بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

استخ دام

عاغا تا ما اومدیم به آزمونای استخدامی توجه کنیم

همشون یا ارشد و دکتری میخوان یا مرد 

دیگه میخوام بهشون بی توجهی کنم 

الان حس آقوی همساده رو دارم دقیقا 




نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 15:15

آی گفتییییی
یعنی کلا من حس میکنم این شرکتا رزومه ی من جلوشونه قبل از آگهی دادن، حواسشون هست یه جوری آگهی بدن که من توی اون شرایط صدق نکنم!
یا فقط مرد میخوان
یا مال تهران نیستن
یا فوق و دکترا میخوان
یا سابقه کار میخوان
یا کلا همه چیشون اکیه، یهو یه چی میخوان که من ندارم، آی حرص میخورم از این مورداااااا


یعنی یه آگهی دیدم سابقه کاراش بالای 10 سال بود :|
من :|
دقیقا
میام اون بخش توانایی ها رو میخونم شده یکی پیدا بشه که من بلد نباشم همون یکی توش هست :|
فریم ورک نیست در جهان با ویژگی فلان
.
.
.
دارا بودن چشم رنگی
دارا بودن کفش مارک آدیداس شماره پای 40
دارا بودن گوشی آیفون 9

تو همشونم مینویسه داشتن روحیه تیمی تو دلم گفتم ما داریم خواسته باشید با تیممون میایم =))))))))))))))))))))))))))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد