بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

بیماری

داشتم به این فکر می کردم مرتضی پاشایی یه نفر بود که ما می شناختیم

چقدر انسان توی کشورم وجود داره که الان درگیر بیماری هستن درگیر  سرطان هستن

چقدر کودک الان تو کشورم وجود داره که چشمای نگران پدر و مادرشون به سلامتی شونه

و اینکه چقدر سخته


یه مطلب خوندم راجع به اهدای سلول های بنیادی

تعداد افراد ثبت نام شده در بانک اهدا سلول های بنیادی و مرکز سپاس بسیار کم است و

حداقل باید به 200000 نفر برسد تا شانس برای پیداکردن ژنتیک مشابه برای اینگونه بیماران بیشترشود. 



بانک اهدا کنندگان سلول های بنیادی


 

 دیروز عموی آقای پاشایی می گفتن تا آخرین لحظه من بالای سرش بودم

می گفتن هر روز از من می پرسید عمو مردم هنوز پایینن؟

هوا سرده سردشون نشه!! :(


یه چیزی که خوشحالم میکنه اینه

آهنگای کسی رو گوش می کردم که انسان خوبی بوده

و همه مشترکن از مهربونی قلبش و ادب و صبر و محجوب بودنش میگن

چون به نظرم حتی خوب بودن یه خواننده هم می تونه توی آهنگاش تاثیر بذاره

خدا رحمتش کنه...

کاش ما هم بتونیم خوب باشیم...

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 12:33 http://jeepers-creepers.blogsky.com

با حرفات موافقم...من زیاد آهنگاشو نداشتم فقط یه آهنگ یکی هست رو داشتم که قشنگ بود برام..روحش شاد باشه..کاش همه بتونن خوب باشن

ولی من همه آهنگاشو داشتم...
روحشون شاد.
بله کاش همه بتونن خوب باشن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد