بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

کارآموزی (خاطراتی)

امروز تو محل کار جابه جایی داشتن . برام خیلی عجیب بود ولی انگار زیاد این اتفاق میفته!! کلی به اینجا عادت کرده بودم. کلی از کنار دستیم کمک میگرفتم . تازه عادت کرده بودم و خیلی راحت بودم. 5 نفر بودیم که از بخش توسعه توی بخش تولید کار   می کردیم ولی گفتن بچه های تولید میخوان  بیان بالا شما برید پایین . خلاصه اینکه میز کارم عوض شد و تمام بچه هایی که بهشون عادت کرده بودم رفتن یه اتاق دیگه  راستش خیلی دلم گرفت آخه تازه به اونجا عادت کرده بودم . متاسفانه خوب نیست که آدم نتونه زود با تغییر کنار بیاد و من اینجوریم ... چی بگم هرچی خدا بخواد ... *8-> day dreaming


نظرات 5 + ارسال نظر
فرید پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 14:10 http://cute-life.blogfa.com

ایشالا که به شرایط جدیدم سریع عادت کنین :)
خیلی طبیعیه آدم دلش بگیره :)
ایشالا همیشه موفق باشین :)

ممنون
خدا کنه
همچنین ممنون :)

مهسا پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 19:47

بازم بلاگ اسکای نظرمو خورده
من واسه این پستت نظر گذاشته بودم
نظرمم یادم نیست که دوباره بذارمش

=))
الهی میدونی الان چه حسی دارم؟
الان دقیقا نمیدونم بخندم یا بغض کنم :دی
"یادم نیست دوباره بذارمش "=))
خودم دعواش میکنم غصه نخور :-S

30MA شنبه 15 تیر 1392 ساعت 15:10

بهش عادت میکنی گلنوشم
ناراحت نشو وقتی محیطش و کارت رو دوست داشته باشی هر جوری شده میتونی تحمل کنی
اولش سخته بعد که با همه آشنا شدی راحت تر کنار میای

نمیدونم چرا خودم نتونستم با آدماش! کنار بیام. با اینکه کارشو دوست داشتم ولی کشیدم کنار... غیر قابل تحمل بودن شایدم من حوصلشونو نداشتم...
حس میکنم هنوزم دیر نشده بازم موقعیت برام پیش میاد...
موفق باشی نانا میز ریاست داره بهت چشمک میزنه کوتاه نیا

جالبه کارمنداشم فرق دارن اینا دیر میان زود میرن یعنی من که کارآموزم آخرین نفراتم که میرم :|
سخته دیگه سخــــــــــــــــــــــــــــــته :(
چرا که پیش نیـــــــــــــــــــــــــــــاد حتما
انشاء الله یه جای خوب باب میل خود خودت انشاء الله
من هرچی بهش چشمک میزنم نگام نمیکنه :( :-"

فاطمه دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 19:33

سلاااااااااااااااااااااام گلی چطوری تو؟
خداییش دلم برات اندازه ی یه نخود شده
منو هنوز یادت هست؟
هاینه هم سلام رسوند
راستی من شمارتو گم کردم
اینجا می شه پیغام خصوصی گذاشت؟؟؟؟؟؟
خط جدیدمو بهت بدم

به به به به دوست خوبم خوب دوستم چطوری تو؟
منــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتم همین طور
نـــــــــــــــــــــــــــه شمــــــــــــــــــــــا؟ (سوت)
شوخی کردم مگه میشه یادم نباشه :X
آون گوشه یه تماس با من داره اون خصوصیه بذار اونجا
از هانیه هم میتونی شماره مو بگیری اس بدی (سوت)
انشاء الله وسطای شهریور میبینمت (سوت) ;)

فرزانه ی یونی! یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 19:25

آخی...
شرایط بر وفق مرادت ای دوووووووست


منتظر خبرهای جدید...

ممنوووووووووووووووووووووووووووووونم
همچنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین بیشترتر :)

:دی ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد