بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

...

باشه تو خوبی...


چقدر الان با این جمله همزادپنداری می کنم...

نظرات 7 + ارسال نظر
p.t دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 22:25

آدم باید بگه :من اینجوری دوست دارم ... تو هرجوری که دوست داری فکر کن... والاااا

والا ... بعضیا هستن می خوان عقایدشونو به همه تحمیل کنن با تاکید بر درست بودن عقیدشون و برای اثبات اون عقیده بقیه رو نابود میکنن میذارن کنار :|

مهسا چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 22:53

کی عقیدتو نابود کرده برم لهش کنم؟؟؟
با شیلنگ خیس:-"

اوووووووووووووووووووووون...
نه مامان تورو خدا بهش رحم کن براش نگرانم

مهسا جمعه 1 آذر 1392 ساعت 02:34

بابا باور کن اون جلسه هایی که شما نمیایین سر کلاس من خیلی ترسناکم!!

البته اون حرکت خط کشیدن دور اسم به خاطر شبیه بودن تمرینا اصن منو نابودم کرد اگه یه ذره دیگه شلنگتو خیس تر کنی دیگه خیلی خوب میشه

گلی جمعه 22 آذر 1392 ساعت 00:26 http://onlypictures.blogsky.com

خاله این که آدم در جریان باشه چی میگی و بقیه در جریان نباشن خیلی حال میده اصن
خاله نگران نباش ما اینا رو تو سیاره مون با آر پی جی میزنیم بیا بریم اونجا با هم انتقاممون رو ازش بگیریم
.
.
.
.
خاله به قول بعضیا تو سیاره مون:
کنچانا کنچانا


یادم باشه یه پست بذارم فقط خودم درجریان باشم که دیگه خعععلی حال بده
آخ جون آرپی جی رو میدی دست خودم ؟
.
.
.

به شکل بعضیا تو سیارتون انگشت سبابه در حرکتی بس متوازن

گلی پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 16:33 http://onlypictures.blogsky.com

ای جان دلم
خاله اصن اسم اون بچه رو که آوردی دلم هوای سیاره رو کرد
نه خاله اون آر پی جیا رو دست خودمم نمیدن خیلی قانون داره

بیا بریم
با زامبی اعظم صحبت کنم پادرمیونی کنه چیی

گلی پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 02:33 http://onlypictures.blogsky.com

اینجوریه زامبی اعظم رو نبین
با این که مهربونه اصلا اهل پارتی بازی یست
راستی یکی از بچه ها که باهاش کارآموزی برداشته بود و من گزارشش رو براش پر کردمگفت شدم 19.5:|
می گفت گفته من کلا 2تا نمره میدم اگر کار عملی انجام داده باشن که 20 اما اگر فقط تئوری یاد گرفته باشن 19.5
اون وقت ما 3تا :| :| :| و اون مورد ناشناخته که نه زامبیه نه از اونا که با آرپی جی می زنیم نه ازاون زامبی خوارا آخر نمره دادنش به ما چی بود:|

وااااااااااااااای اینارو واسه من تعریف نکن
اونوقت ماسه تا :| :| :| با اون استاد :| مون( البته جدیدنا )با انواع تئوری و عملی و رفتن 3 ماه تابستون میکنه به عبارتی 2 برابر ساعت اصل کارآموزی و نوشتن روزها گزارش کارآموزی و تک تک ارائه برای استاد و غیره و ذلک ...
حالا تازه آتش نشانی و اینا هم بماند
میگم این مورد ناشناخته رو ببرید سیارتون آزمایشی چیزی دارین روش انجام بدین به درد ما زمینی ها که نمیخوره

گلی پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 14:45 http://onlypictures.blogsky.com

خاله یه چیزی تو وبلاگم گذاشتم بری باهاش همزاد پنداری کنی حال کنی
دقت کردی من با چه جدیتی هر روز این مسئله رو یادت می ندازم؟
خودم تا حالا دقت نکرده بودم

ممنونننننننننننننننم
دیگه الان دارم دقت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد