بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

از این لیوانا

وای این لیوانا خیلی نوستالوژیه واسم

اصن یه حس خاصی میشم میبینمشون

تا میومدیم از دم شیر آب بیاریمشون دم دهنمون آب بخوریم

90 درصد محتویاتش ریخته بود

با اون اسکلت شل و ولش 


 

   
 


واسه پسرخالم یکی خریداری شده بود میخواستم عکسشو بگیرم یادم رفت

البته به نظرم جدیدیا بهتر باشن

یعنی فوقش 10 درصد محتویاتشون هدر بره

باز من امتحان نکردم

نرید بخرید بندازید گردن من

با تشکر از دوستان همیشه در صحنه که نمیزارن وبلاگ من بدون پست بمونه 

فرزانه عزیزم ملقب به فرزانه یونی که الان شده فرزانه اونکی یونی یا فرزانه امیرکبیری 

لطف کرده عکس لیوان خوبشو برام فرستاده

و اینجاست که آدم میفهمه

دل آدم باید جوون باشه بقیش همش بهونه ست 

child رو درش تو حلقم 

فرزانه می گم همه لیوانت یه طرف اون عکس رو درش یه طرف 

اگه منم ارشد قبول شدم یکی واسم جایزه بخر 

قبولم نشدم جایزه بخر موخوام

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 12:43

واااااااااااااااااااای درش خیلی خوبههههههههههههههه

آرهههههههههههههههههههههههههههههههه
منم جذب درش شدم

هانیه جمعه 23 آبان 1393 ساعت 10:34

آخیییییییییییی چه کودکای درون شما قویه
بعد واقعا فرزانه توی اون جلو بقیه آب می خوره؟؟ ای جاااان


مگه تو با اینا خاطره نداری؟
گویا

فرزانه اونکی یونی یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 23:24

:)))))
ببینم حتتتتما برات میخرم گل گل جونم!

هانیییییییی!! آااااره!!! حتی تو اونکی یونی! :دییی
همش تو کیفمه!

خلاصه ک اوصیکن بالدیز گلسز!!
:)))))

:دی نه بابا شوخی کردم دستت مرسی

:دی :دی :دی
عجبببببببببببببببب :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد