بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دوست جدید

امروز دوتا دوست پیدا کردم *:D big grin

صبح داشتم میرفتم دانشگاه... دیدم یه آقا پسر کوچولوی ناز داره با مامانش میره مدرسه ... منم پشت سرشون بودم... بعد هی برمیگشت ببینه من بهشون نرسم*>:D< big hug و وقتی نزدیک میشدم برمیگشت میگفت مامان بدو بهمون نرسه و مامان خوبشم باهاش میدویید *=)) rolling on the floor منم سعی کردم بهشون نرسم... تا وقتی که مسیرمون عوض شد برگشت دید دیگه من نیستم *:D big grin


تو راه برگشت توی بی آر تی بودم.

دیدین این مامانا که بچه هاشونو بغل میکنن سرشون از اون پشت معلومه...

اینقده این پسرمون ناز بود... با اون موهای فرفریش...*>:D< big hug

نگاهش کردم گفتم دالی دالی سلاااااااااااااااااااااااام

دیدم خندید و رفت قایم شد توی بغل مامانش

چند دقیقه بعد اومد بالا و دوباره یواشکی منو نگاه کرد*:D big grin

دوباره بهش گفتم دالی و دوباره خندید رفت قایم شد*>:D< big hug

داداشم میگه پدر مامانه رو درآوردی با این بازی کردنت 


سه شنبه هم بالاخره ارائه مو دادم راحت شدمممممم

بعد از ارائه هم بچه ها یه کادوی دیگه بهم دادن گفتن ادامه ی کادوی تولدت

خیلی چسبییییییییییید*:D big grin

همیشه نصف کادوهای دوستاتونو بعدا بدین خیلی غافلگیر کننده ست 


 

این از کادوی غافلگیرکننده ام جوجوی نازم*:D big grin


 


یه هفته هم یه کم تا شروع کلاس وقت داشتیم رفتیم با مهسا صبحانه خوردیم...جای همگی خالی...

کل کَره هه توی سقف دهنمون جا موند*:| straight face



یه دفعه هم بچه ها با کلی خلاقیت و کم امکاناتی نودل درست کردن که من بیشترشو نخوردم *:

این که پُر پُره مال منه 


نظرات 7 + ارسال نظر
p.t یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 22:02

سلاااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممم رئیس

وایییییی چه بامزه ست ... جوجوئه....
انشاءالله ... دوستیهاتون همیشه برقرار باشه....

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام کشتی ران بزرگ
دیدییییییییییییییییییییییییش خیلی باحاله
دستشون درد نکنه
مرسی عزیزم و همچنین شما و دوستان :*

ریحانه چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 18:59

سلووووووووووووم
وای منم انقده ازاین دوستا پیدا میکنم
به به این چیهههههههههههه

علیک سلووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
این دوستیها خیلی دوستی های خوبیه
اییییییییییییییییییییییییین نودل ه
غذای کشور دوست و همسایه کره

مهسا چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 20:14

سلام مامانی! من دو هفته ای می شد نمی تونستم وبلاگتو باز کنم، چرا؟؟؟
مشکل از من بود یا همه نمی تونستن؟
ما هم دقیقا از قصد بقیه ی کادوتو دیر دادیم
راجع به کره هه هم هیچ چی ندارم بگم، جز این که چرا نگفتی همین صبحونه ی ساده N نفر رو N بار نجات داد از گشنگی؟
راجع به نودلم که واقعا تو رو باید ببرم یه تست ژنتیک بگیریم ببینم واقعا بچمی یا نه!! هیچ چیت به من نرفته!!!

سلاااااااااااااااااااااااااام ماماااااااااااااااااااااااااان آره جات خیلی خالی بود
نمیدونم؟؟!!!
همه آیا شما هم نمیتونستین بیاین؟ ؟ من که میتونستم بیام
ممنوننننننننننننننننننننننننم باشه خر شدم
ولی جدا مرسی خیلی باحال بود
آره یادم رفت دیگه خاطراتشو بنویسم چقدر با برکت بود
خوب شد نونشو پس ندادیم ولی کره رو میشد پس داد ها
خب در این مورد احتمالات زیادی وجود داره:
1- به بابای خوبم رفتم
2- به یکی از 16 نسل قبلم رفتم
3- سر راهی هستم که این احتمال خیلی قویه
*پاورقی:ولی مامان منم خوراکیای ترش خیلی دوست دارماااااااااااااااااا
راه نداره حالا این یه مورد و قبول کنی تست نگیریم

فرزانه ی یونی! یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 21:49

جوجوووووووووارووووووو


حواستو جم کن، بشه ی خوفی باسه مامانت باش، نودلاتو بخولااااااا!!
وگرنه........
باز میرم پای تخته واست هافمن تطبیقی توضیح میدم!!



=)) نههههههههههههههه نهههههههههههههه قول میدم بخورم
.
.
.
بابا خوب توضیح دادی توضیح دادنش سخت بود کلا
حالا یه روز میبریمت به جای من تو نودل بخور

مهسا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 12:33

پس چرا مطلب جدید نمی ذاری؟؟
6ماهه دارم میام اینجا همین شکلیه!

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
با این تفاسیر من حدودا دو ماهه که اینترنت ندارم
( به ریاضیاتش گیر نده اون حدودا خطاش نزدیک 99 درصده )
گذاشتم
یادم رفت عکس اون یه ظرف پر نودلی که خوردمو از زهرا بگیرم

مهسا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 15:53

اااااااااااااااااااااااااااا
بهش بگو میل کنه برات! تو که 100 گیگ اینترنت داری 1کیلوشو واسه این بذار
مث من نیستی که از 8 صبح بیدار شدم که خلوت تر باشه بتونم 4تا آهنگ دانلود کنم

نه دیگه می خوام بذارم جمع شه به یه ترا برسه
حیف عکسای گوشی هانیه رو ندارم

مهسا جمعه 17 آبان 1392 ساعت 11:01

هیچ حرف دیگه ای ندارم:-|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد