بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

تست زنی

عاغا دیروز داشتم تست میزدم

داشتم از روش حذف گزینه بهره می بردم 


 

از گزینه 1 شروع کردم به حذف گزینه
همینجوری رفتم جلو دیدم تا گزینه آخر حذف شد 
اصن اون لحظه یه حال معنوی خاصی داشتم لامصب 


 نگو تو گزینه آخر یه بی دقتی ریز کردم 
حالا خوبه آدم معمولا تو کنکور 3 تای اول که حذف میشه چهارمی رو میزنی میره 

عاغا بحث تست شد بذارید یه سوتی دیگه هم بگم از خودم روحتون شاد شه
تمام تستایی که فعل نفی داره رو رد خور نداره من نفی بودن فعلشونو نمی بینم 
بعد حل میکنم میبینم 3 تا گزینه درسته 
بعد انقد لذت میبرم یه طراح سوال حواسش به امثال منم هست
بابا تست بینایی که نیست 
 دانش دانشجو رو بسنجین
اصن من این تست رو که دیدم تو پوست خودم نمی گنجیدم 
کلی کنار تست ازش تشکر کردم حالا بیشترشو پاکیدم 


این کتابه سیستم عامل کلا کتاب خیلی خوبیه
کلا نویسنده توش خیلی با طنز کار کرده
اصن من همش منتظرم به اون جاهاش برسم که ضرب المثل میگه
یا داره طراح سوالو می کوبه 
اصن من وقتی میخوام سیستم بخونم بدجوری ذوق دارم لامصب 

یه جا داشت تاریخچه سیستم عاملا رو میگفت
رسیده بود به یه سیستم عامل که اومده بودن یه جوری طراحیش کنن همه منظوره
هی بهش کد اضافه کرده بودن مصیبتی شده بود
بعد هی باید برای اصلاحش نسخه جدید میدادن
که دوباره با اصلاح مشکلای قبلی مشکلای جدیدتر ایجاد میشد
خلاصه کلام اصن یه وضی
بعد ببینید نویسنده چقدر زیبا جلد کتاب طرف رو با ضرب المثلی که ما میشناسیم مپ میکنه 


یا یه اصطلاح هست mutual exclusion که توی فارسی ترجمه شده انحصار متقابل بعد کویا بعضی از کتابا نوشتن
به فارسی ما نعة الجمعی کلا شده سوژه نویسنده 

یه تیکه هم هست خودم کلا خیلی ذوق کردم که الان بخوام باید یه مبحث توضیح بدم
اما خلاصه اش اینه فرآیندا میخوابن اونیکی با سیگنال باید بیدارش کنه
بعد یه شرایطی پیش میاد که اونیکی قبل از خواب رفتن اولی سیگنال میده
سیگنالش هدر میره اولی به خواب میره دومیم بعد از یکسری مراحل به خواب میره که اولی خودش خوابه
و دیگه نمی تونه دومی رو بیدار کنه
دوتاشون به خواب ابدی میرن
بعد آخر مبحث نوشته بود خفته رو خفته کی کند بیدار 

( واقعا که ! تبم ندارم... در سلامت کاملم به سر میبرم ... بده آدم با ذوق درس بخونه؟ )

من اصن ساعت ها تو ذوق بودم
گفتم ذوقمو با شما تقسیم کنم 
گرچه فک کنم الان جز خودم همه اینجورین 
گلنوش
بقیه 
شاید مهسا 



یه تستم بود طراح سوال کلا بیشتر ملزومات سوالو تو سوال نداده بود
می خواسته گولمون بزنه نامرد
ولی من گول نخوردم تسته رو درست زدم 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 12:03

واااااااااااااااااااای خیلی خوب بود
من که لذت بردم، شاید باورت نشه ولی حتی شوق خوندن واسه ارشد هم در من ایجاد شد
قربون اون "خاک تو سرم" ت بشم مامان
دلم برات ده برابر تنگ شد با این جمله
واسه اون افعال منفی هم که باید منو با خودت ببری سر جلسه مامان که هی بهت اشاره کنم بگم البته تا جایی که من یادمه تو کنکور کارشناسیمون با همه ی کنکورای آزمایشی مون زیر این افعال منفی خط میکشیدن و بولدش میکردن، نه؟
در مورد اون بخش دایناسور در قیر گیر کرده هم بهتره چیزی نگم
ولی خیلی ممنونم ازت که اینو گذاشتی که یکی از سوالای بنیادی زندگی من این بود که چرا همه ش عکس دایناسور میذارن! الان دیگه حل شد
فک کنم استاد هم میدونسته ولی میترسیده بگه روحیه مون خراب شه همون نمره ی داغون رو هم نتونیم بگیریم
ولی باید درخواست بدیم واسه ورژن فارسیش از حیوون ملی خودمون استفاده کنن که بچه ها خوب عمق فاجعه رو درک کنن دیگه
مانعه الجمعی هم باحال بود، کلا نویسنده هه باحاله، تو کارشناسی هم من واسه شیمی کتابای مبتکران میخوندم نویسنده ش همین جوری باحال بود من همه ش واسه خوندن شیمی ذوق داشتم ولی آخرم شیمی رو از همه ی درسام کمتر زدم
راجع به گول هم دخمل گلیِ باهوش مــــــــــــــــــــــــــــن
مامان فداش شه که انقد تیز و بزه بچــــــــه م

واسه دلخوشی من گفتیا معلوم بود
چون خیلی نمی تونست خوب باشه

eeeeeeeeeeeeeeeeee اصن حواسم نبود نوشتم خاک تو سرم :))))))))))))))))))))))))))))
آخه من هرچی میشه سریع تو کتاب واکنش میدم
خدا نکنههههههههههههههههههههههههههههههه
منم اصن دل تنگ شده خدایی هستم مهسا

اتفاقا سر اون فعل منفیا همش یاد تو بودم و اونروز تست سلامت
هر دو مدلش هست بعضیا بولد میکردن خط میکشیدن بعضیام نه یعنی اون دقته هم واسشون مهمه

در مورد اون دایناسور در قیر گیر کرده هم :)))))))))))))))))))))))))))))))


جدا؟ ولی من اصن وقعی نمی نهادم که چرا دایناسور میذارن
فقط هی دایناسور میدیدم خاطرات استاد خوبمون واسم تداعی میشد

فقط کم مونده عکس خر بندازن رو کتاب سیستم :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
الان کله این خر فانتزیا رو تصور کردم که از تو گل مونده بیرون :دی

آره نویسنده اش خیلی باحاله فتانه کلاساشو رفته همه رو میگه کلاساش خیلی خوبه البته میگه فحش زیاد میده :))))))))))))
دیگه قسمت فحش خوردنش به ما نرسید به کتاب اکتفا کردیم ولی همه از کلاساش تعریف میکنن
دقیقا همینه منم الان همش دارم به این فک میکنم اینهمه با ذوق اینو میخونم درصدم از همه کمتر میشه
البته خداییش حجمش خیلی زیاده اینورو میخونم نکته های اونور یادم میره
حالا توکل به خدا عوضش کلی خندیدم با این کتابه
نه بابا مامان فک کنم شانسی بوده سوال ناقص بوده من چطوری جواب دادم البته تحلیل کردماااااااااااااااااااااااااااا
اما خب
بیشتر با اون بخش گول تو جوابش حال کردم :))))))))))
خدا نکنههههههههههههههههههههههههههههههه
تیزبازیاش به مامانش رفته

مهسا شنبه 8 آذر 1393 ساعت 18:03

چرا مامان به خدا از ته دلم خندیدم

راجع به تیزبازی هم جلوی اون سواله که میخواست گولت بزنه بنویس زاده نشده کسی بخواد خانواده ی تیز ما رو گول بزنه

قربون خنده های مامانم بشم مننننننننننننننننننننننننننننننننننن
که دلم براش یه ذره شدههههههههههههههههههه

p.t چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 19:55

این پستت یه حالتی بود آدم بعد از خوندنش دلش میخواد درس بخونه


حتی خودمم هروقت انگیزه ندارم میام این پستو میخونم انگیزه پیدا می کنم
فک کنم ویژگی کتابه اینجوریه چون موقعی که این درسو میخونم خوش میگذره
اما بعضی درسام جون میکنم هر ورقی که می خونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد