بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

مدرک موقت

مدرک موقت همین امروز غیر یهویی 

 

مدرک باید اینجوری شاد باشه چیه اونا که میدن 

عاغا این چه وضعیه من نمیدونم
ما یه اشتباهی کردیم یه عکس 3*4 اسکن شده تو کامپیوتر داشتیم
واسه ثبت نام کنکور استفاده کردیم
هرچی بسته بسته دسته دسته عکس میدیم دانشگاه
هی از همون یه عکس کوفتی استفاده میکنن
من فک کنم رو گواهی فوتمم این عکسه رو بزنن 
آهای اونایی که میخواین کنکور بدین
بدانید و آگاه باشید 
یه عکس خوب تو ثبت نام کنکورتون بذارید
باشد که مثه ما نشوید
رستگار شوید 

قرار بود هفته پیش برم مدرک رو تحویل بگیرم که از طریق دوستی مهربان به نام هانیه 
 مطلع شدم دارن اسباب کشی میکنن
خلاصه گفتم خب میذارم شنبه میرم تموم شده دیگه
اما تموم نشده بود
و عده ای بودن چایی میخوردن اما کار راه نمی انداختن 
 میگه آخه ما امروز قرار نبوده کار را بندازیم از دو شنبه 
بابا مگه بقالی سر کوچه ست من هرروز بیام آخه
ببینم امروز حقوقم نمیگیرین شما؟
در صورتی که کل کار 2 دقیقه هم طول نمیکشید
مدرک آماده پرینت شده
فقط باید یه تمبر براش باطل میکردن
اگه واقعا سرشون شلوغ بود حتما بهشون حق میدادم
اما نشسته بودن داشتم تک و تعریف میکردن چایی میخوردن
تمام سیستم ها وصل بود
وسایل چیده شده بود
یه بنده خدای دیگه هم داشت طی میکشید 
چه وضعشه آخه؟
با اون عکسی که زدین رو مدرکم 

حالا بعضیام هستن شونصد برابر اون پستی که دارن و حقوقی که میگیرن زحمت میکشن
بعضیام اینجور

خب دیگه در کوزه مون کو ؟ 
نظرات 4 + ارسال نظر
هانیه یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 00:02

مبااااااااااارکه! ماشالا سانسور من در برابر سانسور تو مورچه بود عاللی بود یعنی
عه؟ هنو تو اسباب کشی بودن؟ کلا دوتا جعبه بود انقد طول کشید؟؟!!
عکس روو عاااااااااالی گفتی!قشنگ فک کنم یک جعبه فقط عکسای من بود بازم این عکسو زده بودن
مبارکت باشه!

مرسییییییییییییییییییی مال شمام مبارک باشههههههههههه
سلامت باشییییییییییییییییییییی
من طرح شادسازی زدم
قسمت صاحب عکس فوقشو میبینم خندم میگیره =))))))))))
آره بابا مسخره شو در آوردن همه چی سر جاش بود اما می خواستن چند روز بیشتر استراحت کنن
می دونی رفته کجا؟ سلف قبلیمون ولی خوشگل شده
والا میبینی هانی میبینی تازه اون روزی من عکسم برده بودم گفت داری نمی خواد :| یعنی اون عکسایی که روز ثبت نام دادیم هیچجا استفاده نکردن
مرسی عزیز دلممممممممممممممممممم :* و همچنین

سوگلی یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 14:16

سلااااااااام ماابااااااااااارکهههههههههههه مباااااااااااااااالکههههههههههههههههه
عجب مدرکی ساختیاا
منم عکسی که زدم رو کارت دانشجوییم خعیلی ضایس فک کنم با همونم مدرک بهم بدن:دی
آقا اصلا من از خیر مدرک گذشتم:)))

سلااااااااااااااااممممممممممممممممممممممم
ماتچکرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا م
(ترکیب ماچ و متشکرم )
تشکراااااااااااااااااااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ایشالا عکس مدرک دکترای شما رو سانسور کنم
دیدی چه خوب و شادهههههه
آره خودشه خود خود خودشه :| کلا رو کارت دانشجویی کارت امتحانا اون برگهه که می خواستیم روز امتحان امضا کنیم که حاضریم همه و همه همون عکس حضور پررنگی داره :|
:)))))))))))))))))))))) در کوزه تون مدرک می خواد بالاخره
ولی دیگه من از خیر مدرک اصل گذشتم خصوصا اینکه 4 سالم تعهد خدمتی داره

مهسا یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 22:10

مبارکههههههههههههههه مامااااااااااااان
ایشاللا دائمش
مامان اون آرم دانشگاهمون خب تابلوئه که اون پشت مدرکت! اونم باید سانسور میکردی اگه نمیخوایی معلوم شه کدوم دانشگاه بودی دیگه

مرسییییییییییییییییییییییییییییی انشاء الله مال تو و زهرا
واترمارک بود حال نداشتم خورد خورد سانسور کنم
بعد آرم دانشگاهو کسی نشناسه معلوم نیست که
باید دیده شده باشه
اشکال نداره خودمونیم دور هم تو وبلاگ کسی نیست
مهم بخش صاحب عکس فوق بود که الان خیلی بهتر شده

p.t چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 19:54

ســـــــــــــــــــــــلام
به سلامتی
موفق باشی همیشه

سلااااااااااااااممممممممممممممممممممم
سلامت باشییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مرسی عزیزم در کنار دوستای مهربون و خوبی مثل شما
انشاء الله فارغ التحصیلی شما انشاء الله مدرک دکتراتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد