بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

فکر باز (ترول)

یه پست گذاشتم به اسم فکر باز اینم یه ترول تقریبا مشابهش 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزانه چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 23:38 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

واااییی خدایا...آدم بعضی وقتا یه آهنگی میفته سر زبونش مگه میره بیرون؟؟
بعد هرچی فحش وناسزاس میگم به خودم شاید بتونم فراموشش کنم.ولی نمیشه...

آره من بعضی مواقع مینویسم که از ذهنم در بیاد

شوهرجان پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 13:27 http://pws.blogsky.com

حالا میگی من چیکار کنم که امشب دل من هوس رطب کرده...

درود بر تو و این پست معرکه ت!
آفرین... دل من هوس رطب ...

ممنون
برین رطب بخرین شب با خانوم بچه ها بخورین

farzane جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 13:39 http://eshghmamnoe-f18.mihanblog.com

آپت عالی بود مرسی عزیزم بدی من اینه تو دلمم نمیخونم با صدای بلند همه رو دیوووونه میکنم انقد میخونم که دوسدارن خفم کنن تو اون لحظه

الهی چه خوب
ممنون عزیزم

مهسا... شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 17:46

حالا ورژن مهساییش:
گلنوش و بقیه دارن صحبت میکنن...
زهرا: آخی طفلکی بچه ام! آخی!
هانیه: بعد کلاس سریع بریم ناهار بخوریم بعدش سریع بریم سایت بعدش سریع بریم چن تا عکس بگیریم...
اون یکی هانیه در حال قربون صدقه رفتن من
گلنوشم که اصلا حرف نمیزنه! فقط گوش میده
استاد هم داره درس میده...
فکر مهسا: ازین راهرو یک نفر رد شده... هانیه چقد به آنا و اون یکی هانیه توجه میکنه... (یه سری افکار خبیث واسه زجر دادن هانیه ش) عجب عطر خوبی زده لعنتی.... وای ما چقدر بدبختیم این چه درسیه آخه؟؟!! برم یه کم تو جزوه های گلنوش نقاشی کنم دوستی ساده ی ما غیر معمولی شد... ا چه جالب گوشیم داره زنگ میخوره.... ا ساعت ۱۱:۱۱ شده! گلنوش!!
این وسطا استادم که یه سوال بپرسه دیگه عالی میشه!!!


وای عالی بود
گفتی ساعت ۱۱:۱۱ دلم هوای....
بپرسه دیگه تو هستی خیالمون راحته

گلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 23:50 http://onlypictures.blogsky.com


باز خوبه فردا این مهسا رو میبینم
وای خدا اشکم درومد از خنده
.
.
.
.
خاله حالا واسه پروژه که رفتیم من هی می خوام برات بخونم حلقه مو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی.....برو تو آزادی(...... رو بلد نبودم هی آواهای نامفهوم تولید میکنم)
ولی من یه راه حل پیدا کردم واسه ش
یه آهنگ دیگه رو شروع کن به خوندن یا هر دوتاش از سرت میفته یا آهنگ جدیده جایگزین میشه واسه تنوع بد نیست
البته در مواردی هم جفتش با هم قاطی میشه یه چیز ضایعی میشه که نگو

آره بابا من این یه دونه شعر رو درست بلد بودم اونم تو زدی داغونش کردی رفت دیگه میگم حلقه مو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
همینجوری زنجیره ش ادامه میکنه منم که بی جنبه کلا باید لیست آهنگای موبایلمو بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد