بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

قلبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم رو تکراره

قلبم رو تکراره

همیشه دوست داره

....

خدا اونجاست اون بالا

حواسش به ماست حالا

داره تو گوشت میگه

ما ماله همیم دیگه

گوش کن به قلبت

آره قلبت راست میگه

هرچی دلش خواست میگه

من و تو با هم باشیم

دنیا ماله ماست دیگه 

....

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 21:17

اِ قلبم رو تکرارَ رو گذاشتی؟
حالا بعد من تکرار کن
قلبم رو تکرارَ رو، قلبم رو تکرارَ رو، قلبم رو تکرارَ رو، قلبم رو تکرارَ رو

آره
یعنی همین یه دونه آهنگو از صبح تا شب پشت سر هم گذاشتم پخش میشه بعد شبم که می خوابم همینجوری داره پشت هم تو مغزم پخش میشه :|
ولی یه گیرایی افتاده تو پروژه ام اعصابم خورد شده آهنگ طفلی داره با خاطرات بدی عجین میشه زخمی شد رفت
حداقل آلبومو دانلود نکردم بذارم رو تکرار که 11 تا آهنگ یه بار پخش شه :|
خر

مهسا چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 10:57

آره آره درکت میکنم
مدیونی اگه فک کنی خودمم از اون روز که دانلودش کردم از صبح تا شب دارم اینو گوش میدم

نه مامان حالش به همینه که با خاطراتِ بد عجین شه بعد از پروژه ت که گوش میدی، وقتی تو شرایطِ خیلی سخت قرار میگیری، میفهمی اون سختی ای که تو پروژه بوده که چیزی نبوده، انقد سختی های بزرگتر تو زندگی هست
ولی من الان به هر پروژه یا هر ارائه و اینا که فک میکنم یه سری آهنگ میاد تو ذهنم یا وقتی اون آهنگ رو گوش میدم یادِ اون وقت میوفتم، اصلا لهِ له میشم
مخصوصا پروژه های چند نفریمون


منکرش نتونه تایپ سذیبسایذباسئیذباتیب


آره اون آهنگا که اصن نابود کننده ست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد