بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

میو میو عوض میشه...

 یادتونه کارتون میو میو عوض میشه
تا سالها من میخوندم نه بابا خودم میگم میو میو عوض میشه 



میخوام براتون قصه بگم
قصه میو میو که مثال گربه هاست
ولیکن اون گربه نیست , راکونه
اونا شکل گربه هان ....!
راکونه کارای عجیب غریبی میکنه ....
مث شعبده بازا یهویی ورد میخونه عوض میشه ....!
شیره رو موش میکنه موشه رو شیر میکنه سوسکه رو غول میکنه حوض رو استخر میکنه 
گاهی وقتا خودشو شکل پرنده میکنه میره خال اسمون ...!
پر پرواز نداره , ولی پرواز میکنه .... !
باخوبا ملایم و خوشرفتار
بدا رو دوس نداره 
راستی بگم اسم قصه مون چیه ؟!!
نه بابا خودم میگم میو میو عوض میشه.... !


نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا جمعه 1 آذر 1392 ساعت 02:35

ااااااااااااااااااااااااا من بچه گیام اینو حفظ بودما ولی الان هیچی یادم نمیاد ازش!
احتمالا اون موقع کلا نمی فهمیدم شعره چی میگه فقط یه چی می خوندم تو مایه های یوماها، یوماسو
آخه بچه چی می فهمه که راکون چیه؟؟؟
من الانم نمی دونم
اون تبلیغ تولی پرس نشانه ی پاکیزگی هم بودااا ، من هنوز سواد نداشتم که بخونم، خودم حدس زده بودم می گه گیلی برس


من کاملشو حفظ نبودم ولی همش میگفتم نه بابا خودم میگم میو میو عوض میشه
مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان راکون چیه؟
=)) الهی یه لحظه قیافتو تصور کردم داری میخونی گیلی برس گیلی برس =))
اتفاقا داداش منم یه بار داش میخوند تولی پرس تولی پرس یه دفعه دوتا شیشه شیر از دستش افتاد شکست و ما از اون موقع میخونیم تولی پرس تولی پرس نشانه ی شَرَق

p.t دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 19:29

الهییییییییییییییییییی
من انقدر میو میو دوست میداشتم
جالب بود ممنون...

منمممممممممممممممممممممممممممممممم
خواهش میکنننممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد