن

اشک شوق از چشمات جاری میشه


مهسای مهربون و دوست داشتنی خودم


هانیه ی محجوب و محبوب و دوست داشتنی من


هانیه خوشگل و دوست داشتنی خودم


زهرای شیرین و با نمک و دوست داشتنی منننننن


فرزانه ی عزیز و مهربون خودمممممممممم


و کلی از دوستای مهربون هم دانشگاهی خودم


SMS های دوست های صمیمی دوران تحصیل ابتدایی تا دبیرستان

و خوشحالیت از اینکه هنوز تولدت یادشونه


تبریک های دوست داشتنی کل بچه های مهربون کوچه پشتی و بغلی و روبه رویی

و همه آرزوهای قشنگشون 



ایمیل و کارت تبریک خوشگل و آرامش بخش پی تی مهربون خودمممممم



و پیغام جالب سوگلی عزیز 

سوگلی عزیزم خیلی برام جالب و ارزشمند و دوشت داشتنی بود

اینکه می دونستی من آهنگ های پاشایی رو خیلی دوست دارم

و تا یه آهنگ جدید خوند سریع لینکشو واسم گذاشتی

مرسی دوست مهربونمممممممممممممم



و نی نی های بامزه حدیث که همیشه به جاشون دیالوگ های بامزه می نویسه



پدربزرگ مادبزرگ و همه ی خاله های مهربونممم 


و داداشمم با وجود اینکه نمی خواد ریخت منو ببینهههه

یعنی ذوق مرگ شدم دیدم قصه های امیر علیه 

از این کارتا هم وقتی برام می خره یه عالمه ذوق میکنم نیشم تا بنا گوش باز میشه


با تشکر از گوگل که تولد من یادش بود اصن راضی نبودم 



یه دنیا مرسی از مهربونیای همتون

مرسی از همه اون هایی که یه عالمه خوشحالم کردن 

همه ایناست که روز تولدم رو برام تبدیل می کنه به به یاد موندنی ترین روز زندگیم


با تشکر از خودم که اینقده روز تولدم خوب بود

گواهینامه داداشم که تمدید کرده بود روز تولد من اومد

روز اول ماه رمضان هم که بود

تیم ملی والیبال ایرانم که صعود کرد



نظرات 6 + ارسال نظر
نادم پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 21:22 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

چه دل قشنگی داری تو... چقدر به سادگی دلت حسودیم می شه

ممنون
ای بابا من که کسی نیستم که شما بخواین حسودی کنین
اما در مورد سادگی خب شمام می تونین ساده به زندگی نگاه کنین همین :) اونوقت تموم اتفاقای دور و بر قشنگن

ریحون پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 22:32


وای چه خووووووووب ^_^
بازم تولدت مبارک :*


بعلهههههههه دیگه من اینهمه دوست خوب دارم
مثل ریحون
مرسی عزیز دلممممممممممممممم

p.t جمعه 13 تیر 1393 ساعت 12:52

ســـــــــــــــلام
من با دوستات موافقم ...
هر چند من ندیدمت تا حالا ولی موافقم باهاشون ...
تو واقعا انسان خوبی هستی ... خیلی خوب ...

سلااااااااااااااااااااااممممممممممم
مرسی عزیز دلممممممممممممممممممم
همشون بهم لطف دارن شمام مثل هموناااااااااااااااااا
من چون وبلاگمو خیلی دوست دارم و دوست دارم همه خاطراتم توش ماندگار بشه و اون روز و لطف دوستامم واسم اینجا موندگار بشه این پست رو گذاشتم ( قصد نداشتم از خودم تعریف بشه )
وگرنه همه می دونن که اینا همش از لطف و مهربونی خودشون و خودتونه
به خوبی شما که نمیرسم دوست مهربونم

هانیه سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 16:37

سلووووم
خب مگه خبر نداری؟؟!
همه اینا از مهربونی و ماهی خودته

سلیییییییییییییییییییییییم
مرسی عزیز دلمممممممممممممممممممممممممم
اتفاقا اینا همه از مهربونیای دوستامه که 4 سال بدیای منو ندیدن و به روم نمیارنننننننننننننننننننننننننننننننننن

گلی جمعه 20 تیر 1393 ساعت 23:42 http://onlypictures.blogsky.com


چرا اونی که من درست کرده بودمو نذاشتی پس؟
هــــــــــــــــــــــــــــــــــــعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
فهمیدم
دیگه خواهرزاده ت نیستم
آجومااااااااااا

خواهر زادههههههه
خواهر زادهههههههههههه
خواهرزادهههههههههههههههه
چون خودمم توش بودم گویا
وگرنه اون که اصن روی دسکتاپه روزی یه بار نیگاش می کنم
پشت صحنه شم کلی نکته داره لیوان داره
قرار بود منو که تو بگ گراندم تار کنی الان قابل پخش می شد
پابویا بغض میکنه شیروووووووووو

حدیث دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 01:38

واقعنا تو انقد خوبی رییس همینطور خوبی پخش میکنی تو فضا
مهسا چه باحال نوشته
آدم به دوستیاتون غبطه میخوره
همیشه دوستیاتون پابرجا باچه
با خاطره های سرتا سر خوشی رییس
---------------------------------------------------------
راستی اونجا نوشتی دستا شله رییس اووووووووووووووووووو
میخواستم نظر بذارم دیدم دیره امکان داره نخونیش
حالا اینجا میگم
چرا به رییس سازمان فش میدی
نع چرا
رییس ما گله نشون به اون نشون که اول اسمشم گله
بهلهههههههههه

نه بابا دوستان زیادی به من لطف دارن همیییییییییییییییین
شما هم لطف داری در کنار باقی دوستاننننننننننننننننننننن
آره این مهسا تخصص اشک درآوردن داره با گرایش سخت کننده جدایی
مرسی انشاء الله برای شما هم بیشترتر مداوم تر پابرجاتر و شیرین ترتر باشه
می دونی حدیث وقتی دانشگاه قبول شدم یکی از دعاهام این بود روز اول کنار کسی بشینم که بهترین دوست دانشگاهی واسم باشه
خداروشکر کنار کسانی نشستم و توی گروهی بودم که می تونم بگم اگر بهترین گروه کلاس نبوده باشن جزو بهترین ها بودن و خداروشکر می کنم
.........................................................................
:دی چی کی کجا من؟ بام؟ حافظه نیست که
رئیس خودمه خودم فحش میدم بهش با این رئیستون ایششششششششششششششش
شما چشماتون گل می بینههههههههههههههه خانوووووووووم اگه رئیس گله که دور و برش بوستانی از دوستان جمعند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد