بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

:(

یعنی واقعا که

این سازمان سنجشم مارو سر کار گذاشته

  

(اون از کلید پر از غلطشون انقد اعتراض شد لینکشو بستن

اون از سوالا که اصن به بودجه بندی توجه نشده بود

یعنی من اونهمه سیستم خوندم 4 تا سوال حفظی از یه محدوده دادن البته زدم

اما منتظر سوال چالشی بودم 

یه سوالشم غلط بود باز جواب تو گزینه ها نبود )

همیشه هر تاریخی که میداد از شب قبل نتایج رو سایت بود

دیشب روی هم رفته 2 ساعتم نخوابیدم (اصن داغونم آقو داغونم)

الان چشام جایی رو نمیبینه کلا 

بابا نتایجو بدید بفهمیم 10000 شدیم یا 9999 دیگه 

نمیدونم چرا انقد شدید استرس گرفتم 

هرچی میگم بابا مهم نیستش... بیخیال نتیجه...

اصن غیر مجاز شدی... خوبه؟

بازم مغزم فکرای خودشو میکنه به منم گوش نمیده 

خیلی سرکش شده 

همش از دیشب دارم سوالای کنکورو تو ذهنم حل میکنم

یعنی اگه این کنکور واقعی بود شک ندارم رتبه برتر میشدم

خدا این بی دقتی های مفتضح رو از من بگیره 

البته این مسئله خانوادگیه 

دقیق از آزمون که اومدم بیرون یه سوال ریاضی رو یادم افتاد

خط آخر راه حلم

یه منفی جا گذاشتم به جای0=1+1- حل کردم 2=1+1 

یعنی دقیق تا از حوزه امتحانی اومدم بیرون اینو فهمیدم 


یه موقع هست آدم تا ته تواناییش رو پیاده میکنه دلش نمیسوزه

میگه حداکثر من همین بود

اما یه جاهایی 

البته خب  حفظ روحیه و نباختن روحیه ، 

بالا بودن اعتماد به نفس و دقت بالا هم توانایی محسوب میشه 


ولی من از اولش نتیجه رو به خودش سپردم

انشاء الله هرچی صلاحه اتفاق بیفته 


پ.ن.1: نمیدونم چرا هروقتم نتیجه های کنکور من میاد یا ما مهمون داریم یا مهمونی هستیم 


پ.ن.2. این دکمه انتشار مطلب کو 

پ.ن.3. مهسا اصلا درکت نمیکنم  یه ماه بی خوابی ؟ خدا حفظت کنه 

البته فک کنم فشار استرس هم هست چون حس میکنم مویرگای مغزم داره پاره میشه 



نظرات 3 + ارسال نظر
حدیث سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 21:47

سلاممممم
چه خبر مهندس؟؟؟؟؟؟؟

سلااااااااااااااااااااامممممممممممممممم

تهران قبول نمیشم
منم تهران فقط میخواستم
قبول شدنش کار خیلی سختی نیست واقعا
یه کم خودباوری و اعتماد به نفس + دقت میخواد
فعلا دیگه باید دنبال کار باشم

حدیث چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 21:19

قیافشو نیگا
همچین میگه تهران قبول نمیشم انگارنه انگار خانوم مهندسیه برا خودش که مجازم شده
خب منم تهران قبول نمیشم ( الکی مثلا من شرکت کرده بودم)
ایشاا.. بیشتر میخونی دانشگاه تهران قبول میشی
به نظرم دانشگاه مهمه وصرفا برا مدرک هردانشگاهیو نباید رفت
موافقم باهات بخونی صددرصد قبولی
اون شکلکه که میگه یس
راستی مجاز شدنت مبارک خانوم مهندس
ممممممممممماچ

قیافه شو نیگا خعلی باحال بود
تو عزیز دلمی چشات مهندس میبینه مرسی بابت دلداری
میدونی حدیث از خونه موندن خسته شدم
ارشد قبول میشدم تکلیفم با خودم روشن بود
البته مدتیم که من واسه ارشد خوندم خیلی کم بود تقریبا 3 ماه و اندی همه از تیر شروع میکنن من بعد پروژه شروع کردم
نه منظورم دانشگاه های تهران اون 5 تا اصلی بود دیگه نمی صرفه واسه ارشد برم شهر دیگه دوست داشتم تهران قبول میشدم

قربونت بشمممممممممم مرسی عزیز دل مهربون خودم
یه عالمه ماااااااااااااااااااااچچچچچچچچچچچچچچچ
ایشالا قبولی دکترای خودتو جشن بگیریم

هانیه شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 16:19

ایوللل بزن اطراف تهران خبببببب! خدا رو چه دیدی یهو قبول شدی تهران

نه باو امروز شمردم دیدم ظرفیت تهران 72 نفره
فعلا دنبال کارم اگه شد سال دیگه شرکت میکنم
تو چی کردی آی تی رو؟ خوب بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد