بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

کارآموزی (خاطراتی)

از اول تیر رفتم کارآموزی. جالبه من از تابستون پارسال داشتم به جاهایی که میتونم برم کار کنم فکر میکردم. مثلا این آقا میتونه کمکم کنه یا اون فامیل ممکنه جایی رو سراغ داشته باشه. ولی آخرش جایی پیدا شد که اصلا فکرش رو هم نمی کردم. به لطف همون شوهرخاله ی گرامی و معروفمون یه شرکت بسیار عالی پیدا شد. یعنی یکی از بستگان ایشون اونجا کار می کردن .  و سط امتحان ها رفتم  یه فرم درخواست پر کردم  و اواخر امتحانام ایشون خبر دادن که میتونم برم اونجا.روز اول تیر با کلی استرس رفتم اونجا*:-S worried اولش قرار بود برم پیش مدیر مربوط به بخش نرم افزاری *B-) coolکه به لطف وجود این پارتی گرامی کلی هم تحویلمون گرفتن*8-> day dreaming .(پارتی خیلی چیز بدیه *:^o liar) بعد گفتن رزومه رو خوندم و خوشحال میشیم اینجا کار کنین و انشاء الله در آینده استخدام بشین .من؟ استخدام؟بام؟ شیب؟

خلاصه این که یکی از کارمندهاشون رو صدا زدن و من رو سپردن به ایشون *:D big grin. خلاصه  یه هفته از رفتنم میگذره به نظرم محیطش خیلی عالیه*8-> day dreaming کسانی که اونجا کار میکنن خیلی مهربونن مخصوصا کسی که کنار من میشینه یه چیزی از مهربون هم اونورتر اونقدر با من خوبه .(از شنبه احتمالا به خونم تشنه میشه ) جالبه همه اونجا یه لیوان مخصوص دارن که ساعت به ساعت واسشون چای میارن روز اول که من لیوان مخصوص نداشتم واسه من کمتر آوردن (2 بار . بسه دیگه کلیه ؟ بام؟ )بعد این دوستمون سریع گفت لیوان بیار چای میچسبه هی بهم خرما تعارف میکرد بیسکویت تعارف میکرد . کلی توی کارها راهنماییم میکنه. دیروزم گفتم من اینترنت ندارم؟ گفت باید واست user جدا درست کنن. چند دقیقه بعدش اومد username و pass خودشو واسه من زد تا استفاده کنم( بابا اینترنت استفاده کنم یا خجالت *:D big grin) . واقعا خوشحالم که همچنین آدم های مهربونی اطرافم هستن. بقیه هم همه مهربون هستن*8-> day dreaming . اون فامیل ِفامیل خوبمون هم خیلی مهربون هستن کلی حواسشون به من هست یه نرم افزار office communication هم هست هر روز با هم صحبت میکنیم آخه ایشون طبقه ی اول هستن و من طبقه ی هفتم. دارم سعی می کنم نرم افزار ها رو یاد بگیرم چون آموزش هایی که توی دانشگاه هست با اون هایی که توی محیط کار استفاده میشه متفاوته . البته فکر میکنم از نظر زبان برنامه نویسی بهتر باشه ولی از نظر پایگاه داده تفاوت داره.   خدایا خودت کمک کن 


نظرات 8 + ارسال نظر
فرید پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 21:45 http://cute-life.blogsky.com

سلام... وبلاگ خیلی جالبیه .. حس خوبی به آدم منتقل میکنه :)
پس تبریک میگم کار آیندتونم جور شد که :دی ایشالا همیشه موفق باشین :)
اگرم ب وبلاگ تازه تاسیس من تشریف بیارین خیلی خوشال میشم :)

سلام
ممنون لطف دارین:)
من که ترم 6 هستم هنوز درسم تموم نشده ...
ممنون همچنین
حتما سر میزنم

فرید پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 21:48 http://cute-life.blogfa.com

عذر میخوام آدرس وبلاگو اشتباه زدم

اشکال نداره پیش میاد :)

فرید جمعه 7 تیر 1392 ساعت 11:09 http://cute-life.blogfa.com

خیلی ممنون تشریف آوردین :)
با اجازه وبلاگت جالتونو لینک کردم :)

خواهش میکنم
:) ممنون

30MA جمعه 7 تیر 1392 ساعت 13:41

سلام گلنوشــــــــــــــــــــــی
مبارک باشه عزیزم پَ ماتون شروع شد!
اگر محیطش آروم و مناسبه از الان میزتو رزرو کن و همون جا موندگار بشو؛تا کم کم ریشه بدوونی و برسی به میز ریاست؛ فعلا اون میزو زنبیل بزار تا بعد
بابا چه میزی چه لپی چه تاپی چه سلفونی
چه سنگی چه فکسی چه لیوانی چه تلفنی
عجب فامیل فامیلی(کلا فامیله دور! ه دیگه)
خوبه محل کارت تمیز و شیکه
گلنوشم من به بد شانسی خودم ایمان راسخ دارم( نگو نه که با دمپایی ابری خیس میزنم رو گوشیتا!!!!)

در همه حال موفقتر از امروزت باشی دوست مهربونم
خوب هستی و تمام خوبها و خوبیها به طرفت میان
نوش جونت همه خوبیها و خوشیها
مواظب خودت و خدای خودت باش
سعی کن تو این دوره بهترین و بیشترین تجربه ها و صد البته شیرین ترین خاطره ها رو بدست بیاری
به خدا میسپارمت
ایام به کام

واااااااااااااااااااااااااااااااااای سلاااااااااااااااااااااااام سیماااااااااااااااااااااااااااااااااااا
همون شکلکه با چشمای قلمبه و همون شکلکه که زدی به توان N :دی
ممنوووووووووووووووووووووونم آره دیگه :دی
ریشه ام هویجوری داره میدوئه (سوت) روز اول به مدیرش گفتم دنبال یه شغل واسه خودت باش (سوت) :پی

آره میبینی میز رو ،لیوان رو داری واقعا، فکس که دیگه هیچی همش مبارک صاحبش باشه عکس رو از اینترنت گرفتم :-"

وای نگو فامیل دور که قند تو دلم آب میشه

آره محل کارم از این عکسه خیلی شیک تره (سوت)
ولی جدای از شوخی محل کارم هم خوب و تمیزه :-8

نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه بزن ببینم بزن اگه دستت میرسه :> :پی ولی سیما تهدیدت خیلی بانمک بود =)) خوشمان آمد

ممنونم سیما جونم شما بیشتر ...کی به من میگه مهربون یه دوست مهربون تر تر تر تر.............................> + بینهایت
ممنون عزیزم اینا همش نظر لطفته خوبی از خودته چون خوبی همه رو خوب میبینی :x
توام مواظب خودت باش
ممنون چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
خداحافظت باشه دوستم
روزگارت خوش ;) :*

ممنونم که همیشه هستی همیشه سر میزنی و همیشه با نظرات فوق العاده ات خوشحالم میکنی :)

farzane شنبه 8 تیر 1392 ساعت 12:46

salam azizam man bargashtam khobi hesabi delam barat tangide bood ?

به به به سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام فرزانه ی عزیزم
خسته نباشی خانوووووووووووووووووووومی البته پر انرژی باشی
دیگه حسابی راحت شدی
منم دلم تنگ شده بود جاتون خالی بود اینجا
حسابی تابستون خوش بگذرونید ;)

مهسا شنبه 8 تیر 1392 ساعت 18:36

من به سیما حسودیم شد

خب من سیما رو خیلی بیشتر از تو دوست دارم مگه چیه :پی
سیما جون خوب مهربونم
.
.
.

:دی
آخی مهسا دلم واسه حسودی کردنات تنگ شد =))

30MA شنبه 8 تیر 1392 ساعت 22:57

گلنوشیییییییییی کوشییییییییییییی
منم سوتی دادم بالاخرهباورت میشه؟
ماتون=ماراتون
یعنی میشه یه روزی یه جایی یه ساعتی یه رئیسی منو تو یه سازمانی(حمایت از سوتی دهندگان) استخراج کنه؟!!!!
اصن میاد اون روز یعنی؟؟؟؟؟؟یکم رو سوتی های من سرمایه گذاری کنیدا من میـــــــتونــــــــــم این روزا قابلیتش رو دارم
رئیس :دی!!!! یعنی چند درصد احتمال قبولی در آزمونتونو بدم من؟(هرچند با اون فیلترینگی که دم در سازمان نصب کردین و سمتش رو سپردین به مدیر منابع انسانی 3 شغله! گمون نکنم واجد شرایط باشم)
-------------------------------------
ولی من چک کردم نظرم رو؛ این سوتی رو ندیدم! این روزا لکنت زبان گرفتم یکمم حرف زدن داره یادم میره دیگه با صدام هم غریبه شدم چشمام هم دیگه نمیبینه(فکر کنم قبلا آرم پایین عکس این پستت نبود؟!!! نه؟؟؟؟ اگه بود که رسما نابینا شدم)
این روزا مدام ترانه محسن یگانه تو گوشم نجوا میکنه:
آی خدا دلگیرم ازت
آی زندگی سیرم ازت
آی زندگی میمیرم و
عمرمو میگیرم ازت
چقدر این ترانه ه به دلم نشست و جذب روحم شد
روح پدرش شاد باشه الهی

به سیماییییییییییییییییییییییییییی شمایییییییییییییییییییییییییییییییییییی:دی بعلهههههههههههههههههههههههه همینجام
آره دیگه کم کم باید به فکر استخدام نیروهایی کاری چون شما باشیم (سوت)
مگه میشه سیمای خوش سر زبون من که همیشه به خاطر حرفای قشنگش تحسینش میکنم؟؟.......... نهههههههههههههههخیر
هنوزم واسه من قشنگ نظر میذاره
آرمه بود من خودمم اینجوریم خیلی بی دقتم ;) بی دقتی کردی

من چقدر خوشم میومد این آهنگ رو باهاش بلند بلند بخونم 8->
یه مدت هی باهاش میخوندم
آمین

دل سیمای منم شاد باشه الهی
ایام به کام ;)
من شکلک می خوااااااااااااااااام :(

هانیه جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 20:56 http://solongwar.persianblog.ir

باباااااااااااااااا کارآموز به تو میگن هاااااااا! دلم خواااااااااس
الان خعلی تو مهندس شدی؟!

مهندس؟ بام؟ شیب؟
بله خب الان یه جلبک مهندسم :دی :-"
نه بابا همونم که هستم کمی تا قسمتی جلبک تر :-"
اووووووووووووووووووووووه کو تا من مهندس بشم
خوبیش اینه آدم محیط کار رو میبینه
میبینه چه خبره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد