بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

نقطه سر خط

به پایان آمد این دفتر... حکایت همچنان باقیست



 

امروز رفتم پروژه صحافی شده رو از انتشارات تحویل گرفتم تا تحویل استاد بدم

یه نفر تو انتشارات می گفت ارشدی؟ دکترایی؟

گفتم نه بابا لیسانسم

پروژه ها رو بردم دم اتاق استاد

یه دانشجوی ارشد داشتن باهاشون صحبت می کردن و منم دم در وایساده بودم

3 تا رساله ها دستم بود خیلیم سنگین بود

بعد خانومی که داشتن لیوان استاد رو میبردن براشون چای بیارن گفتن اینا رو ببر بذار تو

منم گفتم نه بابا دارن حرف میزنن زشته برم تو

2 یا 3 بار گفتن من نرفتم آخرش از دستم گرفتن گفتن خسته میشی بردن گذاشتن تو اتاق استاد 

و من اینجا از محبت اون خانوم له له شدم 

بعد دیگه رفتم تو

استاد صفحه ای که باید نمره میدادن رو باز کردن گفتن حالا چند بدم؟

گفتم هرچی صلاح میدونین

پروژه رو نگاه کردن و چکیده رو خوندن

و گفتن معلومه خیلی کار شده و خیلی مرتب و تمیزه

اما کار عملی چیکار کردی؟

الان بین رنج 19 تا 20 شک دارم

گفتم برای هر کدوم یه نمونه کار عملی هم انجام دادم

ایشون یه آزمایشگاه سیستم عامل توی دانشگاه دارن که یکی از شاگرداشون که الان دارن دکتری میگیرن اونجا مسئولن و من طی پروژه با ایشون در ارتباط بودم

گفتم من هر هفته ایمیل میزدم و کار رو توضیح میدادم برای مسئول آزمایشگاهتون

گفتن اگه میشه بگید بیان

مسئول آزمایشگاه رو آوردم و گفتن که من چیکارا کردم و گفتن البته من کار عملیای ایشون رو ندیدم

حالا باید برای من و شما یه دور بیارن و ارائه بدن

خلاصه استاد گفتن که من به هرکسی 20 نمیدم

با فرض اینکه کار عملی رو برامون میارید بهتون 20 میدم

و اینگونه بود که نمره پروژه گرفته شد

حالا باید تمام کارارو ببرم و جلوی استاد و مسئول آزمایشگاه یک دور اجرا کنم بیستم حلال شه 

دم اتاق استاد هم همه فکر میکردن ارشدم هی تبریک میگفتن 




اون آزمایشگاه معماریم حقم 20 بود خدایی با کل کلاس لج کرد

نذاشت ترم آخری معدلمون 20 شه حسرت به دل از دنیا نریم 

مشغول الذمبه اید اگه فحش بدین 


نظرات 4 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 17:39 http://www.hamedh.com

من کاراموزیمو از اینترنت دانلود کردم. پروژه پایانی هم استادم داداش دوستم بود. هیچ کاری نکردم و بیست شدم!
بعد میگن چرا مملکت پیشرفت نمی کنه

:|
به نظر من اگر کسی کار انجام نده اول از همه به خودش داره ضرر میزنه
من دوست داشتم واقعا چیزی یاد بگیرم
این بیست به من بیشتر میچسبه چون واسه کارم خیلی زحمت کشیدم خیلیییییییییییییییییییییییییییییی
و فکر کنم جز کسانی که دورو برم بودن و زحمتای منو دیدن کسی ندونه چقدر برای کارم مایه گذاشتم ...

مهسا سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 13:58

مبارکههههههههههههههههههههههههههههه بابا آبروی همه ی دانشجوا رو بردی با این معدلت که
خسته نباشی مامان، ایشاللا همیشه تو زندگیت همینجوری موفق و کوشا باشی و نتیجه ی تلاشاتو ببینی
دست راستت رو سرِ من

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دیگه 10 واحد این حرفا رو نداره
اونایی که آبروی دانشجوها رو می برن من نیستم
سلامت باشی ایشالا شمام پروژه تونو تحویل بدین با سلامتی و موفقیت
خر
الان دست راست من به درد نمی خوره مال ایمنی و کیمیا و اینا بهتره
اینو گفتی یاد باب اسفنجی افتادم
اون قسمت باب اسفنجیو واسه علی تعریف کرده بودم بعد هی گفت هروقت داد به منم بگو منم از توی کلیپت بهش نشون دادم بعد میگه میشه این کلیپ رو بدی ببرم به دوستام نشون بدم

سوگلی چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 20:12

سلاام
آخیییی آآآخی گلنوووش من به تو افتخار میکنم
جا داره بگم خسته نباشی قهرمااان
همه چیت خوب بود غیر معدلتواه واه واه..نچ نچ نچ...
سانسوراتم تو حلق.:)) هروقت اسمت میاد تو ذهنم با همون شکلک یاهو تجسمت میکنم

سلاااااااااااااااااااااااامممممممممممممممم
مرسی مرسی مرسییییییییییییییییییییییی
سلامت باشی پهلوان
آره من واقعا سرافکنده شدم با این معدلم ایش
=))می خواستم پایان ناممو اون شکلی بزنم نذاشتن البته خودمو ببینی نظرت عوض میشه بیخیال:

p.t چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 22:21

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام رئیس گلم
ما بهت افتخار میکنیم
واقعا خسته نباشی

سلام معاون از گل بهترمممممممممممممممممممم
منم به شما افتخار میکنممممممممممممممممممممممممم
تازه مال شما که دیگه رفته جاهای بالا بالا
سلامت باشیییییییییییییییییییییی خیلی ممنونمممممممم
شمام خسته نباشییییییییییییییییییی پر انرژی باشیییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد