بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

همین الان یهویی

داداشم اومده میگه مرسی به خاطر تشکرت از من اول پایان نامه ات

میگم از تو تشکر نکردم

میگه چرا خودم الان خوندم

میگم نه بابا من از تو تشکر نکردم که!!

هی اصرار که چرا

رفتم نگاه کنم اول پایان نامه مو


 می بینم ...


 


سپاس از برادر خرم به خاطر مزاحمت های بی دریغش 

بیا چقد پول بده پایان نامه صحافی کن به یه روز نکشید 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 13:56

آخـــــــــــــــــــی طفلی ازت ترسیده با مداد نوشته
دعواش نکن مامان گناه داره، حالا مگه میخوای اونو چیکار کنی؟
مامان تشکرت از من خیلی نامحسوس بوداااا من خیلی تشویقت کردم، با مداد منم جدا اون پایین بنویس دلم شاد شه
البته نکته اش اینجاست که از من دوبار تشکر کردی، یه بار تو دوستا یه بار پدر مادر

با خودکار می نوشت که سیاه و کبودش میکردم
همین الانم کلی جاش مونده مخصوصا اون بخش خرم :|
بابا یه روز میذاشت تمیز بمونه لا اقل
دقیقا نکته اش همونجاست
تازه بهت تقدیمم کردم
حالا ایشالا یه روز میارم همتون اون پایین با خط خودتون تشکر کنید :|

فاطمه چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 21:31

سلااااااااااااااااااام
مبارکه دوستم
خسته نباشی
بسلامتی تموم شد رفت
ایشالا پایان نامه ارشدت

سلااااااااااااممممممممممممممممممممممممم بههههههههههههههه
مرسیییییییییییی عزیز دلمممممممممممممم
سلامت باشییییییییییییییییییییییییییییییییی
شمام خسته نباشییییییییییییییییییی
آره دیگه تقریبا فقط گفتن یه دمو از دیتابیست بیار دارم روی اون کار میکنم
مرسی همچنین شماااااااااااااااااااااااا

p.t چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 22:23


و البته باز هم سپاس از برادر رئیس به خاطر سوتی ای که دادن و "از" ش رو جا انداختن
رئیس تقدیر نامه رو تقدیم برادر محترمتون کنید

اون طفلی ناراحت بوده ازش تشکر نکردم به حال خودش نبوده
دیگه برادر رئیسه دیگه کم چیزی نیست اون سوتی نده که بده؟

هانیه چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 22:33

داداشای من این پست رو نخونن صلوات
چقد باکلاسه صفحه سپاست! باریکلا نوه گلم


مهسا شماره داداشتو داشت نه؟
چشمات با کلاس میبینهههههههههههه

p.t چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 22:43

البته الان که دقت میکنم میبینم "از" ش رو هم ننوشتن
زیاد هم سوتی محسوب نمیشه
چون قبلی ها رو فقط یکیش "از" داره
رئیس میخوای تقدیرنامه رو نده خدمت برادر محترمتون


می خوای بدم به خودم
این اولیاش حالت ادبی داره که از نداره
انقد میشه از پروژه من سوتی کشید بیرون که حد نداره
چون زیاد بود ویرایش کردنش خیلی سخت شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد