بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

یه دنیا مهربونی

امروز با بچه ها برنامه پارک ملت داشتیم


 


بازم مادرخرج شدن مهسا و کوله باری از صبحانه و خوراکی و غذا

بازم دور همی و یه صبحونه دسته جمعی( اینبار بی چایی )

خیلی میچسبه امتحان کنید

بازم یه بازی دسته جمعی و کلی خنده

بازم لطف دوستا و تولد من و مهسا

بازم مهربونی بی اندازه دوستا و کادوهای قشنگ قشنگ تولد اونم یه عالمه



بازم یه کلیپ دوست داشتنی و به یاد موندنی از طرف دوستا

کلیپی که بی اندازه بودن محبت دوستاتو بازم به یادم میاره

کلیپی که دلت میخواد به همه دنیا نشون بدی و بگی دنیا ببین من چه دوستای خوبی دارم

کلیپی که با یه فکر قشنگ ساخته شده

کلیپی که با دیالوگ گفتن فوق العاده تک تک دوستام لحظه لحظه اش فوق العاده است

کلیپی که دیشب n بار دیدمش

دلم می خواد تک تک جمله هاشو بنویسم تا ببینید چقدرررررر قشنگ بوده


مریم : همیشه دنبالش بودم

نغمه: هرجا که میرفتم، هرجا رو که نگاه می کردم

هانیه1: با هر کسی که صحبت می کردم

زهرا: با خودم میگفتم مگه میشه

مهسا : اصن مگه ما قراره چقد زندگی کنیم؟

هانیه 2: بعضی موقع ها نا امید میشدم

نغمه: همه میگن نایاب شده

مریم : گشتم نبود، نگرد نیست

هانیه 2: ولی دروغ چرا؟ ته دلم روشن بود

زهرا: می دونستم یه وقتایی روبه رومه

مهسا: از جلوم رد میشه، باهم صحبت می کنیم، می خندیم

ولی ...

هانیه 1: انجور که باید هنوز نشناختمش

نغمه: شاید چون آروم بود، بی حاشیه بود

مهسا: شاید هیچ وقت نگران از دست دادنش نبودم

زهرا : همیشه همراهم بود تو هر شرایطی

هانیه2: یه مشکل پیش میومد گوشیم دستم بود

 یا داشتم شمارشو میگرفتم یا بهش اس ام اس می زدم

هانیه1: و اینکه هیچ وقت سوالامو بی جواب نمیذاشت

نغمه: دارم کم کم می فهمم

مریم: که معنی همه اینا میشه همون چیزی که من در جستجوش بودم

مهسا: میشه دوست

زهرا: یه دوست خوب که همیشه همراهت میمونه

مریم: تاحالا به رنگا فکر کردی؟

نغمه : دنیایی از معنا هستند

مثله قرمز که نما عشقه

مثل مشکی که نماد دوریه

انسان ها هم می تونن نماد باشن

هانیه 2: مثل پیامبران که نماد رحمت و دین هستن

مهسا: و یا مثل گلنوش که نماد عشق است

( خودتون نماد عشقییییییییییییییین :*)

مریم: دیگه وقتشه که بریم سر اصل مطلب

....

بقیشم دیگه تعریف از خود میشه نمیزارم

می خواستم یه کوچولو از قشنگی کلیپمو حس کنید

این که چقدر با ارزشه که دوستات برات اینهمه وقت میزارن

این که چقدر خوشحالی 4 سال همچین دوستایی داشتی

...

خدایا مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


...








 

نظرات 3 + ارسال نظر
سوگلی چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 20:16

گلنوووووووش؟؟!؟!تولدت کی بود
ای جااااان.خوش به حاالش چه دوستایی.چه دخملی ایشالا همیشه همنقدر باهم خوب باشییییییید

8 تیر تولدم توی ماه رمضون بود دیگه تا بشه همه جمع شیم طول کشید روز تولدم با متنای قشنگ قشنگ یه عالمه غافلگیرم کردنننننننننننن
بعلههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دوستام همه خوبنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مث پکاسوگلی
مرسی عزیزم انشاءء الله دوستیای شمام همیشه برقرار باشهههههههههههه

هانیه چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 23:01

قربونت! خودت خوبی عزیزم! تازه نماد عشق هم هستی!
راستی مشکی نماد غروره تازه یکی از نماد های یو قرمز و مشکیه
دوستت دارم

فدای شما بشم مننننننننننننننننننننن
مرسی واقعا خیلی دوسش دارم کلیپ رو
آره اونجاشو فهمیدم دارم نمیفهمم هانیه خسته ست انگار یه کم
بعلهههههههههههههههههههه فهمیدم اون دوتا رنگو از قصد گذاشتین
منم دوست دارممممممممممممممممممممممممم
همتونو خیلی دوست دارمممممممممممممممممممم

هانیه پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 22:17

هانیه خسته نبود فقط می خواست تا یادش نرفته همه چی رو بگه تقریبا دوییده تو کلیپ

عزیزمممممممممممممممممممممم
دست همتون درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد