بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

نامه ای به آینده

امروز یاد یه چیزی افتادم... اوایل دوره لیسانسم یه نامه به آینده خودم نوشته بودم فکر کنم حدود یه سال دیگه به دستم می رسه 

شدیدا مشتاقم بخونمش 

داشتن حافظه 3 ثانیه ای ام خوبه ها... الان من یادم نیست توش چی نوشته بودم

خیلی برام هیجان انگیزه 

نظرات 9 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 13:56

آخـــــــــــــــــــــــــــی چه باحال!!
من نامه نمینویسم ولی گاهی که یه چیزایی مینویسم بعدش که میخونم (مثلا یه ماه بعدش) تعجب میکنم که من واقعا اینا رو نوشتم؟؟؟
واسه تو که 4 سال ازش گذشته، طبیعیه یادت نیاد!
ولی هروقت خوندیش بده ماهم بخونیم یه کم بخندیم
البته اگه تویی که نامه تم گریه داره


آره چند وقت پیشا هم خاطرات زمان راهنماییم رو می خوندم خعععععععلییییییییییییییییییی باحال بود اصن ته خنده
یک جوکی بودم واسه خودممممممممممممم
مهسا جون تو که هر لحظه ات واسه خودش یه خاطره ست :دی
نه اون نامه هه که اصن قابل خوندن نیست تا یه حدایی خودم یادمه چیا نوشتم
چرا؟ من انقد غمگینم ؟ :-S
نه غمگین نبود اتفاقا باحال بود یادم با شیطنت نوشتم بعدا بخونم حال کنم

p.t چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 21:25

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
مگه میشه؟ چجوری سال دیگه به دستت میرسه ؟
خیلی باحال بود ولی...
--------------------
رئیس یه پیگیری کن ببین چرا " ذهش2ییذ "رو سرچ میکنیم ...
لینک اینجا نمیاد؟ چه معنی میده اصلا؟
جدا من خیلی مشکل رو دارم

به به سلــــــــــــــــاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممم
چیزه یه سایت بود که الان اصلا یادم نیست آدرسشو که البته به انگلیسی سرچ کنی نامه به آبنده حتما پیدا میشه
بعد نامه می نویسی ایمیلتم میدی یه تاریخم مشخص می کنی بعد نامه توی همون تاریخی که مشخص کردی به ایمیلت میاد
ولی چی معاونک؟
...................................................................

آره فک کنم بذارم ذهش2ییذ زودتر به وبلاگ می رسید =))
من خودم جز مواقعی که بخوام پست بذارم یا نظر توی وبلاگا بذارم فارسی نیست ولی دقیقا همون مواقعه که نیاز میشه آدرس یه سایتو تایپ کنم

هانیه پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 23:00

ولی من یادمه نوشته بودم والیبالیست حرفه ای بشم

الهیییییییییییییییییییییی
خب داری میشی دیگهههههههههههه
منم والیبال بین حرفه ای شدم

مهسا چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 08:37

اگه همتون نوشتین نکنه منم نوشتم ولی کلا یادم نمیاد
(منظورم از همتون تو و هانیه بودین )

according to your personality همه چیز ممکنه
حالا چند وقت دیگه که بیاد بیشتر قافلگیر میشی
وای مهسا اگه اومد یه برنامه بذاریم دور هم بخونیم بخندیم

مهسا چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 10:29

پرسونالیتی من مگه چشه؟؟؟
من اگه خودم میگم تو که نباید بگی! تو باید بگی نههههه مامان تو خیلی هم با هوشــــی!
فقط نمیدونم چه کوتاهی ای در زمینه ی تربیت تو کردم که رفیقای ناباب میان گولت میزنن که به مامانت بگو خنگ و سوسول و....
همونا لابد بهت گفتن غافلگیر رو با ق بنویسی دیگه؟؟
جناب "خاطرات اسارت در دنیا" بیایید تحویل بگیرید نتیجه ی گولهاتونو! دیگه با قاشق داغ هم درست نمیشه!

هوش با حافظه 3 دقیقه ای تناقضی نداره مامانی اونم مال سنه دیگه نباید از خودت توقع داشته باشی که
بعله وقتی به بچه های خارجیت بیشتر توجه می کنی همین میشه دیگه
نه اون از مسئولیتام تو سازمانه برگشتم پاکش کردم درستش کنم اما باز با ق نوشتمش =)) دختره داری؟
حتی شلنگ خیس

خاطرات اسارت در دنیا چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 19:54

من از "خنگ" و "سسول" خبر ندارم ولی قبول دارم که "....." رو من گفتم که بچتون بهتون بگن
و اینکه خاطر نشان کنم اصولا according to your personality در مورد تربیت بچتون اتفاقا در مورد رئیس بلندی کردین در حد اورست(معاونت علمی و فن آوری باشه خواهشا)
گولهای ما ساخت خارجه با قاشق داغ،شیلنگ خیس و فلفل در دهان هم درست نمیشه
با اینکه امروز روز زوجه ولی نمیدونم چرا حس میکنم امروز تنهاست
شاید برای همینه کامنتم اینقدر شبیه کامنتهای روزای فرده

ها؟
چی شده؟
کسی چیزی گفته؟
اصولا من در بحث های خواهر برادری یا مادر فرزندی دخالت نمی ورزم
معاون تعریفتون در حد یه پست نبود بیشتر تلاش کنین

مهسا چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 21:50

اون جمله تون که میخوایین باهاش پست هم بگیرین که تعریف از منه تا تعریف از گلنوش! اگه "according to your personality" رو نداشت تعریف از گلنوش بود ولی چون داره و الان هم وسط دعوای مادر- فرزندی تشریف آوردین احتمال اخراج هم داره
در مورد گولهاتونم فک کردین شلنگ خیس و فلفل در دهان و قاشق داغ های من ساخته ایرانه که رو گولهای خارجی تاثیر نداشته باشه؟؟؟
الان که بیشتر فک میکنم میبینم چون شما رو فقط روزای فرد تربیت کردم انگار کوتاهی بیشتری در موردتون انجام دادم و در اولین فرصت باید یه شلنگ فرانسوی خیس شده توی آبهای مدیترانه رو به خوردتون بدم که دیگه به خواهر-خواهرزادتون یاد ندین به مامانش بگه "...."
در مورد روز هم اگه فک کردین ازین حرفا بزنین براتون زن میگیرم کور خوندین! زن بگیرم که به بچتون یاد بدین به مامانش بگه "....." ؟؟؟؟ مگه دختر مردم چه گناهی کرده که باید چوب کوتاهی های منو بخوره! علی الحساب یه ماه به صورت هر روز (زوج-فرد-جمعه-تعطیل-غیرتعطیل-عید-عزا و...) رابطه مادر- فرزندی ه تا ببینم این کوتاهی چجوری جبران میشه
والسلام!

والا پستم می خوان تازه

خاطرات اسارت در دنیا شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 00:26

شما که خیلی ریزبین هستین اون واژه ی "اتفاقا" هم در نظر میگرفتین که به معنای استثناء می باشد
آدما همیشه که اورست رو فتح نمیکنن
یبار در طول عمرشون

حالا این "...." که خوبه یبار دیگه به بچتون گفتم بهتون بگه "......"

همون دیگه هرچی در حق این بچتون بلندی کردین در عوض در حق من کوتاهی کردین، حالا باید به جای تمام اون روزهای زوج ، روزهای جبرانی بزارید

در مورد شیلنگ، فلفل و قاشق هم بگم فعلا تحریم هستیم و فقط از آنگولا میتونیم این چیزارو وارد کنیم ولی خوشبختانه خودمون در تولید گول خودکفا هستیم و این یعنی باز هم این احتمال وجود داره که در آینده رئیس بهتون بگن "...." یا حتی"..............."

ها؟

مهسا شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 11:54

شما که انقــــــــــــدر ریز بین هستین، قبل عبارت according to your personality به کلمه ی اصولا دقت کنین، این یعنی من اصولا بچه هام رو خوب تربیت میکنم و از همه بیشتر هم گلنوش گلیِ مامان رو خوب تربیت کردم
اون استثنا هم یه نفر دیگه س که چون سه روز در هفته مامانشم تو روزای دیگه کارایی میکنه که من با سه روز در هفته نمیتونم درستش کنم
الانم دیگه شخصیتش شکل گرفته و با فوق العاده و تقویتی و حتی شبانه روزی هم درست نمیشه، برعکس داره بقیه بچه هام رو هم گول میزنه ولی خب با عزم راسخِ من امیدوارم زودتر به کانون گرم خانواده برگرده و درست شه، الهی آمین
در مورد ابزارهای تربیتی خارجی هم خیالتون راحت من خودم نصف بچه هام الان تو بلاد کفر مشغول کار و تحصیل هستن و به پاسِ تربیت خوبی که براشون انجام دادم الان برام هر روز ابزارهای تربیتی اصل و به روز دنیا رو میفرستن که خواهر برادراشون با متدهای روزِ دنیا تربیت شن

من چقد خوب و با تربیتم به به

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد