بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

سوتی

دارم یه پایگاه داده برای یه شبکه اجتماعی (تقریبا مشابه فیس بوک) طراحی می کنم

بعد این مدل پایگاه داده بر اساس نظریه گرافه

یعنی گره داره و یال

بعد اومدم یه سری کاربر دختر و پسر ایجاد کردم

همینجوری رندم شماره گره های رو زدم که بینشون یال ایجاد شه

این یاله یعنی اینکه با هم friend هستن

الان اومدم بگم مثلا دو تا پسر با هم رفتن ددر دودوور تو یه Status درباره ددر دودورشون همو تگ کردن

دیدم توی رندم یال ایجاد کردنم سوتی دادم همه پسرا همه دوستاشون دخترن و یه دوست پسر هم ندارن

همینجوری جامعه به فساد کشیده میشه دیگه :|


نظرات 4 + ارسال نظر
سوگلی شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 14:56


این آخرش عاالی بود.
همینجوری جامعه به فساد کشیده میشه دیگه :|
=))))
حالا ایشالا وقتی کامل شد ماهارو هم ببر عضو کن با هم بریم ددر دودور


چشات عالی میبینهههههه
باشه فقط می ترسم باز رندم فرند ایجاد کنم به جای من با یه عده دیگه بری ددر دودور
استغفرا...

مهسا شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 18:52


هانیه داری ولی مهسا نداری! باشه باشه یادم میمونه، در اولین فرصت جفت چشماتو در میارم


آخه نمی خواستم اسم بچم با اسم مامانم یکی باشه
کلا اسم بچه های خودمونو نذاشتم خام پیشگو بخونه ببینه همه اسما آشناست این هانیه هم اون هانیه ها نیست که هویجوری هانیه گذاشتم فامیلیشون فرق داره
یعنی داشتم اسم بچه های دبیرستانمونو میذاشتم هانیه هم توش داشت
بعد الان که دقت می کنم می بینم اینهمه اسمای خوب بعضی از اینا چی بوده من گذاشتم مخصوصا اسم پسرا
اسم پسرا رو واقعا نمی دونم از کجا آوردم انگار در لحظه اومده :|

مهسا یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 07:45

خانوم پیشگو اسم داداشا و خواهراتو که نمیدونه، اونا رو میذاشتی
اصلا برو همه ی اینا رو بذار هانیه، دیگه نه مامانِ توام نه مامان بزرگ اونا
برو بچه ی هانیه شو


گفتم اسم نوه هاتو با اسم بچه هات قاطی نکنی
هانیه روهم گذاشتم که اسم مادرت رو زنده نگه دارم
اصن اسم همه گره هامو میذارم مهساااااااااااااااااااااا خوبهههه

اصن عکس کاور و پروفایلمم هی تو دیتابیسه ذخیره می کنم
اصن اسم کل پروژه مو میذارم مهسا 501 ( مث مثلا پهبد 4)
ماماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااننننننننن

هانیه چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 22:43

ماشالا نوه م چه کارا بلده!
اشکال نداره مادر! همینکه داری پسرا و دخترا رو به هم می رسونی کلی کار خیر می کنی

به مامانش و مامان بزرگش و خواهرزاده اش که نمیرسه
آره دیگه استاد تنظیممون گفته در راه رسوندن دختر پسرا به هم از هیچ تلاشی فروگذار نکنید منم فروگذار نکردم حتی مجازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد