بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده


  


شعر:

بمون ای فصل خوب قصه های عاشقونه

بمون ای با تو بودن فصلی از گل با ترانه

بمون ای همصدای لحظه های خواب و رویا

صدای پای بودن توی رگهام تو نفسهام

چه سخته بی تو رفتن چه سخته بی تو موندن

نمیشه  این جدایی باورمن

وداع آخرینه جدایی در کمینه

غروب لحظه های واپسینه

همیشه قصه های آشنایی نا تمومه

تموم لحضه های با تو بودن پیش رومه

چه سخته بی تو رفتن چه سخته بی تو موندن

نمیشه  این جدایی باورمن

وداع آخرینه جدایی در کمینه

غروب لحظه های واپسینه

غروب لحظه های واپسینه

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 13:42

داره دانلود میشه مامان
میدونم آهنگایی که گوش میدی رو دوست خواهم داشت
مامان قالب نو مبارک
ولی خیـــــــــــــــــــــلی سنگینه! شایدم نت من کند شده ولی دیروز که به زور تونستم یه نظر بدم (دیروز کلا زدم قالبت لود نشه تا تونستم نظر بدم)


مامان کدومو داری دانلود میکنی؟
اولی مال پاشایی ه سال 88 که رفته تست بده
دومی اصلیشه
که به نظرم بازم پاشایی خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی بهتر خونده
( البته شاید نظر من اینطوری باشه)
کاش مث اون آهنگ شادمهر اینم خونده بود خیلی دوس دارم اینو که می خونه
الان ویدوئوشو ریختم هی باید برم تو بخش ویدئوها بزنم پلی شه

مرسییییییییییییییییییییییییی
آره میدونم اتفاقا هی داشتم عکسه رو کوچیک میکردم حجمش کم شه تکرار میشد یه بارم فشرده اش کردم بازم تکرار میشد دیگه حوصله نداشتم ولش کردم عکسه خیلی بزرگه
حواسم نبود مردم میان اذیت میشن
البته حواسم بودا گفتم مهسا که از خودمونه کس دیگه ای هم که نمیاد =))))))))))))))

مهسا جمعه 21 آذر 1393 ساعت 17:53

نه اصلیشو نتونستم دانلود کنم، پاشایی رو دانلود کردم زیاد صداش معلوم نیس ولی
خیلی کار خوبی کرده بود شعر شادمهرو خونده بود اینم بخونه؟
حداقل به من نگو دیگه این حرفو
بشین آهنگای خودش گوش کن خیلیم بهترن!

نه مامان اشکالی نداره عکسه خوبه، ولی میذاشتی یه 10 روز دیگه عکس پاییزی میذاشتی

eeeeeeeeeeeeeee واسه من خوبه که :-"
بعله کار خوبی کرده بود :-" به نظر من از شادمهر بهتر خونده وقتی میشه یه چیزیو بهتر خوند چرا نباید خوند :-" بعد اصن کل خاطرات من با اون آهنگ عجین شده :-"


=)))))))))))))))))))))))) راست میگیا حواسم نبود =)))))))))
باشه پس ورش میدارم 10 روز دیگه میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد