بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

جای خالی

دیشب مامانم رفت مشهد

و  هنوز نرفته کلی جاش خالی شده  

مامانا همیشه هستن

اینجا 


نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 10:50

الهی
اشکالی نداره زود برمیگرده غصه نخور
بیا من جای خالیِ مامانتو پر کنم، آشپزیمم که عاااالــــی
فقط ممکنه دیگه عمرت به دیدنِ مجددِ مامانت نرسه



باشه
هر روز نودل نپخته داریم =))
( شما دانشجوها چقد بدبختییییییییییییین )
نفهمیدیمم این جشن دانشگاه بالاخره چن شنبه س بیایم ناهار مهمون مهسا باشیم

قلبم رو تکرارررهههههههههههههه همیشه دوست داره
حالا که می گی آره حالا
لپ تاپ اگه زبون داشت تا الان کلی منو به فحش کشیده بود
اگه مشتم داشت الان زیر چشم کبود بود
اما به لپ تاپ تو که فک میکنه به وضع خودش راضی میشه

حدیث جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 11:40

اوخی
به سلامتی
رییس الان حالت خوبه؟
نودلیت نپخته چرا
از وبلاگ عالیه آشپزچه ها استفاده کن رییس
دیگه وقتشه آشپزیو شروع کنی رییس
اسکندرخان مگه چه گناهی کرده
سلام

سلاااااااااااامت باشیییییییییییییییییییییی
انشاء الله قسمت شما و خانواده بشه دوستممممممممم
ای بدک نیستم زنده ام
اون داستان داره همون نودلا که مهسا تو دانشگاه درست می کرد میریختیمشون توی آب جوش بعدمیزاشتیم یه مدت میموند میخوردیم
یه بار یه خانومه هی میپرسید اینو کجا پختین می گفتیم نپختیم ریختیم تو آب جوش
بعد صاف تو چشامون نیگا کرد گف شما دانشجوها چقد بدبختین =))

آره اتفاقا همش یاد اونجا بودم حدیث
می خواستم عکس غذاهامو بفرستم بذارید عبرتی بشه واسه دختران مملکت
خودمم همش دلم واسه اسی میسوزه طفلی حداقل تا 6 سال اول خبری از غذای درس حسابی نیست

می خواستم یه پست در اینباره بذارم
درباره این چن روز و اینکه چقدر مادرامون زحمت میکشن و سوتی های من
روز اول کوکو داشتم اولاش یه کم وا می رفت
روز دوم الویه داشتم بعد هی میومدم رو پروژه ام کار کنم هی یادم میرفت سیبزمینی و مرغ و اینا رو گازه و هی قابلمه ها رو به باد میدادم و قابلمه سوخته بود که من این چن روز شستم
راستشو بخوای این چن روز خونه تنها بودم اصن اشتها نداشتم چیزی بخورم خودمم از غذاهام نخوردم در حد تست خوردم واسه بابا و داداشم درست می کردم
خودم غذا درست میکنم خوشم نمیاد بخورم این یه سندرم حاده که نمیدونم باید چجوری درمانش کنم
داداشم میگه استعدادشو داری اما چه فایده که چیزی درست نمی کنی
به دلیل تنهایی و سندرمم 2 روزه عملا غذا نخوردم
حالا یه پست میذارم درباره این چن روزه

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممم

p.t شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 18:29

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام رئیس
آخی ... به سلامتی
سفرشون بی خطر باشه انشاءالله ...

سلاااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممممممممم
کجایییییییییییییییییی معاون
چن وقت یه بار میام وبلاگت میبینم خبری نیست دلم میگیره میرم
کلا بچه ها کم پیدا شدن
هر روز وبلاگ همه رو باز میکنم خبری نیست ...

سلامت باشی
خیلی ممنون
انشاء الله فردا برمیگردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد