بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

سوپ ریز (خاطراتی)

امسال برای تولدم داداشم کلی برنامه ریزی کرده بودکه غافلگیرم کنه  .جدا هم کاراش بامزه بود.از یه هفته قبل بهش میگفتم کادو واسم چی خریدی? میگفت پارکش کردم تو پارکینگ خونه ی پدرجون (پدربزرگ خوبم)*:| straight face*8-| rolling eyes. خلاصه شب تولدم دوتا پلاستیک گوشه ی پذیرایی بود که من دیدمشون  داداشم گفت بری طرفشون میکشمت قرار بود فردا شبش کادوهامو باز کنم  که میشد شب تولدم *:-S worried

خلاصه 3 تا کادو بود که به من گفت حتما از کادوی صورتی رنگ شروع کن!!(خدا به داد برسه) کلی تکونش دادم یه جعبه ی بزرگ که یه چیز کوچیک توش اینور و اونور میرفت خلاصه بازش کردم توش سوئیچ بودسوئیچ ماشین بابامو کادو کرده بود جالبه میگه هرچی فکر کردم از چی خیلی بدت میاد به نتیجه ای نرسیدم که اون رو کادو کنم *:D big grinفقط یادم بود از حلیم بدت میاد میگفت کلی هم دنبال کارتI HATE YOU گشتم ولی پیدا نشد .*:| straight face*8-| rolling eyes دومین کادو توش کلی کتاب بود . روی یکیشون زده بود از طرف علی و بقیه از طرف مامان و بابام بود . کتاب علی : قورباغه را قورت بده 21 روش موثر برای فرار از تنبلی*:| straight faceو انجام بیشترین کار در کمترین زمان  من: علی : *:> smug

بقیه هم چندتا رمان بودن. اول همه ی کتاب ها هم یه عکس فامیل دور گذاشته بود آخه من عاشق فامیل دورم. میخواسته عروسکشو بخره ولی پیدا نکرده . آخرین کادو هم  یه عروسک بامزه بود که یه هندزفری رو با چسب چسبونده بود به گوشش

کلی  ذوق کردم آخه یه چند وقتی بود مواد بهم نرسیده بود. 

خلاصه که اینجوری ...

 خاله ها و پدربزرگ مادربزرگ هم مثل همیشه ما رو شرمنده کردن ...


(توضیح نوشت :مقصود از سوپ ریز همون سوپرایزه )

یکی از دوستای دانشگاهمم واسم یه کارت درست کرده که خیلی قشنگ شده کلی غافلگیر شدم 

یکی از بچه های کوچه بغلی هم واسم یه عکس اسکندر فرستاده کلی خوشحال شدم خیلی نازه 

همه ی دوستان هم یادشون بود با اس ام اس تبریک گفتن  ممنونم

بعدا نوشت: یکی دیگه از دوستای مهربونم هم با ایمیل خیلی قشنگش یه عالمه غافلگیرم کردممنونم

امسال خیلی غافلگیر شدم از طرف همه، از طرف کسانی که شاید فکرش رو هم نمیکردم

میخوام از همه بابت مهربونیشون تشکر کنم  

 *:D big grin


نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 21:44

معلومه شما ازوناشین که فقط از رو جلد تصمیم می گیرین کتابو بخرینا:دی
یعنی عاشقتم، حتی اسم یکی از کتابارم نگفتی همه رو از رو جلد توصیف کردی:دی
مبارکت باشه همه شون(این الان مثلا بوس بودا!!!)
اون بادبادک باز خیلی غمگینه ، اگه اون زیریشم عقاید یک دلقک باشه خیلی قشنگه من دوسش داشتم
(الان بهت جهت دادم؟؟؟)
راستی چرا عکس کادوهای خوبی که ما بهت دادیم رو نذاشتی؟؟؟
بازم تولدت مبارک:*

خیلی معلومـــــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟!!! :-"
اصلا عکس روی جلده که مهمه یا حتی در بعضی از موارد پشت جلد :پی :-"
همه رو هم توصیف نکردم فقط اون یه دونه که علی با اهداف شوم خریده بود رو گفتم بقیه هم توی عکس هست گذاشتم بخونمشون بعدا نظرمو بگم <-8
:| بالاخره زهر خودتو ریختی تو فیلم نمیتونستی بهم جهت بدی به کتاب رو آوردی :|
مرسی قربونت مامانی (همون سوته که شکل بوسه :دی )
چرا دیگه گذاشتم اوناهاش اونجاست :-"
ممنونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم :*

مهسا پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 19:53

"حتی در بعضی از موارد پشت جلد" رو خوب اومدی:دی
البته معیار فقط تقواست:دی
از شکلک استفاده نکردم که باهات همدردی کنم:دی

=)) :-"
والا دقیقا معیار فقط تقواست :-"
مرســــــــــــــــــــــــــــــی مامان واقعا اشک تو چشمام حلقه زد :-s

فرزانه جمعه 14 تیر 1392 ساعت 15:54 http://eshghmamnoe

گلنوش جان تولدت مبارک...بخشید اگه دیر گفتم....ایشالا 120 ساله بشی و به همه ی آرزوهات برسی
بوووووووووس

سلام فرزانه ی عزیزم خیلی ممنوووووووووووووووووووووووووووووووون
این چه حرفیه فرقی نداره همین که لطف داری یه دنیا ارزش داره :)
ممنونم انشاء الله همراه شما دوستای خوب
همچنین
:*

30MA شنبه 15 تیر 1392 ساعت 14:55

سلام عسل
تولدت مبارک
چیقده بزرگ شدی!!! (جای حدیث خالی اینو از طرف اون گفتم)
عزیزم میدونستم تیر ماه به دنیا اومدی ولی روز دقیقش رو نمیدونستم باید ببخشی دیر تبریک میگم
چه عروسک بانمکیه
ولی واقعا کادوی برادر برای خواهر یه مزه دیگه ای داره؛
دعا میکنم سال ها با خوشی دور هم جمع باشید و این روزا رو جشن بگیرید
دلتون همیشه شاد باشه
ای کاش هر روز جشن تولد بود.
یکی از بچه ها بهم میگفت دچار یاس فلسفی شدم: نمیدونم هر سال روز تولدم یه سال به عمرم اضافه میشه یا یه سال کم میشه...
مهم نیست مهم زندگی کردنه مهم خوب زندگی کردنه
مهم اینه که امیدی به ساعات بعدی هست اطرافت پر شده از آدمایی که دوستشون داری و دوستت دارن
مهم وجود نازنینت هست
مهم نفس های گرمی هست که همراهش هزاران بار امید تکرار میشه

"هر کجا هستی باش
به یادت حس خوبی دارم..."

سلام پشمـــــــــــــــــــــــــــــک :x
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
:دی راست میگی ؟ آره جای حدیث خالیه
نه بابا این چه حرفیه شما همیشه به ما لطف دارییییییی
فرقی نمیکنه هر روز تولده :-"
آره خیلی ............ یعنی سیما نمیدونی اینقده قابلیتاش بالاست
هر شکلکی با دست و پاش در میاری نمیدونی چقدر نمک میشه :X
آره دیگه مخصوصا اگه شیطنت قاطی کادوها بشه :دی
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
همچنین شما و خانواده ی گرامیییییییییییییییییی
مهم وجود دوستای خوبی مثل سیماست
مهم وجود حرفای قشنگی مثل حرفای سیماست
مهم وجود گرما بخش سیمااااااااااااااااااااااست
سیما جای خواهر نداشتم دوست دارم :*

جمله ی آخرت به توان n :>
:دی

مریم سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 14:37

یه حسی بهم گفت بیام اینجاها
سلاااااااااام
مبارک باشه
به همین سادگی

چه حس خوبی خوب حسی :)
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
علیک سلااااااااااااااااااااااااام مریم جون
کلیک روی لینک وبلاگ ما گذاشتی
ممنوووووووووووووووونم :x
به همین خوشمزگی پودر کیک رشد :-"
مرسی که سر زدی مریم جون یه دنیا خوشحالم کردی به همین قشنگی :)

هانیه جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 21:01 http://solongwar.persianblog.ir

اوووووووووخی چقد عروسکه رو دوس داااااارم! این عضو جدید خاندان ماست هاااااااااا
مبارک باشه تولدت عزیــــــــــــــــزم دوباره

:دی
آرههههههههههههههههههههههههههههه خیلی باحاله
اینقده با علی باهاش ادا مدا در میاریم قابلیتاشم زیاااااااااااد با اون دست و پاهاش :دی

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی دوست خوبــــــــــــــــــــــــــم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد