بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

فارغ التحصیل شدگی

امروز بعد از گذشت یک ماه و اندی دیگه گفتم برم امضاهای فارغ التحصیلیمو بگیرم 

دیگه نزدیک بود پروندمو بندازن دور 

آخه هروقت به آموزشمون میگفتم میگفت فعلا وقت نداریم بعدا 

خلاصه رفتم دانشگاه و یه برگه دادن دستمون یه عالمه جای امضا داشت

باید از کل سوراخ سنبه های دانشگاه که تاحالا از 100 کیلومتریشم رد نشدیم امضا می گرفتیم

یعنی من جاهایی رفتم که به عمرم نرفته بودم

حتی با وجود خوابگاهی نبودن از خوابگاهم باید امضا می گرفتیم

امضای آخرم که دیگه امضای غول مرحله آخر بود اصن یه وضی 

یعنی کاملا توی مسیر امضا رو گرفتم 

 انقد از صبح دوییدم سر ظهر رو به موت بودم 

یعنی 4 سال درس خوندیم پروژه دادیم انقد خسته نشدیم 

آخرشم 5000 تومنم بهم دادن هنوز نفهمیدم واسه چی بوده :))))))))

گفتن 10 روز دیگه بیا مدرکتو بگیر بذار در کوزه ... 

دیگه همین 


 

 


نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 12:36

مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــه
مامان اون 5000 تومنه واسه کارت غذا بوده فک کنم، چون روز ثبت نام که میخواستن بدن بهمون 5000 تومن ودیعه گرفتن
این همون حافظه ی بلندمدتم بود
راستی مامان اون برگه هه که همون سال اول باید میبردیم امضاهاشو میگرفتیم تاثیری رو فارغ التحصیلیت داشت؟؟ چون من هنوز اونو تحویل ندادم

مرسی مامان ایشالا فارغ التحصیلی شمااااا
مهسا تو منو نابووووووووووووووووووووووووود کردییییییییییییییییی
یعنی عالیییییییییییییییییییییی بوووووووووووووود
اصن این حافظه ی بلند مدتت نابودم کرد
اون برگه هه رو که according to my personality یادم نیست اما الان نخواستنش
الان یه برگه میدن باید بری امضاهاشو بگیری بعد کپی تمام صفحات شناسنامه کارت ملی رو + کارت دانشجویی و عکس ازت میگیرن بعد میگن برو 10 روز دیگه بیا بعد باید 5 تومن بریزی به حساب که من فکر کردم اینو واسه اون دادن یه تمبرم بگیری مدرکتم بهت می دن

p.t چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 21:39

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم رئیسسسسسسسسسس
به سلامتی
انشاءالله روز به روز به مدارج و مراحل بالاتر تحصیلی برسی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممم
معاون خودمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
سلامت باشی دوستم
انشاء الله فارغ التحصیلی از دکترای شما
خیلی ممنون عزیزم و همچنین

هانیه جمعه 23 آبان 1393 ساعت 10:41

عه 10 روزه ست؟ پس من یادم باشه به زودی بزنگم! البته از شانس من میگه پروندت چون عکست زشته نفرستادیم تا یک عکس دیگه بیاری

به من گف 10 روز دیگه اما 10 روز دیگه میشه جمعه و بنابراین همون 2 هفته دیگه باید برم
از منم عکس نگرفت گفت داری!!
دلشونم بخواد :*
بعد فک کردی از عکس 3*4 چی درمیاد مال هممون همینه :-"

فرزانه یونی یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 23:18

تبریک گل گل جونمممممممممممممممممممممممم!!!

مرسی عزیز دلمممممممممممممممممممممممممممم
ایشالا شیرینی فارغ التحصیلی ارشد شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد