بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

بعضیا...

 بعضیا هستن که یه جور خاص دوست داشتنین یه جور عجیب دلنشینن

 دست خودشونم نیست

انگار خدا یه جور دیگه آفریده شون.

 مثلا ساعت ها کنارشون میشینی و خسته نمیشی

 اصلا سیر نمیشی از شنیدن صداشون یا نگاه کردن به صورتشون

 مثلا همونایی که وقت خداحافظی یههو دلت میگیره و ته دلت میگی کاش بیشتر میموندی

 اسمشو عشق نمیذارم.شاید یه دوست داشتن عجیبه که هر کسی ممکنه حسش کنه.

من اسمشو "عزیز دل کسی بودن میذارم"

بعضیا عزیز دلت هستن،همونا که همیشه دلت قرصه که تا آخر عمر با همون کیفیت کنارت هستن.

همونایی که دلگیرت نمیکنن.همونا که دوست داشتنشون بی قید و شرطه.

در زندگی هر کسی این بعضیا وجود دارن که اصلا نمیشه دوستشون نداشت

و من چقدر این بعضیا رو دوست دارم.


لینک دانلود

نظرات 9 + ارسال نظر
ریحون جمعه 25 مهر 1393 ساعت 23:34

عزیزدلم... هی...


عزیز دلش... هییییییییییییی

مهسا شنبه 26 مهر 1393 ساعت 08:46

بعضیای مـــــــن

آینهههههه آینهههههههههههه
اصن متنه خود خودتیییییییییییییییییییییییییییی تکذیب نکن

ریحانه پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 15:41

سلام گلنوش خانوم. من ملودی این دکلمه ای ک واسه دانلود گذاشتینو میخوام. خیلی وقته دنبالشم. فقط آهنگشو. میشه اگه اسمشو میدونید راهنماییم کنید تا دانلودش کنم؟

سلام
شرمنده منم نمی دونم
سعی کردم پیداش کنم اما نشد!!

یافته شددددددددددددددددددددددددددددددد
Yiruma - Kiss The Rain

خوبی خاله؟؟

:))))))))))))))))))))))))
کنچانا کنچانا :دی
خوبم اونیکی بعضیای مننننننننننننننننننننن :دی

خواهرزاده چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 20:02

بله خوبم
خاله من بچه بودم بعضیا واسه کسی بود که باهاش قهریم
احتمالا در آینده معنی آجوما هم عوض میشه خوبی آجومای بعضیا
(کلمه های دیگه ای هم هست اما چون ممکنه معنیش عوض نشه فعلا ازش استفاده نمی کنم)

پس چرا خوب ناراحت ! :(
:))))) آره
همون جوکه ست ک میگه:
لره با خدا قهر میکنه بالای برگه اش می نویسه به نام بعضیا :)))))))
:| حتما میشه عمه :|
ای نامرد :دی

مهسا جمعه 16 آبان 1393 ساعت 12:52

من به روی خودم نمیارم خودت بیا رمزو بده دیگه


مامان عادت نکردی هنوز =))))))))))))
دیروز پسر خالم از این لیوانا خریده بود که ابتدایی بودیم داشتیم حلقه حلقه بود همه محتویاتش میریخت :))))))))))) میخواستم عکسشو بگیرم بذارم یادم رفت :(

فرزانه یونی جمعه 16 آبان 1393 ساعت 23:28

سلاااااااااااااام :))
گل گلللل :))
من ازشون دارم الانماااا :))))))
میخوای عکسشو بفرستم برات!!؟
تازه تو یونیم لیوان تموم شده باشه با اون آب میخورم :))))
انقد حلقه هاشو برای حفظ آبرو از هم جدا میکنم ک یوقت بسته نشه ک نزدیک به متلاشی شدنه! :))))
البته لازم ب ذکره زیبا و در عین کم جائیش جاداره، فقط یکم فاکتور سوم، ینی در مطمئن بودنش اشکال وارده ;دییی

سلاااااااااااامممممممممممممممممممممممممم خانوم مهندس :دی
چطورییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی :*
مال تو مال همون ابتداییته یا تازه خریدی؟ :))))))))))
آخه این به نظرم با مال زمان ما فرق داشت یعنی مطمئنم بود :))))))))))
عزیزم تو امیر کبیر آبرومونو حفظ کن :)))))))))))))))))))
وای ولی من چقد اونارو دوست داشتم
بفرست بفرست بگم دوستم هنوز تو دانشگاه با ازاینا آب میخوره :)))))))

مهسا یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 10:12

به چی باید عادت کنم؟؟؟ دخترِ من چرا باید حرفاشو از مامانش قایم کنهههه؟؟؟؟
آخــــــــــــی ازون لیوانا چه توصیف خوبی کردی که همه ی محتویاتش میریخت
فرزانه جونی سلـــــــام دلم برات تنگیده
ببین اون لیوانا زیاد مطمئن نیستن، به جاش یه لیوانِ یه بار مصرف رو بذار تو کیفت، واسه اینم که زیاد جا نگیره مچاله ش کن، اصلا هم نگران نباش که خراب بشه من خودم هر دو-سه سال لیوان یه بار مصرفم رو عوض میکنم اونم نه این که خراب شده باشه هااااا، خودم واسه رعایت بهداشت و اینا این کارو میکنم

گلنوش زود باش با لیوان و... بحث رو عوض نکن رمزو بده


نه میخوام ببینم تو همه حرفاتو به مامانت میگی؟
اگه میگی که... نه نمی گی نمیگی :))))))

آره اصن من یک ذوقی کردم که نگوووووووووو
تازه از اون خط کش انعطاف پذیرا هم براش خریده بودن بوی ویفر پرتقالی میداد =)))))))))))))))))))))) من و علی کلا سرگرم بودیم با اونا :دی

:))))))))))))))))))))
مهسا داشت تبلیغ از این لیوانای جدید که بازیافت میشن رو نشون میداد یعنی کارخونه ی سازنده شو نشون میداد بعد یه لیوان گرفت مچاله کرد گذاشت تو جیبش دوباره بازش کرد گفت ذره ای خراب نمیشه و اینا یاد تو افتادم :)))))))))
البته اونا که خراب نمیشن که به درد نمی خوره اصن حال نمیده:-"

نمیدم
مامانی چرت و پرته توش ارزش خوندن نداره
ایشالا یه پست میذارم که در شان شما باشه با هم میریم توش :))))))))

Saboteurs جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 19:46

دلم واسه اون بعضیا تنگ شده

آخی
خدا همه بعضیا رو حفظ کنه هر جا که هستن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد