بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

اگر دربند در مانند در مانند...

بعد از یه تابستون سخت پر از ترجمه و تایپ و پروژه پایانی

(که البته هنوزم تموم تموم نشده 

و من همچنان دارم زیر فشار ویرایش و فرمت بندی 400 صفحه پروژه له میشم)

و هفته ها تلاش بچه ها برای هماهنگ شدن جمعمون

دیروز رفتیم دربند

گرچه مهسا و هانیه نبووووووووووووووودن

و کلی جاشون خالی خالی خالی بود 

کلی صبر کردیم که همه با هم هماهنگ شیم اما نشد که نشد...


 

منم که عاشق دربننننننننننند

مطابق برنامه های قبلی

اول یه کم پیاده روی به سمت بالا

و عکس 

بعد توقف برای صبحانه

که به دلیل خلوت بودن بیش از حد التماس میکردن بیاید مجانی رو تختا بشینید 

 


صبحانمون بساطی داشت

باهم هماهنگ نکرده بودیم

من 1 بربری نغمه 2 تا بربری و زهرا یه سنگگ واسه 5 نفر

من یه خامه شکلاتی نغمه یه خامه شکلاتی و یه خامه عسلی 

نغمه هی میگفت بابا از این به بعد هماهنگ کنیم

منم میگفتم حالا هماهنگم نمیکنیم 2 تا 2تا نخریم 

آخه همیشه که مهسا میومد نون سنگگ میخرید 

اینبار نبوده همه احساس نیاز کردن 




این رنگین کمانه خیلی خوشگل بود 




واسه نهارم رفتیم بالا بالا و بالاتر

اما بالا خیلی خلوت بود و تقریبا هم اکثر جاهای قابل نشستنش رو 

تخت زده بودن برای کسب درآمد

دوباره برگشتیم

جای بعدیم گفتن هرچی خواستین پول تختو بدین 


کلا از این تختای روی آب خیلی خوشم میاد

فضا خیلی خوشگله

فقط یه کم شلوار  آدم داغون میشه

همه خیس و گلی 





دیدین کلا به عکس بدون آدم عادت کردم 


از بس سه ماه مث چوب خشک نشستم پای کامپیوتر

جنبه ورزش نداشتم

دیروزم خیلی رفتیم بالا

حسابی پاهام درد میکنه


نظرات 5 + ارسال نظر
سوگلی سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 20:33

سلااااام گلنوووش جونه جون
پس حسابی خووووش گذرووووندیناااخوش به حالتون،چه دوستای خوبی
یادش بخیر من یه دوستی داشتم هر از گاهی اس ام اس میداد میگفت میای بریم قبرستون یه دعایی بدیم بیاییم؟:| خدارو شکر ازدواج کرد دیگه با هم تفریح مشترک نداشتیموالاع!
عکس با آدم بزار که بیشتر بچسبه و عکسا روووح داشته باشن خو ما دو دقه اومدیم خودتونو ببینیم

سلااااااااااااااااااااااممممممممممممم پیکاسوگلی جونه جونه جونه جونننننننننننننننننننننننننن
جای شما و باقی دوستان خالی
بعععععععععععععععلههههههههههههههههههههههههههههههه
دوستای ما خعلییییییییییییییییی خوبن همشون
جان من؟
طفلک شوهرش
روح داره ها از اون روحااااااااااااااا
بابا منظره به این قشنگی حیف نی من وسطش باشم

p.t چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 11:36

آخیییییییییییییییییییی
خیلی هم عالیییییییییییییییییییییی
عکسا هم پر از زیباییییییییییییییییییییییی
جای مامان مهسا و بقیه هم خالیییییییییییییییییییی

رئیس 400 صفحه ؟؟؟؟
مگه تز دکترا میخواین بدین
من میگم این پایان نامه رو یه جا ثبتش کنید کنگره ای
انجمن نطام مهندسی جایی
پروژه ی ما هم که استادمون کلی تعریف کرد قرار شد بفرستیمش یکی از این کنگره های بین المللی که همین استادمون یکی از داوراشه


مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
به خوبی و زیبایی شما که نمیرسهههههههههههههه
بعلههههههههههههههههههه
جای شما هم خالیییییییییییییییییییی


تقصیر من نیست حجم کار خیلی بالا بود
تازه یه دونه شو به زور حذف کردم اگر نه که
نه بابا حالا در اون حدم نیس فقط حجمش بیخود زیاده :|

الهیییییییییییییییییییییییییییییی چیقده خووووووووووووووووووووووب
به سلامتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خیلی عالیه
جای یه تبریک تپل داره پسسسسسسسسسسسس
انشاء الله همیشه همینجوری موفق باشی

مهسا چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 21:20

واااااااااااای اولین باری بود که اومدم یه خاطره ی دورهمی رو اینجا خوندم ولی خودم توش نبودم
یه دفعه من نیومدم ببینین چقد بد بود حالا هی بگین مهسا زیاد خرید میکنه! اون از ناهارتون که 20 نوع غذا داشتین اینم از صبحونه تون! من زیاد خرید میکنم؟؟؟؟؟
تازه معلومه چیپستون هم کم بوده، سرش دعواتون شده
ایشاللا به زودی همگی باهم بریم
تازه یه بازیِ جدیدم یاد گرفتم

بالاخره اومدییییییییییییییییییی
آرهههههههههههه
مگه ندیدی خاطره چقد خلاصه و کوتاهه
ما هر کدوم یه چی آوردیم زیاد شده تو یه نفری میری همه اونارو میخری حتی بیشتر
نهههههههههههههههه خعلیم اندازه بود
ایشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چییییییییییییییییییییی؟
ما که هدف انجام کلی بازی داشتیم اما کلا یا تو راه بودیم یا داشتیم می خوردیم :|

حدیث شنبه 5 مهر 1393 ساعت 20:42

آخ آخ دلم هوای دربندو میخواد
اون رنگین کمونه چه باحال بود
خعلی کار خوبی کردی ثبتش کردی
ایشاا.. همیشه خوش باشی دوستم و دوستیاتون همیشه برقرار

عزیزممممممممم
خو یه برنامه برید با برو بچز
آره خیلی خوشگل بود همش میترسیدم تو عکس معلوم نشه
همچنین دوستمممممممممم

هانیه چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 22:46

دوستان به جای ما خواهر همیشه به خوشی عزیزم

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی همچنین شما
انشاء الله همیشه به خوشی در کنار دوستای خوبم مثل شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد