بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

توفیق اجباری

خب دیگه تقریبا 2 ماه از رفتنم به کارآموزی میگذره و باتوجه به قانون کارآموزی که باید 280 ساعت کار را بیاموزیم  طبق محاسبات من دوشنبه ی هفته ی پیش کارآموزیم تموم میشد. *8-> day dreamingیه کلاس برنامه نویسی جاوا هم توی دانشگاه پیش ثبت نام کرده بودم که دیگه داره شروع میشه. دیروز میخواستم برم با مسئول اونجا صحبت کنم که یک روز درمیون کلاس دارم که خودشون اومدن پرسیدن ساعت کارآموزیت تموم شده یا نه؟ گفتم گویا  بیشترم شده*:D big grin  فارغ التحصیلی؟ گفتم نه گفتن پس تا آخر شهریور بیشتر نمیتونی بیای ؟گفتم خواسته باشین میام*:D big grin  گفت نه اینجا قانونا دانشجو نمیگیره. خلاصه رفتم و برگه ی ساعت های رفت و آمد این دو ماه رو گرفتم حدود 300 ساعت بود با 16 ساعت اضافه کاری یعنی عاشق خودم شدم *:D big grin( تازه وسطش ماه رمضان بود ساعت کاری شده بود 8:30 تا 3 و شبهای قدر که 9 بود وگرنه الان یه 400 ساعتی داشتم  روز 1 تیرم کارت نداشتم واسم غیبت زدن خلاصه از صبحش سرم و چشمم درد میکرد از همکارمون یه مسکن گرفتم ولی خوب نشد *:( sadمیخوستم برم بگم من حالم خوب نیست میرم خونه که یه جلسه داشتن شروع شد حالا مگه تموم میشد دیگه روحم داشت پرواز میکرد     (*O:-) angelچیز نه *>:) devil ) که جلسه ی اونا تموم شد رفتم میگم من حالم بده دیگه میرم *:-S worriedحالمم بد بود گفتم چه جوری با اونهمه آدم خداحافظی کنم اون یکی کارآموز هم رفته مسافرت باهم خوب خداحافظی نکردیم *>:D< big hugبعد پرسیدم پس من چه کنم؟ گفت حالا تا بهت نگفتیم بیا*:D big grin گفتم باشه من که هستم حالا دور هم هستیم دیگه  بعد پاشدم که بیام اون همکار  پرسید سرت خوب شد ؟ من همینجوری اشکام میریختن پایین*:(( crying دست خودمم نبود آبروم رفت *: نمیدونم چرا اونقدر حالم بد بود که اشکام همینجوری میومد  دیگه خداحافظی کردم  و تو راه برگشت عینک زدم هی واسه خودم گریه کردم *:(( crying  *:D big grinصبحم پاشدم رفتم دانشگاه برای اولین جلسه ی جاوا که تشکیل نشد و فقط قطعی ثبت نام کردم حال منم هنوز خوب نشده بود و برگشتم خونه گویا چنین سردرد های ادامه داری میگرن نامیده میشود *:( sad 


نظرات 7 + ارسال نظر
30MA دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 14:02

سلام گلنوش عسلک خودم
باور کن میخواستم کله این کارآموز جدیدت که نه این پست کارآموز جدید رو بکنم
هی میومدم پشت در وبلاگ نبودی!!!
تا دیدم گویا امروز توفیق اجباری به حمد ا... نصیبت شده
بابا خیلی سرت شلوغ شده رئیس :دی
یه نگاهی هم به این پایینا بنداز من دارم دست تکون میدم برات
موفق باشی عزیزم
نبینم دردت رو
گرما تو سر درد خیلی تأثیر بدی داره مراقب خودت باش نازگلم
خلاصه کن فقط بگو کِی هستی و کِی نیستی تکلیفمون روشن بشه
اون روزی که هستی میخواییم یه عصرونه یا شب نشینی داشته باشیم با چندتا از بچه ها
مشخص کن چه روزی
دلم کلی همزبون میخواد
یادت نره منتظرم دوستم
دوست دارم قد همون ماه شب 14 که دوستش داری

سلام سیمای پشمکی خودم
به افتخار تو رفتم از تو وبلاگ شکلک دزدیم :-"
حالا بعدا که ثبت کنم گندش در میاد چه شکلکایی زدم :دی
الهی نبینم سیمای من بیاد پشت در بمونه
سیما خب میای منزل خودته تعارف نکن بیا تو بشین یه پستی چیزی بذار تا من بیام :دی خودم چشم کارآموز جدید چیز نه پست کار آموز جدید رو درمیارم :پی
اختیار داری عزیزم اتفاقا من اونقدر دارم بالامالاها رو نگاه میکنم واست دست تکون بدم گردنم موازی زمین شده ;)
شما بیشتر تر تر....
مرسی دوستم ایشالا همگی همیشه تنتون سلامت باشه که خداییش همیشه میگن دو تا نعمته که تا وقتی از دستش ندیم قدرشو نمیدونیم سلامتی و امنیت
آره این چند وقته زیاد زیر آفتاب بودم تو بی آر تی هم که میلیمتری وایمیسیم گاهی نفس کم میارم مجبورم سرمو بگیرم بالا و نفس بگیرم بیام پایین :|
من بیشتر از همه با 5 شنبه صبح تا ظهر موافقم اگه همه هستن
البته شما گفتی عصرونه و شب نشینی میدونی که عصر شما شب منه :-"
والا بچینین برنامه رو معمولا برنامه ای نباشه بیرون نرم 6 به بعد هستم به غیر از جمعه ها که میریم خونه ی پدربزرگم عصرهای 5شنبه و جمعه رو بگذارید کنار بعد بابقیه هم هماهنگ کنید ببینیم قسمت چی میشه ;)
دوست دارم هوارتا
من تورو از ماه شب 14 بیشتر دوست دارماااااااااااااااااااااا :دی
مراقب خودت باش
ایشالا به زودی همین دورو ورا میبینمتون

p.t چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 13:31

سلااااااااااااااااااااااااااااامممممممممم
رئیسسسسسسس
به به ... به به ... چه آهنگ قشنگی ...
الهی... پس دیگه همیشه تو سازمان میبینیمت دیگه ....
انشالله موفق باشی همیشه...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممم
معاونمممممممممممممممممممممممممممممم
گوشات قشنگ میشنوهههههههههههههه :دی
نه گفتن یه روز درمیون بیا دور هم باشیم :|
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی همچنیییییییییییییییییییین بیشترتر

حدیث چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 14:12

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام به همگی
چطوریایی گلنوشی؟
الان بهتری؟
بابا از این مانیتورای کوفتیم میشه
حالا ما برا سرگرمی میشینیم پاش
شما که دیگه درس و کار و سرگرمی همش با کامیه
ایشاا.. که میگرن نیست دکتر گلنوش
خوشحالم موفقیت هاتو میخونم
به امید موفقیت های روز افزون دوستام
هیپیپ
هوررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام از طرف همگی
خوبم دوستم شما چطوری؟ خوبی ؟
خداروشکر بعلهههههههههههههههههههههههههههه
آره اتفاقا من قبلا هم زیاد نمینشستم
الان دیگه شبانه روزی شده
واسه کارآموزی که میرم 8 تا 4.5 پشت کامپیوترم
خونه هم میام که نمیشه بالاخره باید دور دور کنم :-"
مرسی دوست عزیزم انشاء الله به زودی از شما هم خبرای خوب خوب میشنویییییییییییییییییییییم
انشاء الله همراه شماااااااااااااااااااااااااااااا
هیپیپ
هوووووووووووووووووووووووووووووراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

حدیث چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 14:14

اینو یادم رفت بگم
بابا آهنگ
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی
:دی

وقتی میای صدای کلیکات
از همه ی پیج ها میاد :-"
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی
:دی

فرزانه پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 20:22

bah!
salaaaaam!
pas mashghule kRamuzi buD nMUmaD injaaaaaaaaa


Nshalla k migrN nabashe


.
.
.
dubs
dubs
.
.
.
dubs
dubs

به به به
علیک سلــــــــــــــــــــــام
بعلههههههههههههههههههههههههههههههه

انشاء الله مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
.
.
.
=))
dubs
dubs
:-"

فرزانه ی یونی! پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 20:22

فرزانه ی یونی!

فرزاااااااااااااااااااانههههههههههههه :-S
.
.
.
بخند دوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم :دی

فرزانه ی یونی!! شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 00:37


4u...

:)) :)) =)) :)) :))
tnx alot
D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد