بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

روز دختر

دیروز پدربزرگ خوبم زنگ زده بودن روز دختر رو به من تبریک بگن

بعد دیگه تا من رفتم گوشی دست به دست شده بود به مادربزرگم و نشد با پدربزرگم صحبت کنم

دوباره من رفته بودم جایی دستم بند بود دوباره پدربزرگ عزیز دلم زنگ زده بودن با من صحبت کنن

آخه چرا اینقده خوب و مهربونییییی پدرجونی من 

اصن اشک تو چشای آدم جمع میشه 

بعدش دیگه من زنگ زدم باهاشون صحبت کردم

انشاء الله تن همه پدربزرگ مادربزرگا همیشه سالم باشه سایشونم بالای سرمون باشه

روح رفتگانم قرین رحمت الهی باشه انشاء الله

.....................................................................................................................

عاغا یه موضوعی دیروز به ذهنم رسید جریان اس ام اس و این بند و بساطا

 جدیدا یاد گرفتیم هر مناستی رو با یه اس ام اس سرو تهشو به هم بیاریم و

یه اس ام اس بفرستیم تا( خدای نکردی نیست اصن) ریخت طرفم نبینیم

یا مثلا به اصطلاح یه مهری بذاریم مسجد

البته نه مطمئنا در همه موارد 

من جدیدا برای خودم قرارداد کردم اس ام اس آماده برای مثلا تولد کسی نفرستم

حتی اگه یه جمله تولدت مبارک دوستم رو خودم دستی بنویسم و براش کلی آرزوی خوب داشته باشم

طرف می دونه و احساس می کنه واقعا مخاطبته

و تویی که داری واسش یه عالمه آرزوی خوب می کنی 

حتی اگه یه متن قشنگه و دوست دارین برای طرف بفرستینش

 خودتونم طرف رو مخاطب قرار بدین و یه چیزی بهش اضافه کنین و بعد متن رو بفرستین 


دیروز از طرف یه فامیل که شونصد ساله اصن منو ندیده اس ام اس تبریک روز دختر واسه من اومده

اگه یه دختر خوب و مهربون و فلان تو دنیا باشه اونم تویی

بعد داشتم تصور می کردم اون اس ام اسه داشته برا کل دخترای فامیل و در و همسایه فوروارد میشده

اینجاست که یکی تو دنیا معنی خودشو از دست میده 

یا مثلا طرف اس ام اس آماده ست پیشاپیش عید شما مبارک بعد عید شده تموم شده رفته

 اون اس ام اس رو برات می فرسته حتی براش مهم نیست اون پیشاپیششو پاک کنه :|

بابا دیگه کار از پساپس هم گذشته :| 

حالا اینا که شوخیه 


جدا از این اس ام اس و من و ...

اگر کلی به قضیه نگاه کنیم

یه حس بدیه واقعا

حالا که از هم دوریم لا اقل یه متنو از طرف قلبمون واسه یه نفر بنویسیم

حتی اگه یه جمله باشه حتی اگه خیلی ساده باشه 

و اگر اینجوری نیست چیزی نفرستیم بهتره ...

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 10:22

آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی (دوبار!)
یکیش واسه پدربزرگت پدربزرگ و مادربزرگ منم گاهی ازین کارا میکنن آدم کلی حال میکنه، مثلا یهو روز دانشجو رو تبریک میگن، خیلی حال میده
دیروزم مریم اینا کیک و کادو گرفته بودن اومده بودن خونه مون واسه روز دختر هرچی میگم یه روز دخترِ ساده اس! چرا انقد گنده ش میکنین، باز هی گنده ش میکنن
آخیِ دوم واسه اینکه توام مث داداشت از mass massage بدت میاد (البته mass message ی که منظور اون بود یه کم با این فرق داشت)
منم وقتی میخوام اس ام اسِ حاضری بفرستم همه ش عذاب وجدان دارم ولی خب واسه فامیلای دور آدم یه کم مجبوره دیگه، چون مثلا هِــــــی هرسال فقط بنویسم تولدت مبارک با بهترین آرزوها دیگه لوسه!
ولی واسه نزدیکان از ذوق و قریحه ی خودم استفاده میکنم، اشکشونم درمیارم به طوریکه خودشون اس ام اسِ حاضری رو ترجیح بدن
ولی در کل الان که همه ی تولدا با آلارم گوشی و تو فیس بوک و همه جا به آدم یادآوری میشه و این که صرفا اس ام اس بدن به این معنا نیست که تولدتو یادشون بوده، حداقل اس ام اسِ یه کم روح توش باشه که آدم احساس نکنه به طور خودکار براش فرستاده شده
البته اونم از همه نباید انتظار داشت به نظرم


آره خععععععععلییییییی ماهن
پدربزرگ مادر بزرگ منم همیشه به من کادو میدن
ترشیدگی، کادوی روز دخترم به همراه داره دیگه
آخی خواهر خوبت خوب خواهرت
میخواستن به روت بزنن به فکر فرو بری یه اقدامی چیزی

چون کادو میدن من دیگه تصمیم دارم حالا حالاها دختر بمونم ( منکرش نتونه تایپ کنه اگه دلیل دیگه ای داشته باشه اسلالباتبایالیتابتایتا :| )


حالا بعضی جاها جواب میده همه مواردم که نگفتم
ولی بعضی جاهام واقعا بده :|
اس ام اس آماده ها مثلا واسه عید و اینا خوبه اونم حواسمون باشه پیشاپیش و ایناشو درست کنیم لا اقل :| ولی واسه تولد آدم یه جوری میشه ...
البته خداییش من از اون آدما نیستم گله کنم اما کلی از احساس لحظه ایش گفتم اگرنه که همین که بازم یاد آدم هستن جای تشکر داره گفتم اگر آدم از ته قلبش واسه یه نفر متن بنویسه قشنگ تره به نظر من بیشتر به دلش میشینه گوشت میشه به تنش

مثلا من یه دوست دارم مهسا یه متن واسه روز تولدم نوشت از صد تا کادو بیشتر به من چسبید قشنگی همینا واسه آدم میمونه دیگه

=)) عالی بود (ولی واسه نزدیکان از ذوق و قریحه ی خودم استفاده میکنم، اشکشونم درمیارم به طوریکه خودشون اس ام اسِ حاضری رو ترجیح بدن) =))

آره ایش اصن نمیذارن مردم یادشون بره طرف افسردگی بگیره که هیشکی یادش نبوده

البته اون اف بی و اینا که مال یه ذره دوستای دورتره که آدم یادش نمی مونه اگرنه دوستای نزدیک و فامیل رو که آدم یادش هست تبریک بگه مثلا یه مهسایی چیزی که آدم یادش نیست اف بی یادآوری میکنه خوبه

ریحون سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 15:28

من تاحالا اس ام اس اماده برا کسی نفرستادم.یعنی واسه مناسبتا به کسی تبریک نگفتم... مثلاهرعیدی... میگم به من چه خو! :|
واسه تولد ها هم یه جمله از خودم می نویسم... اینطوری بهتره


دقیقا اینطوری خیلی بهترهههههههههههه

هانیه چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 22:40

کار سختیه! ولی روش فک می کنم


بابا تو که ته خلاقیتی با این کلیپای خوبی که میدرستی
اینا مال یه دقیقتههههههههه

هانیه پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 22:20

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد