بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دنیای بی رحم

اگر من یک ماه کامل برنامه ماه عسل و امثالهم رو ببینم به کلی نابود میشم...

چقدر از اطرافمون بی خبریم...

چقدر دنیا بی رحمه...

چقدر خوبه که هنوز آدم های مهربون و خوب هستن...

نظرات 2 + ارسال نظر
ریحون یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 00:14

خب نبین عزیزم...

نمیشه می بینم بعد گریم میگیره دیگه
آخه نزدیک افطار آدم می خواد وقت بگذره کاری نداره انجام بده
ماه عسل می بینه گریه می کنه :|

مهسا یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 00:34

آی گفتی! افسردگی گرفتیم به خدا!
درسته که آدم باید به فکر این باشه که هر آن هزاران نفر تو شرایط خیلی بدتر از اونن و باید راضی و شاکر باشه ولی دیگه تلویزیون ما گندشو درآورده! اخبارمون که همه ش جنگ و بدبختیه(درسته جنگ و بدبختی هست و باید اطلاع رسانی هم بشه، ولی اخبار ایران خیلی گنده میکنه بدبختی های سایر کشورهارو) سریالا هم که مفهوم همه شون اینه که یه سری آدم مشکل دارن و همیشه هم بدون کوچیکترین تلاشی خدا حقشونو از ظالم میگیره(کلید اسرار و قطره ای عبرت و شاید برای شما هم اتفاق بیافتد و...)
این ماه عسل و جشن رمضان که واقعا آدمو دیوونه میکنن، البته من زیاد نگاه نمیکنم ولی دیشب بود فک کنم یه کم جشن رمضان دیدم 5تامون اشکمون در اومد!
واقعا اینا رو با هدف میسازن که مللت بگن باز خدا رو شکر ما خیلی خوشبختیم و یه ذره گرونی و بی خونه ای و ... که چیزی نیست!

یعنی من انقد واسه برنامه ماه عسل گریه کردم از عصر تا شب داشتم گریه می مردم واسه جشن رمضانم دو روز پیشش غیرت شیرین داده بود خیلی ناراحت شده بودم بعدشم هی می رفتن خونه بچه ها آرزوهاشونو برآورده کنن اصن نابود می شدم اونورم که به قول تو مردم غزه اونجوری
ولی از هدف اونا بگذریم به هر حال همچین چیزایی تو جامعه هست دیگه آدم خیلی ناراحت می شه یه چیزایی که حتی تصورشم نمی کنی هستن یا حتی نمی تونی یک ثانیه خودتو جای اون آدم تصور کنی
هععییییییییییییییییییییییییییی مهسا مهسا مهسا

خودت چطورییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد