بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

درست مثل هم

ببینید چیقده قدیم تنوع طلبی کم بوده... اومدیم نشستیم تو سلف غذا بخوریم که دیدیم همه مون قاشق چنگالامون شبیه همه  یعنی قاشق چنگال جهاز مامانامون دقیقا کپی هم بوده 

خیلی صحنه ی باحالی بود...

خب حالا  اونروز شانس میوه بهمون خیار دادن... مگه سلف شما آناناس میدن اینجوری نیگا میکنید ...

هانیه توام؟ ... 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 01:25

ما هم ازین قاشق چنگالا داریم(همه دارن)
مگه خیار چشه مامانی؟ چرا خودتو می بازی؟
تازه به بعضیامون دوتا دوتا هم خیار میدن

آره مامانی جای قاشق تو و اونیکی هانیه و غیره و ذلک خالیه

اون خیار توئه دست هانی مال وقتیه که داری بچه هارو با شلنگ خیس میزنی

ریحانه پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 22:37

پس چرا به ما میره نمیدن؟!

دیگه دیگهههههههههههههه
سال اول به ما زیاد ژله و میوه و اینا میدادن یه مدت حذف شد یه مدت هم ما دیگه سلف غذا نمی خوردیم ...
برید تحصن کنید دم در سلف

هانیه دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 03:06

هههههه خعلی این عکس رو دوس دارم!
من دوتا خیار برنداشتمااااااااااا یکیش واسه مهساس! می دونم قبلا گفتین واسه محکم کاری گفتم
دفعه بعد آینه شمعدون مامانامونو بیاریم ببنیم شبیهن یا نه :دی

آرههههههههههههههههه منمممممممممممممممممم
چرا مهسا حالا که خوب فکر میکنم هانیه 2 تا خیار برداشته بود
باشههههههه کت شلوار دامادی بابامونم بیاریم

مهسا پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 14:32

اصلا بیایین ماهم قاشق چنگالای جهازمونو عین هم بگیریم که بچه هامون بتونن همدیگرو پیدا کنن
زیادی جومونگ دیدم

مهسا توهم اول برو نظر زهرا رو بخون
وای یعنی جاتون خالی یعنی صحنه ای که من با این نظرات مواجه شدم جاتون خالی بود =))
حالا خوبه نظر زهرا یه کم کلمه اضافه تر داره
واااااااااااااااااااای خداااااااااااااااا

گلی پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 14:53 http://onlypictures.blogsky.com

سلام خاله خوبی؟
خاله چرا عکس قاشق ما رو پخش کردی؟؟
خالههههههههههههههههما دیگه ترم آخریم ما که دیگه همو نمی بینیم فقط این قاشقاست که می مونه
خاله بیا برا جهازمونم قاشقای یه شکل بخریم بعد به بچه هامون برن تو سلف بشینن و ببینن قاشقاشون مثله همه و بفهمن که با هم فامیلن
فک کن خااااااااااااااااااااله
بعد بچه هامون اون قاشقا رو توی یه پارچه مخفی می کنن و میارن واسه ما بعد ما همدیگه رو پیدا می کنیم
خاله می دونی که من اصلا سریال کره ای نمی بینماین ایده رو هم مدیونی فکر کنی از جایی گرفتمهمه ش زاییده ی ذهن خودمه
خوبی خاله؟

سلام خواهر زاده تف به این زندگی ولی اول برو نظر مهسا رو بخون
یعنی من اینجوری بودم :|
بچه ها شاید باورتون نشه ولی منم میخواستم بعدا نوشت بذارم بیاین قاشق های یه شکل بخریم که بچه هامون همو پیدا کنن :|
باز من اومدم درس بخونم هدف شومتو پیاده سازی کردی
وای بچه ها من نابودم الان :تعجب

مهسا پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 20:15

ما نخواهیم قاشق چنگالامون مثل هم بشه هم، مثل هم میشه با این وضعی که من می بینم


البته با توجه به اونیکی ویژگی مون ممکنه مثل هم نشه
البته الان که من گفتم مثل هم میشه
باز افتادم تو لوپ :|

هانیه دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 10:10

ریحانه پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 00:09

اوه اوههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد